SSL skriver:
Synes det er så politimand agtigt at være SÅ nøjeregnende! De penge som de snyder for, er jo faktisk ikke vildt mange i DK, de penge får du alligevel aldrig noget ud af! Jeg forstår hvis der stjæles direkte fra dig, men begriber ikke at folk skal pege sådan fingre af andre!! Har du håndværkere i familien som har lavet sort arbejde for andre? Hvis ja, melder du dem?? Hvorfor/hvorfor ikke? Har du nære venner/veninder eller familie som har FÅET udført sort arbejde, igennem hele dit liv altså?? Har DU meldt dem? Hvorfor/hvorfor ikke?? Hvis ikk, er der medalje herfra! For det tror jeg bestemt ikk at nogen mennesker kan prale med ;-)
Det er da i MEGET høj grad penge jeg går glip af! Mine børn ville få bedre pasning og om nogle år, ville mine kære forældre få bedre vilkår!
Jeg peger ikke fingre, jeg går op i at vores land er ved at falde fra hinanden og hvis 3 milliarder ikke er mange penge, så ved jeg ikke hvad det er? 
At gøre en vennetjeneste, kan ikke sammenlignes med at snyde sig til 200.000 kr!
Og nej, jeg har aldrig betalt for eller fået betaling for sort arbejde, har jeg brug for en håndværker, så betaler jeg for en håndværker -HVIDT!
Anmeld