Ville I melde dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

ekzunz

Toffi skriver:

Det der sker når der bliver snydt på den måde er at der sker stramninger. Stramninger der betyder at det bliver svært eller sværere at få de ydelser der bliver snakket om. Så er der stor risiko for at det rammer de enlige forældre der reelt set har brug for dem. Måske er det nogle af jer der bliver ramt, og så er jeg sikker på i nok skal reagere. Problemet er bare at det så er kommunen og regeringen, der bliver bussemænd. Men måske ville det ikke være nødvendigt, hvis der blev sat ind mod snyderne i stedet.

Jeg ved det ikke med sikkerhed. Men da der kom stramninger vedr. førtidspensionen, kunne det være fordi at der var nogle der pludselig så fidus i det, ergo er der nødt til at være nogle strengere kriterier for hvornår man kan få førtidspension. Kriterier der gør at nogle mennesker idag kæmper i årevis for at få sin pension.

Dem der er tale om her lyder da hverken som om de er i nød eller i risiko for det ene eller andet. Manden skal sådan set bare lade være med at komme og sove der hver dag, så mister moderen ikke noget. Det lyder da ret simpelt. Vil de være en familie, må de jo gøre som alle andre familier, leve efter det man har.

Jeg er meget enig med dig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Mullebergen

Laulund87 skriver:

Nu citerer jeg bare lige et tilfældigt af dine indlæg

Efter at have læst dem alle, vil jeg bare lige skrive at jeg er meget enig!

Tak 

Anmeld

6. januar 2011

eElak

MatildeS skriver:

Godt ord igen 

Ret skal jo være ret - det nytter ikke at man blander det private ind i det, når det er de offentlige kroner det går ud over... 

Jeg kan dog sagtens følge dig.. 

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

KaLee skriver:

Ret skal jo være ret - det nytter ikke at man blander det private ind i det, når det er de offentlige kroner det går ud over... 

Jeg kan dog sagtens følge dig.. 

I know, jeg kunne bare ikke finde på noget bedre 

Anmeld

6. januar 2011

BellaT

MatildeS skriver:

Prøv at læs allerførste indlæg i denne, efterhånden lange debat.

TS skriver jo at kvinden har fortalt hende at det forholder sig sådan så der er vist ikke så meget at gisne om!! 

Ok. Men som nævnt før.. Fint nok at nogle af jer ville melde. Så slipper kommunen da for at efterforske. Jeg ville ikke. Melder man dette så skal man jo ligesom melde ALT.

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

BellaT skriver:

Ok. Men som nævnt før.. Fint nok at nogle af jer ville melde. Så slipper kommunen da for at efterforske. Jeg ville ikke. Melder man dette så skal man jo ligesom melde ALT.

Selvfølgelig skal man melde alt der er ulovligt, det burde give sig selv 

Anmeld

6. januar 2011

BellaT

MatildeS skriver:

Nogensinde kørt forbi håndværkere i fuld sving en søndag?...

Nogensinde hørt om en far der lader sin datter (som måske er et par dage fra sin køreprøve) køre bilen på en ubefærdet landevej et kort stykke?

Osv.....

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

MatildeS skriver:

Jeg forstår altså heller ikke det der med at gå i små sko..Det er som om at vender man ryggen til, ved man ikke noget Og melder man det, er man jaloux

Ej men, det forstår jeg bare ikke..

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

BellaT skriver:

Nogensinde kørt forbi håndværkere i fuld sving en søndag?...

Nogensinde hørt om en far der lader sin datter (som måske er et par dage fra sin køreprøve) køre bilen på en ubefærdet landevej et kort stykke?

Osv.....

Næææh, det er i hvert fald ikke noget jeg har lagt mærke til.

Jeg kan ikke se på en kvinde der sidder bag et rat om hun har kørekort eller ej. 

I det nævnte tilfælde er det klokkeklart at der bedrages og DERFOR skal det da naturligvis meldes!

Anmeld

6. januar 2011

BellaT

Laulund87 skriver:

Jeg forstår altså heller ikke det der med at gå i små sko..Det er som om at vender man ryggen til, ved man ikke noget Og melder man det, er man jaloux

Ej men, det forstår jeg bare ikke..

I må godt nok have meldt mange håndværkere i jeres liv..

For I må da se dem lige så ofte rundt omkring som jeg gør. Eller lukker I bare øjnene for dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.