Ville I melde dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.596 visninger
150 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Står i en svær situation. Min venindes ex kæreste har barn med en anden med de bor ikke sammen. Faren har lejet et lille værelse på 10 kvm og moren bor i en lejet lejlighed på 90 kvm med datteren.... Faren er derhjemme hver dag sover der og har intet møbler eller tøj på sit eget værelse. Min veninde fortæller at moren får fri plads, bolig sikring som enlig forsøger, forhøjet børnetilskud til trods for at de faktisk bor sammen men har ikke samme adresse. Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Risen

De fleste ville nok sige ja, men det ville jeg ikke. Gad ikke bruge min tid på  at melde andre folk. Det må de selv ligge og rode med. 

Anmeld

6. januar 2011

Ryberg

Risen skriver:

De fleste ville nok sige ja, men det ville jeg ikke. Gad ikke bruge min tid på  at melde andre folk. Det må de selv ligge og rode med. 

Nemlig !

lad folk om deres...

hvis nu det var børnemishandling osv.. så skal det meldes...

Anmeld

6. januar 2011

Risen

KittyGirl skriver:

Nemlig !

lad folk om deres...

hvis nu det var børnemishandling osv.. så skal det meldes...

Ja det er også det eneste jeg ville melde. Mishandling på den ene eller anden måde. 

Anmeld

6. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Står i en svær situation. Min venindes ex kæreste har barn med en anden med de bor ikke sammen. Faren har lejet et lille værelse på 10 kvm og moren bor i en lejet lejlighed på 90 kvm med datteren.... Faren er derhjemme hver dag sover der og har intet møbler eller tøj på sit eget værelse. Min veninde fortæller at moren får fri plads, bolig sikring som enlig forsøger, forhøjet børnetilskud til trods for at de faktisk bor sammen men har ikke samme adresse. Hvad ville I gøre?

jeg vil sige ligesom Risen, jeg ville også lade dem gøre hvad de har lyst til... måske det endda rammer dem hårdt..!!

Anmeld

6. januar 2011

Calliope

Anonym skriver:

Melde det! Det er snyd og bedrag, og hvor er jeg træt af at vores skattepenge går det sådan noget... Jeg havde ringet med det samme UDEN at have nogen som helst kvaler over det 

Anmeld

6. januar 2011

Margorie

Næ gad da ikke melde dem. MEN, ville fryde mig hvis de blev snuppet alligevel.

Anmeld

6. januar 2011

maria_wlt

Jeg ville melde dem.. der er alt for mange der laver det nummer og man man vil det eller ej så er det BEDRAGERI.

Det er sku mine penge de får og har ikke RET TIL DEM..

SVINDERI..

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg vil sige ligesom Risen, jeg ville også lade dem gøre hvad de har lyst til... måske det endda rammer dem hårdt..!!

Kan godt følge jer men er også bare irreteret fordi vi sidder emd fultids arbejde begge 2 og 2 børn og kan intet hjælp få nogle steder selvom vi ikke tjener så meget og er en kerne familie der gerne vil klare sig selv og så sidder de og får rigtigt meget fra komunen vi er med til at betale synes ikke det er fair.

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

StinnaS skriver:

Melde det! Det er snyd og bedrag, og hvor er jeg træt af at vores skattepenge går det sådan noget... Jeg havde ringet med det samme UDEN at have nogen som helst kvaler over det 

Har de tpå samme måde er vores penge der gør hendes datter kan gå med dyrt mærketøj synes ikke det er fair...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.