Znuzke skriver:
Jeg er helt enig med dig - jeg nåede ikke at læse hele tråden, før jeg kunne mærke at jeg blev irriteret. Det er jo helt klart det bedste ikke at have brug for det, men at sammenholde det med at man selv har valgt at få børn, synes jeg ikke holder en meter. Der kan jo ske rigtig mange ting som gør at livet ikke lige har formet sig som forventet, og jeg synes det er rigtig rigtig klogt at overveje om man har behov for aflastning.
Men sjovt nok er dem med de hellige (ja - undskyld - lidt groft) holdninger heller ikke de enlige uden mulighed for hjælp eller pasning.
Ok jeg havde så ikke lige tjekket, om de som skrev det, var sammenlevende med en eller ej
men jeg synes bare det virkede sådan lidt dømmende, noget ala: sådan noget ville jeg i hvert fald aldrig gøre, for jeg selv valgt at få børn. Synes bare der var en undertone af at det faktisk ville være et nederlag at have brug for hjælp engang imellem. Kan godst være de mente dem selv personligt, men det fangede bare lige mit øje. Jeg ved da hvordan jeg selv ville have reageret på sådanne kommentarer. ikke noget man egentlig havde brug for at høre.
Hvis hun ikke kan få en aflastningsfamilie, jamen så er det sådan det er, men så håber jeg for hende, at der er andre alternativer 
Anmeld