Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Rosa

Pernille08 skriver:

Jeg forsøger virkelig ALT hvad jeg har lært og kan .

Jeg kan bare ikk finde ud af om man skal ligge ned eller man skal trave rundt .

Nogen siger det ene andre det andet , det er lidt svært .

Men jeg håber snart der sker noget .

Det var rart for mig at stå på alle fire og vrikke med rumpen, måske var det en ide for dig? Eller at læne dig ind over et bord og vrikke med hofterne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

åh jeg får det helt dårligt af at høre hvordan du har det.. =/ jeg er os så småt begyndt at få menstruations smerter osv.. men det er slet ikke så tit som dine.. håber snart der sker noget hos dig...

krydser alt hvad der krydses kan....

Tusinde tak

Mine mens smerter startede os så småt igår aftes og er bare blevet værre og værre - og nu er det bare helt tosset .

Jeg håber sådan snart der vil ske noget . Så modtager ALT de ve-støv i alle kan og vil undvære sender gerne retur når jeg er førdig med at bruge det .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Rosa skriver:

Det var rart for mig at stå på alle fire og vrikke med rumpen, måske var det en ide for dig? Eller at læne dig ind over et bord og vrikke med hofterne? 

Jeg har gjort det ind over vores vasketøjs kurv - men ejg må fortsætte lidt endnu , det er som om det begynder at virke lidt .

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Jeg har gjort det ind over vores vasketøjs kurv - men ejg må fortsætte lidt endnu , det er som om det begynder at virke lidt .

Keep going - og sæt noget musik på baby kan lide, så er det nemmere at fokusere på noget rart OG bevare tidsfornemmelsen 

Er du alene?

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

Pernille08 skriver:

Tusinde tak

Mine mens smerter startede os så småt igår aftes og er bare blevet værre og værre - og nu er det bare helt tosset .

Jeg håber sådan snart der vil ske noget . Så modtager ALT de ve-støv i alle kan og vil undvære sender gerne retur når jeg er førdig med at bruge det .

Jeg skal slet ikke bruge ve-støv endnu, så sender hermed en masse afsted i din retning Sidder og følger lidt med fra sidelinjen, er helt spændt på dine vegne

Held og lykke

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Jaaa puha , den er bare slet ikk sjov at tænke på , Men jeg håber virkelig virkelig der er sket noget inden .

Eller at der sker noget i løbet af natten søde .

Og tusinde tak for dine tanker , hvor er det dejligt at vide nogen tænker på en .

ja det håber vi

har godt nok tænkt meget på dig.. hvad siger fg?

har du snakket med dem siden?

Anmeld

29. december 2010

morethanperfect

For at du føder snart ! Jeg husker hvor smertefuldt det er , og det er sleet ikke sjovt ..

Glæder mig til Fb !

Held og lykke med det hele 

Anmeld

29. december 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Tusinde tak

jamen så skidt da, så får du en masse fra mig.. men alt skal tilbage igen, når du er færdig.. jeg vil ikke fortsætte flere dage sådan her.. det gør sku nuller, når det står på..

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

nej, du kan ikke trave hele tiden jo:-)

Men det er også svært for dem at give dig noget sådan set. HVIS du er over de 3-4 cm åben er der en god chsance for at de kan give dig epidural, den er super lækker og veerne mærkes stort set ikke før der er presseveer, jo ligre når barnet rykker helt ned, men skidt pyt.

Hvis de giver dig epien for tidligt, kan det hele gå i stå og det ønsker du sgu heller ikke kan jeg hilse og sige. En anden ting de kan gøre at at prøve at stoppe veerne lidt så du kan få slappet af, det gjorde de ved mig, men fik kun 1,5 times nogenlunde ro, da jeg havde haft ro i en times tid sendte de mig hjem igen, men på vejen hjem startede det forfra med lede trælse uregelmæssige veer.

Fik i øvrigt aldrig en forklaring på hvorfor min krop gjorde sådan i stedet for at give mig regelmæssige veer så jeg selv kunne føde. Fik bare af vide at sådan går det nogle gange

Men anden gang fødte jeg uden det mindste problem, så det har sikkert været fordi han har stået lidt skævt.

Og i øvrigt kan jeg trøste dig med at jeg synes udviddelsesveerne var værst, det at føde hende var sgu sådan set ret ok smertemæssigt set i forhold til de skide veer.

Føler med dig.....

Nej for pokker ønsker for gudsskyld ikk det skal gå i stå overhovedet , jeg vil bare gerne være lidt åben så jeg vidste der var fremgang i det her .

Lige nu sidder jeg alligevel lidt uviden hvis du kan følge mig , men en time af gangen , og pludselig sker der forhåbentlig noget .

Jeg vil jo bare gerne have min lille bebze i armene .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

jamen så skidt da, så får du en masse fra mig.. men alt skal tilbage igen, når du er færdig.. jeg vil ikke fortsætte flere dage sådan her.. det gør sku nuller, når det står på..

Jaa det kan jeg jo snakke ALT med om , det er sååå ubehageligt .

Jeg håber det går hurtigere for dig .

Og tusinde tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.