Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

tør slet ikke tænke på den dag jeg selv får veer

åh åh..

håber ikke i bor langt fra sygehuset så, hvis der skal være så 'kort' tid imellem...

ih hvor er det spændende!!

vil tænke på  dig hele dagen nu, og glæder mig sådan til fb..

Det gør vi heldigvis ikk kun 15-20 mins kørsel måske lidt mere i det her glatte føre ..

Uhh hvor er det dejligt at nogen tænker på en

- Jeg kender frygten , jeg har været såå bange hele graviditeten for fødslen , og pludselig ligger jeg næsten i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

sejt altså...

jamen jeg tror h*n kommer i aften/nat med den fart du har på..

IHHH tusinde tak

Håber jeg os , det er den bedste forsinket julegave

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Det gør vi heldigvis ikk kun 15-20 mins kørsel måske lidt mere i det her glatte føre ..

Uhh hvor er det dejligt at nogen tænker på en

- Jeg kender frygten , jeg har været såå bange hele graviditeten for fødslen , og pludselig ligger jeg næsten i den

skønt

jeg bor en time fra sygehuset jeg skal føde på, og det blir nok en helveds tur

Godt i bor tæt på

Hehe ja, jeg ku godt forstille mig hvordan du har det, og så alligevel ikke, for det må være en dejlig følelse at vide man snart har det længe ventede...

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

jamen skynd dig at boogie woogie idt så, og fød...så du kan holde nytårsaften med din lille nyfødte!!!

Nej, man misunder sgu ingen de smerter veer kan give, husker detendnu alt for tydeligt, fordan jeg til sidst bare havde lyst til at rive gelænderet i 1000 stykker på fødesengen, kors den blev rykket i vildt og voldsomt, men den holdt da til det

Kan slet ikke forestille mig en større smerte end veer, så hellere brække begge ben og arme...Men det er til gengæld hurtigere overstået end det.... og DERFOR får man flere børnVar skruk igen en time efter min datter var født, så trods de enorme smerter, så er man sgu underligt nok villig til at gøre det igen.

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

skønt

jeg bor en time fra sygehuset jeg skal føde på, og det blir nok en helveds tur

Godt i bor tæt på

Hehe ja, jeg ku godt forstille mig hvordan du har det, og så alligevel ikke, for det må være en dejlig følelse at vide man snart har det længe ventede...

Uhhh ha , jaa jeg har sku ondt  af jer der har så langt til sygehuset Hvor er det bare ikk okay , og slet ikk hvis i skal vente med at komme til sååå sent som jeg feks .

Jaa det er fantastisk at tænke på at det er snart Det er en blanding af glæde og smerte

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

jamen skynd dig at boogie woogie idt så, og fød...så du kan holde nytårsaften med din lille nyfødte!!!

Nej, man misunder sgu ingen de smerter veer kan give, husker detendnu alt for tydeligt, fordan jeg til sidst bare havde lyst til at rive gelænderet i 1000 stykker på fødesengen, kors den blev rykket i vildt og voldsomt, men den holdt da til det

Kan slet ikke forestille mig en større smerte end veer, så hellere brække begge ben og arme...Men det er til gengæld hurtigere overstået end det.... og DERFOR får man flere børnVar skruk igen en time efter min datter var født, så trods de enorme smerter, så er man sgu underligt nok villig til at gøre det igen.

Uhh ja , jeg gør mit bedste for at få det overstået  inden nytår

Nej jeg kunne pt heller ikk forsatille mig noget værre og mit et sikkert ikk engang på sit højeste endnu ..

Men ja jeg gør det gangteret os med glæde igen når først jeg har født den lille

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

nope, når du kan sidde og skrive her er du desværre ikke rigtigt nået derop, overhovedet..Men mon ikke du snart når dertil, og så kan du jo skrive hvor meget de tiltog i forhold til nu, for det sker jo inden for længe....Med mindre altså at barnet står skævt eller noget andet.

Men jeg fik veer kl 03.30 og tog først på fødegangen kl 12, så det var mange timer, og jeg blev sendt hjem, netop fordi de lige som dine ikke var regelmæssige nok, men ast det skulle tage 3 dge havde jeg sgu ikke troet, det er jo heler ikke normalt.

Med nr 2 tænkte jeg over om det samme ville ske igen, men nej, fik veer med 5 min mellemrum fra start og fødte efter kun 8,5 timer. 

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

nope, når du kan sidde og skrive her er du desværre ikke rigtigt nået derop, overhovedet..Men mon ikke du snart når dertil, og så kan du jo skrive hvor meget de tiltog i forhold til nu, for det sker jo inden for længe....Med mindre altså at barnet står skævt eller noget andet.

Men jeg fik veer kl 03.30 og tog først på fødegangen kl 12, så det var mange timer, og jeg blev sendt hjem, netop fordi de lige som dine ikke var regelmæssige nok, men ast det skulle tage 3 dge havde jeg sgu ikke troet, det er jo heler ikke normalt.

Med nr 2 tænkte jeg over om det samme ville ske igen, men nej, fik veer med 5 min mellemrum fra start og fødte efter kun 8,5 timer. 

Puha , jeg håber virkelig bare at de snart til tiltage så . For det her er jo heller ikk "sjovt" vil næsten hellere have dem uafbrudt fra start af og så føde i løbet af nogen timer .

Men lad os se .

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

helt sikkert, for det var sgu hårdt at have veer 45 timer første gang. Min mave blev så øm at var der nogen der skubbede til den så høl jeg, ALT gjorde ondt fordi kroppen bare var så brugt.

Veerne anden gang gjorde hurtigere ondt, MEGET hurtigere og var ikke til at holde ud eftr 3 timer ca, men hellere det, for så var det sgu hurtigt overstået.

Så ja, klart hellere stride veer fra start:-)

Men set fra den lyse side, du VED du bliver mor om lidt, i dag eller i morgen er det hele slut og du skal bare nyde din baby og at blive puslet om, så fantastisk.Du vil sikkert kigge på dit barn og tænkte, er du virkelig min??men samtidig ved man bare at JA, det er MIIIIN lækre dejlige baby og jeg slipper ham aldrig!

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

helt sikkert, for det var sgu hårdt at have veer 45 timer første gang. Min mave blev så øm at var der nogen der skubbede til den så høl jeg, ALT gjorde ondt fordi kroppen bare var så brugt.

Veerne anden gang gjorde hurtigere ondt, MEGET hurtigere og var ikke til at holde ud eftr 3 timer ca, men hellere det, for så var det sgu hurtigt overstået.

Så ja, klart hellere stride veer fra start:-)

Men set fra den lyse side, du VED du bliver mor om lidt, i dag eller i morgen er det hele slut og du skal bare nyde din baby og at blive puslet om, så fantastisk.Du vil sikkert kigge på dit barn og tænkte, er du virkelig min??men samtidig ved man bare at JA, det er MIIIIN lækre dejlige baby og jeg slipper ham aldrig!

Jamen helt sikkert , kan udemærket godt følge dig i det du skriver .

Heller få det overstået og se på en dejlig baby . end lidt i flere dage , det kan jeg bare slet ikk rumme lige nu .

Så jeg tænker positivt og håber det er overstået i løbet af natten .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.