Børn i plejefamilie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Carina1977

LouiseVous skriver:

Tusinde tak for den søde besked. ! Dejligt at hører nogle vil tage mig seriøs på trods a mine valg. Fortryder dem ikk, men har svært ved at tro nok på mig selv.
Men er fra Viborg

Ok jeg er selv fra Ikast

Selvfølgelig vil jeg tage dig seriøs uanset, hvilke valg du har taget. Vi alle kan havne i situationer, hvor vi har brug for hjælp. Jeg har også haft en periode, hvor jeg havde det svært. Der var jeg så bare så heldig at jeg havde en mor tæt på, og som jeg har et supert forhold til. Det er jo ikke os alle, der står i sådan en heldig situation.

Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen, for du er en god mor ligegyldigt hvilke valg du har taget og senere kommer til at tage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Laulund87

Znuzke skriver:

Jeg er helt enig med dig - jeg nåede ikke at læse hele tråden, før jeg kunne mærke at jeg blev irriteret. Det er jo helt klart det bedste ikke at have brug for det, men at sammenholde det med at man selv har valgt at få børn, synes jeg ikke holder en meter. Der kan jo ske rigtig mange ting som gør at livet ikke lige har formet sig som forventet, og jeg synes det er rigtig rigtig klogt at overveje om man har behov for aflastning.

Men sjovt nok er dem med de hellige (ja - undskyld - lidt groft) holdninger heller ikke de enlige uden mulighed for hjælp eller pasning.

Enig her

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

KaLee skriver:

Jeg undrer mig over - hvordan har du (trådstarter) valgt at få barn alene??

fin min profil...
Men kunne ikke vælge barnet i maven fra pga jeg havde tanken om at det kunne være den eneste chance for at blive gravid. Det er egentlig grunden til jeg valgte aborten fra. Jeg var inde og skulle ha den foretaget, men valgte den fra på 5 min.

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Carina1977 skriver:

Ok jeg er selv fra Ikast

Selvfølgelig vil jeg tage dig seriøs uanset, hvilke valg du har taget. Vi alle kan havne i situationer, hvor vi har brug for hjælp. Jeg har også haft en periode, hvor jeg havde det svært. Der var jeg så bare så heldig at jeg havde en mor tæt på, og som jeg har et supert forhold til. Det er jo ikke os alle, der står i sådan en heldig situation.

Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen, for du er en god mor ligegyldigt hvilke valg du har taget og senere kommer til at tage

Det lidt nær Sunds.
Min mor har jeg et rigtig tæt forhold til. Men det er somom min far prøver at spille os ud mod hinanden, derfor har jeg valgt at trække mig her fra det nye år Min mor har været der 100 % Men ja, igen min far, sammentidig med at hun er DP så har små børn en hel dag, så når vi kommer om eftermiddagen og for at blive at spise kanjeg godt se hvad hun mener med aldrig at få ro i hovedet..

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

LouiseVous skriver:

Det lidt nær Sunds.
Min mor har jeg et rigtig tæt forhold til. Men det er somom min far prøver at spille os ud mod hinanden, derfor har jeg valgt at trække mig her fra det nye år Min mor har været der 100 % Men ja, igen min far, sammentidig med at hun er DP så har små børn en hel dag, så når vi kommer om eftermiddagen og for at blive at spise kanjeg godt se hvad hun mener med aldrig at få ro i hovedet..

Åhh kunne godt forestille mig at man kunne få nok børn, når man er dagplejemor  men forstår ikke hvorfor din far modarbejder dig sådan? Og prøver på at ødelægge dig og din mors forhold? sådan burde man da ikke være som far. Men nu kender jeg jo heller ikke jeres situation. tror det er fornuftigt at du har valgt at holde lidt pause fra dem, måske kan det også få din far på andre tanker

Ja Ikast ligger mellem Herning og Silkeborg

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

men er det ikke svært at sige at man ikke selv ville kunne gøre det? hvis ikke man har stået i netop den situation?

jeg hører det bare ofte, at det ville man aldrig selv gøre... ja jeg har vel sågar brugt det selv... indtil jeg begyndte at reflektere over om man overhovedet kan sige sådan...

hvis man er alene med et barn og evt ikke har kontakt til sine forældre, ikke har et netværk som gør at der er lidt hjælp at hente... økonomien er stram, man kan aldrig købe en dyt og der er ikke en kæreste inde i billedet osv osv... hvem siger så at man præcis ved hvordan man ville eagere i den situation?

Lige præcis Man kan umuligt sætte sig ind i for hårdt det er at være alene med et barn, før man har prøvet det selv Vildt godt skrevet, Karina!

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Carina1977 skriver:

Åhh kunne godt forestille mig at man kunne få nok børn, når man er dagplejemor  men forstår ikke hvorfor din far modarbejder dig sådan? Og prøver på at ødelægge dig og din mors forhold? sådan burde man da ikke være som far. Men nu kender jeg jo heller ikke jeres situation. tror det er fornuftigt at du har valgt at holde lidt pause fra dem, måske kan det også få din far på andre tanker

Smiler, jeg ved heller ikke selv hvorfor han gør det så meget nu. Men til at starte med- kort fortalt. Så det fordi jeg var på udd som hjælper i maj'08 og havde derfor råd til at have en bil. HAn hjalp mig med at finde en sprit ny og jeg fik jo så skrevet under og hentet den. Kort efter fandt jeg ud af jeg var gravid og han føler jeg virkelig har røv rendt ham.. Jeg havde dog inden jeg underskrev papirne taget G test og den var negativ- gemte den og to dage efter (efter jeg havde skrevet under og betalt for bilen) er den positiv. Jeg får ikk mit lort efter jeg henter bilen og tager derfor en ny test som er positiv med det samme. Her står jeg så med en bil der har tabt 50.000 af at kører ud fra forhandleren!.

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Carina1977 skriver:

Nårh så det længre nede end Sunds. Smiler

Anmeld

5. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Lige præcis Man kan umuligt sætte sig ind i for hårdt det er at være alene med et barn, før man har prøvet det selv Vildt godt skrevet, Karina!

tak...

og jeg synes det er sådan med det meste... faktisk er det her Tjuhl jeg har lært noget af! jeg vidste det lidt godt i forvejen, men på det gamle NS mindede hun mig om at man ikke skal dømme andre, for man kan ikke 100% sikkert sige hvad man selv ville have gjort:=)

jeg kan da godt sige at jeg aldrig har lyst at søge en aflastningsfamilie til vores barn, men jeg kan da aldrig sige at jeg er 100% sikker på at at jeg aldrig ville stå i en situation hvor jeg blev nødt til dette...

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

LouiseVous skriver:

Smiler, jeg ved heller ikke selv hvorfor han gør det så meget nu. Men til at starte med- kort fortalt. Så det fordi jeg var på udd som hjælper i maj'08 og havde derfor råd til at have en bil. HAn hjalp mig med at finde en sprit ny og jeg fik jo så skrevet under og hentet den. Kort efter fandt jeg ud af jeg var gravid og han føler jeg virkelig har røv rendt ham.. Jeg havde dog inden jeg underskrev papirne taget G test og den var negativ- gemte den og to dage efter (efter jeg havde skrevet under og betalt for bilen) er den positiv. Jeg får ikk mit lort efter jeg henter bilen og tager derfor en ny test som er positiv med det samme. Her står jeg så med en bil der har tabt 50.000 af at kører ud fra forhandleren!.

Ok men hvordan har han grund til at være sur over det? Det er vel også dig der sidder tilbage med tabet? og helt ærligt....et barn er da tusind gange vigtigere end 50.000 kr. er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.