Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

Uha, jeg synes det er spændende ta følge med i, håber du snart får nogle ordentlige veer.

Vil sgu ikke tage modet fra dig, men de kommer til at gøre hulens meget mere ondt inden du har født, og derfor vil de ikke se dig endnu, de er ikke lange nok eller gør ondt nok desværre....men det kommer lige pludselig og før du ved af det ligger du med din dejlige baby og er ligeglad med alt andet omkring dig:-)

Uhh , jeg glæder mig bare sååååå utrolig meget til at få den lille i armene , det har jeg gody nok ventet længem på .

Og dens mor må virkleig lidt for den os - Jeg håber virkelig bare de snart tager til så jeg kan få det "overstået" .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

iiih hvor er det spændende!!
hvor er du heldig altså..

det er da også gået ret stærkt så.. siden imorges...

Det startede en smule igår aftes ved en 20 tiden , og er så taget lidt mere til her til morgen , og nu er det bare taget mere til endnu , men desværre stadig ikk nok . - Jeg håber på at have en lille baby i armene senest imorgen

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

men siger de ikke at man skal være på FG når der er 5 minutter imellem veerne??

spørg en uvidende førstegangsgravid..

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

det med at de er uregelmæssige, mine blev nu altså aldrig regelmæssige med den første....endte så også i AKS, men vil bare sige at nogle gange bliver de det aldrig.

Men har hørt fra 2 andre at deres også var uregelmæssige, fordi barnet ikke stod helt lige dernede, de skulle gå rundt og se om deres børn kunne komme til at stå rigtigt, den ene lykkedes det ved, og hendes veer blev pludselig regelmæssige, men den anden endtei aks lige som jeg.Så måske du skulle danse lidt boogie woogie og se om det hjalp...he he, alt tæller jo for pokker når man skal føde

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Det startede en smule igår aftes ved en 20 tiden , og er så taget lidt mere til her til morgen , og nu er det bare taget mere til endnu , men desværre stadig ikk nok . - Jeg håber på at have en lille baby i armene senest imorgen

amen altså tænk engang, nu har du snart din længe ventede baby i armene, og du sidder der med veer og svarer på vores indlæg.. overskudskvinde !!

håber altså bare du får en fantastisk fødsel!!

og så måske liiige før nytårsaften

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

men siger de ikke at man skal være på FG når der er 5 minutter imellem veerne??

spørg en uvidende førstegangsgravid..

Jeg er selv lige så uviden som dig - hende jeg snakkede med der inde ved en 12 tiden , sagde de skulle vare fra 1-1,5 min . Og så skulle det være nogenlunde reglmæssige , og det er de ikk rigtig . Nogen gange går der 2 min mellem dem , andre gange 5-6 min . Så bliv nu REGLMÆLSSIGE tak

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

det med at de er uregelmæssige, mine blev nu altså aldrig regelmæssige med den første....endte så også i AKS, men vil bare sige at nogle gange bliver de det aldrig.

Men har hørt fra 2 andre at deres også var uregelmæssige, fordi barnet ikke stod helt lige dernede, de skulle gå rundt og se om deres børn kunne komme til at stå rigtigt, den ene lykkedes det ved, og hendes veer blev pludselig regelmæssige, men den anden endtei aks lige som jeg.Så måske du skulle danse lidt boogie woogie og se om det hjalp...he he, alt tæller jo for pokker når man skal føde

Uhh , jaaa det kunne da godt være jeg skulle prøve det engang så - Jaaaaa alt tæller godt nok lige nu .

For nøj hvor gør det hammer ondt , kan ikk stå op når de er der og jeg krøller bare helt sammen på sofaen , og alligevel gør det hullens ondt , de sidde os i lænden nu .

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Jeg er selv lige så uviden som dig - hende jeg snakkede med der inde ved en 12 tiden , sagde de skulle vare fra 1-1,5 min . Og så skulle det være nogenlunde reglmæssige , og det er de ikk rigtig . Nogen gange går der 2 min mellem dem , andre gange 5-6 min . Så bliv nu REGLMÆLSSIGE tak

tør slet ikke tænke på den dag jeg selv får veer

åh åh..

håber ikke i bor langt fra sygehuset så, hvis der skal være så 'kort' tid imellem...

ih hvor er det spændende!!

vil tænke på  dig hele dagen nu, og glæder mig sådan til fb..

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

amen altså tænk engang, nu har du snart din længe ventede baby i armene, og du sidder der med veer og svarer på vores indlæg.. overskudskvinde !!

håber altså bare du får en fantastisk fødsel!!

og så måske liiige før nytårsaften

Jeg forsøger at få tankerne væk fra det før ja , jeg misunder i hvertfald ingen de her smerter AVS .

Heeh , og så skal i jo os vide det seneste nye

Ihh ja , det ville være skønt har rigtig termin 31/12

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

Jeg forsøger at få tankerne væk fra det før ja , jeg misunder i hvertfald ingen de her smerter AVS .

Heeh , og så skal i jo os vide det seneste nye

Ihh ja , det ville være skønt har rigtig termin 31/12

sejt altså...

jamen jeg tror h*n kommer i aften/nat med den fart du har på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.