Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Muffinmus

pust stille og roligt og træk vejret gennem næsen, dybt ind ved veerne....Også selv om du ikke har lyst til det, dybe vejrtrækninger kan faktisk mindste smerte kort tid....

Men ja, ring snart og lige hør dem om du ikke kan blive tjekket, helere det end at du ikke aner hvor du står og bare bliver modløs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Muffinmus

håber du er kommet nærmere din fødsel og at du har født i morgen engang:-)

Skal i hvert fald nok heppe lidt på dig og sende lidt vestøv afsted

Anmeld

29. december 2010

mortil4dejligepiger

Hvor er det spændende! Rigtig meget held og lykke - håber du får din baby i armene meget, meget snart .

Glæder mig til at høre mere!!

Anmeld

29. december 2010

Maalene

Åhh søde - har ikke været herinde i en lille uge nu, og så kommer jeg herind til denne tråd - IIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHH

Hvor er det altså bare spændende - håber virkelig snart i får jeres lille fantastisk smukke og dejligt **** i armene

Glæder mig til at se jeres lille vidunder, og krydser alt hvad jeg kan for h*n snart er i jeres arme

Alt held og lykke herfra søde

Anmeld

29. december 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Jaaa , jamen de erså smertefulde nu at jeg intet kan holde ud , har bare lyst til at skrige .

Jeg har også lyst til at skrige, men det er fordi jeg lige har svaret på din besked og så finder denne tråd, så jeg er SÅ spændt!!  Sidder og hopper i sofaen, og kæreste griner bare af mig og synes, jeg er fjollet

Jeg sender dig alt det vestøv, jeg overhovedet kan samle sammen og sender det til dig sammen med en masse opmuntrende krammere til vepauserne Håber den lille kommer hurtigt ud til dig, og at du får en skøn skøn fødsel, forhåbentlig i nat

Stooort knus fra MIG.

Anmeld

30. december 2010

JustMe

Håber, du har fået din lille guldklump ud til dig nu, søde  

Anmeld

3. januar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Åhh søde - har ikke været herinde i en lille uge nu, og så kommer jeg herind til denne tråd - IIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHH

Hvor er det altså bare spændende - håber virkelig snart i får jeres lille fantastisk smukke og dejligt **** i armene

Glæder mig til at se jeres lille vidunder, og krydser alt hvad jeg kan for h*n snart er i jeres arme

Alt held og lykke herfra søde

Hej søde . 

Tak for din besked , undskyld det sene svar men der har været såååå meget at se til .

Jeg fødte d 30 kl 01.39 en dejlig dreng .  på 3768 og 53 cm . 

Anmeld

3. januar 2011

NoName

Pernille08 skriver:

Hej søde . 

Tak for din besked , undskyld det sene svar men der har været såååå meget at se til .

Tillykkeeeee

Anmeld

3. januar 2011

ønskebørn74

Pernille08 skriver:

Hej søde . 

Weeeee tillykke søde!!! Glæder mig til at se ham!!!!

Anmeld

3. januar 2011

mamalicious

TILLYKKE !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.