Så nåede jeg til side 11, og bliver altså nødt til at skrive noget nu *griner* 
Jeg synes mange af jer jabber rundt i det samme, og i alle står urokkeligt fast. Respektér at folk har forskellige meninger/holdninger, og ikke nødvendigvis er enig med dig/jer.
Der er dog nogle ting jeg lige fangede, og det er at alle herinde synes det er dybt forkert at gøre, og at det ikke er noget vi selv kunne finde på at gøre. Det er jeg dælme lettet over at høre

Så rent faktisk er vi alle jo nok temmelig meget enige i det forkerte i det. uenigheden kommer først ved spørgsmålet om, om man bør anmelde det eller ej.
Hmm jeg har rent faktisk anmeldt en engang for socialt bedrageri. Hun pralede til højre og venste, omkring hvor nemt det er at snyde systemet og nu kunne hun leve fedt på det. Hun rendte direkte rundt og var helt høj på det faktum at hun kunne snyde systemet uden at det havde nogen konsekvenser. Kan godt være det ikke var noget jeg skulle blande mig i, men jeg blev altså bare så harm, at jeg anmeldte hende. hvad der så videre skete, ved jeg ikke.
Nå, men jeg vil egentlig bare sige at jeg har respekt for folks holdninger/meninger, også selvom jeg ikke nødvendigvis er enig i det.
Anmeld