Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Aprilmor11

Pernille08 skriver:

ihh , tusinde tak .

Jeg vil da os bare lige sige det er virkelig smertefuldt . AVVV

Det ville jeg da langt fra glæde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Sidste  nyt :

der er ca 5-8 min imellem veerne . De har en varighed af 1-1,5 min . Men det er stadig ikk nok til at komme på FG . Så jeg bider smerterne i mig .

ARG hvor er det bare smertefuldt

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

hmm, jeg tror du er lige så uheldig som mig, det med de trælse veer der er uregelmæssige. Håber sgu de når at blive gode og regelmæssige så du undgår ks.....

Stå/gå lidt  hvis du kan evt, tyngden kan evt hjælpe babyen helt ned og så kan veerne måske blive bedre, som sagt så gælder det med sat hitte ud af hvad der duer for at du kan føde snart.

Vil lige sige at det med varme bade, det kan altså sætte det lidt i stå hvis du ikke er langt nok i forløbet, mine blev nemlig lidt bedre af at gå i bad, men de gjorde så ikke arbejdet godt nok.

Og ja, da jeg skrev til dig jeg tog på fg kl 12 efter 8 timers veer, der skrev jeg ikke til dig da de tjekkede mig var jeg IKKE åbnet en skid, havde ellers troet jeg vile være godt inde i fødslen, så spørg lige om jeg blev skide sur og skuffet

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

hmm, jeg tror du er lige så uheldig som mig, det med de trælse veer der er uregelmæssige. Håber sgu de når at blive gode og regelmæssige så du undgår ks.....

Stå/gå lidt  hvis du kan evt, tyngden kan evt hjælpe babyen helt ned og så kan veerne måske blive bedre, som sagt så gælder det med sat hitte ud af hvad der duer for at du kan føde snart.

Vil lige sige at det med varme bade, det kan altså sætte det lidt i stå hvis du ikke er langt nok i forløbet, mine blev nemlig lidt bedre af at gå i bad, men de gjorde så ikke arbejdet godt nok.

Og ja, da jeg skrev til dig jeg tog på fg kl 12 efter 8 timers veer, der skrev jeg ikke til dig da de tjekkede mig var jeg IKKE åbnet en skid, havde ellers troet jeg vile være godt inde i fødslen, så spørg lige om jeg blev skide sur og skuffet

Jaaa lige nu synes jeg bare det er det rene helvede det her . Det gør så fandens ondt og der sker bare ikk en skid , jeg forsøger virkelig at gå rundt så meget som muligt .

- Det er så ubehageligt jeg har en forfærdelig kvalme og jeg bliver lig bleg i hovedet når jeg får de veer

jeg ved snart ikk hvad jeg skal gøre for at det her bliver bedre , jeg vil bare ind og have noget for alle de her smerter , for de er virkelig ikk til at holde ud .

Jeg kan jo heller ikk traske rundt hele tiden , det gør jo os mega ondt synes jeg .

Anmeld

29. december 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Jaaa lige nu synes jeg bare det er det rene helvede det her . Det gør så fandens ondt og der sker bare ikk en skid , jeg forsøger virkelig at gå rundt så meget som muligt .

- Det er så ubehageligt jeg har en forfærdelig kvalme og jeg bliver lig bleg i hovedet når jeg får de veer

jeg ved snart ikk hvad jeg skal gøre for at det her bliver bedre , jeg vil bare ind og have noget for alle de her smerter , for de er virkelig ikk til at holde ud .

Jeg kan jo heller ikk traske rundt hele tiden , det gør jo os mega ondt synes jeg .

åh jeg får det helt dårligt af at høre hvordan du har det.. =/ jeg er os så småt begyndt at få menstruations smerter osv.. men det er slet ikke så tit som dine.. håber snart der sker noget hos dig...

krydser alt hvad der krydses kan....

Anmeld

29. december 2010

NessaXenia

jeg sad lige op håbede du ellers var i fuldt gang med at føde..

æv..

Sikke en nat du ser frem til hva søde

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Sidste  nyt :

der er ca 5-8 min imellem veerne . De har en varighed af 1-1,5 min . Men det er stadig ikk nok til at komme på FG . Så jeg bider smerterne i mig .

ARG hvor er det bare smertefuldt

Træk vejret godt og læg noget varmt på og tænk positive tanker  Det gør herrenas, men vejrtrækning er ALT. Håber du snart kommer afsted 

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

jeg sad lige op håbede du ellers var i fuldt gang med at føde..

æv..

Sikke en nat du ser frem til hva søde

Jaaa puha , den er bare slet ikk sjov at tænke på , Men jeg håber virkelig virkelig der er sket noget inden .

Eller at der sker noget i løbet af natten søde .

Og tusinde tak for dine tanker , hvor er det dejligt at vide nogen tænker på en .

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

nej, du kan ikke trave hele tiden jo:-)

Men det er også svært for dem at give dig noget sådan set. HVIS du er over de 3-4 cm åben er der en god chsance for at de kan give dig epidural, den er super lækker og veerne mærkes stort set ikke før der er presseveer, jo ligre når barnet rykker helt ned, men skidt pyt.

Hvis de giver dig epien for tidligt, kan det hele gå i stå og det ønsker du sgu heller ikke kan jeg hilse og sige. En anden ting de kan gøre at at prøve at stoppe veerne lidt så du kan få slappet af, det gjorde de ved mig, men fik kun 1,5 times nogenlunde ro, da jeg havde haft ro i en times tid sendte de mig hjem igen, men på vejen hjem startede det forfra med lede trælse uregelmæssige veer.

Fik i øvrigt aldrig en forklaring på hvorfor min krop gjorde sådan i stedet for at give mig regelmæssige veer så jeg selv kunne føde. Fik bare af vide at sådan går det nogle gange

Men anden gang fødte jeg uden det mindste problem, så det har sikkert været fordi han har stået lidt skævt.

Og i øvrigt kan jeg trøste dig med at jeg synes udviddelsesveerne var værst, det at føde hende var sgu sådan set ret ok smertemæssigt set i forhold til de skide veer.

Føler med dig.....

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Rosa skriver:

Træk vejret godt og læg noget varmt på og tænk positive tanker  Det gør herrenas, men vejrtrækning er ALT. Håber du snart kommer afsted 

Jeg forsøger virkelig ALT hvad jeg har lært og kan .

Jeg kan bare ikk finde ud af om man skal ligge ned eller man skal trave rundt .

Nogen siger det ene andre det andet , det er lidt svært .

Men jeg håber snart der sker noget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.