Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.512 visninger
116 svar
0 synes godt om
29. december 2010

mortilnoahogmelina

HJÆLP MIG LIGE .

Jeg har SÅÅÅÅÅÅ mange mens smerter at jeg ikk ved hvor jeg skal gøre af mig selv snart , er det veer ??? - Jeg er åbenbart for dum til selv at kunne vudere det

Mit vand er ikk gået , jeg bløder ikk eller noget .

Kun de her smerter og en smule kvalme .

HJÆLP MIG !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

God ide at skrive jeg er 39+5 .

Anmeld

29. december 2010

jannebjerre

Ja det er det nok
Er de regelmæssige??

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

jannebjerre skriver:

Ja det er det nok
Er de regelmæssige??

Det tror jeg ikk , de er der bare hele tiden synes jeg . Har forsøgt at tage tid på dem , men uden held indtil videre , nu har jeg rejst mig frain seng i håb om at jeg kna tage tid på dem ordentligt .

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

vil ikk opmundre dig for meget, men  da jeg fik veer havde jeg ik pause. den første pause jeg rigtig havde var da hovedet var ude,havde haft  3 andre bitte små pauser på 10 seunder men ellers ikk,fødslen to også kun  timer.

men kan du prøve at beskrive smerten?(;

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Uhh, det lyder da som om du skal være mor lige om lidt  Bevar roen, ring til fødegangen og tag et varmt bad  Og glæd dig - det er FEDT at føde!!! Og endnu federe bagefter!!! 

Anmeld

29. december 2010

Enayia

Pernille08 skriver:

HJÆLP MIG LIGE .

Jeg har SÅÅÅÅÅÅ mange mens smerter at jeg ikk ved hvor jeg skal gøre af mig selv snart , er det veer ??? - Jeg er åbenbart for dum til selv at kunne vudere det

Mit vand er ikk gået , jeg bløder ikk eller noget .

Kun de her smerter og en smule kvalme .

HJÆLP MIG !!

Hvis det var mig ville jeg ringe til fødegangen, det er jo dig de er der for Om det er ved at gå i gang kan jeg jo ikke sige, men de ved jo bedst derinde, om ikke andet kunne du måske få lidt ro i sindet!

Held og lykke med det hele =)

Knus Enayia

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Enayia skriver:

Hvis det var mig ville jeg ringe til fødegangen, det er jo dig de er der for Om det er ved at gå i gang kan jeg jo ikke sige, men de ved jo bedst derinde, om ikke andet kunne du måske få lidt ro i sindet!

Held og lykke med det hele =)

Knus Enayia

Jaa , jeg ville bare sååå gerne have sovet lidt først så det er nu lykkedes mig at få en time på øjet .

Så nu vil jeg lige tage kontakt til dem engang , for de bliver kun værre og værre .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Rosa skriver:

Uhh, det lyder da som om du skal være mor lige om lidt  Bevar roen, ring til fødegangen og tag et varmt bad  Og glæd dig - det er FEDT at føde!!! Og endnu federe bagefter!!! 

Jeg har lige forsøgt at få sovet lidt , da jeg ikk helt har sovet så meget i nat , og det er nu lykkedes , nu vil jeg tage mig et dejlig varmt bad , og så ringe der ind og høre hvad de har at sige .

Jeg kan desværre ikk rigtig tage tid på dem , da jeg synes det er en konstant smerte .

Og tusinde tak .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

vil ikk opmundre dig for meget, men  da jeg fik veer havde jeg ik pause. den første pause jeg rigtig havde var da hovedet var ude,havde haft  3 andre bitte små pauser på 10 seunder men ellers ikk,fødslen to også kun  timer.

men kan du prøve at beskrive smerten?(;

Og det er netop grunden til jeg ikk helt har reageret på dem , for der er pauser her ind imellem .

Men jeg har altid haft utrolig stærke smerter op til mine mens , smerterne nu er på præcis sammen måde sammen trækninger i det nederste af maven og underlivet . sådan tror jeg bedste jeg kan beskrive dem .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.