LouiseVous skriver:

Undskyld hvis jeg bruger nogle forkerte ord.
Men ejh hvor er det fedt at høre at jeg ikke er den eneste der overvejer/ får sådan en hjælpene hånd. Og hvor er det dejligt at hører fra folk der også selv har prøvet det.
Det jeg tænker med det er, at min datter kun skal det ca en weekend i mdr. Det er ikke meningen at aflastnings familien skal bruges som reserve for faren- altså så de har hende hver 2. weekend. Nej pt regner jeg med kun 1 weekend i mdr så jeg må være lidt ung, og må pleje mig selv. Og måske nyde en kæreste hvis jeg finder en.
Okay lyder måske lidt underligt og ego agtigt, når jeg selv har taget valget. Men undksyld. Jeg kan ikke være den eneste der tænker sådan. Og bestemt heller ikke selvom man ikke er alene mor- alle savner vel alene tid/ kæreste tid?! Eller er det noget jeg bilder mig ind?
Du er ikken den eneste der tænker sådan
Min datters far ser hende ikke fast, og når han serhande er det kun nogle timer, hvor jeg skal være med. Aner ikke om det nogensinde kan blive til mere samvær, det kommer an på hans valg af livsstil omkring stoffer og alkohol. Ud over det har mit liv været hårdt, og jeg har det sidste år, følt mig meget udbrændt. Min søn på 15 reagerer meget på alt det lort han har været igennem og alt det han har set jeg har været udsat for af psykisk og fysisk vold, så det har været hårdt.
Min datter har det sidste år haft mange reaktioner på det hun har oplevet, og hun har nogle ar på sjælen, som jeg nu har søgt hjælp for.Jeg har det sidste ½ år overvejet at søge aflastning til min datter, men har nu valgt at droppe det.
Min datter ser kun mig og hendes bror som hendes tryghed, så jeg vil ikke byde hende at skulle til en fremmed familie. Jeg vælger så at kunne nøjes med en enkelt friaften i ny og næ, det vælger jeg sådan fordi min datter har de ar på sjælen.
Men kan så altså godt forstå dig, for det er hårdt at stå med det alene.

Anmeld