Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Baagøe skriver:

Jeg vil faktisk råde dig til det modsatte, så du kan få samlet en masse energi, for det kræver virkelig mange kræfter at føde og om man går eller ej, har vist ikke så meget at sige. Babyen kommer, når den er parat - ikke før. Held og lykke med det hele

Okay , ja det er jo det der er så skide svært .

Nogen siger det ene andre det andet . Så det er fandens svært . - Men vil forsøge at ligge lidt så .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mathilde

Pernille08 skriver:

Ja snakkede med dem ved en 6 tiden .

Og ja det var desværre stadig for tidligt at komme ind .

Så jeg skulle tage et varmt bad en panodil og ligge mig godt under dynen .

jeg har taget et bad og en panodil , men alle siger man skal trave rundt så meget man kan , for at få ordentlig gang i det , så det forsøger jeg virkelig .

Jeg vil bare så gerne at der snart sker noget .

Hvis der ikke er rigtig gang i det endnu, vil jeg synes at det er bedst du hviler, da der jo kan gå laaang tid endnu. Men hvis du fornemmer at det er NU og at du er nået til point of no return, er det godt at røre sig for at få det hele til at gå hurtigere og holde gang i det

Hvis du ikke har mere ondt end at en panodil kan tage det værste og du stadig kan slappe af og sove, vil jeg råde dig til det, for så er der sikkert lang vej endnu..

Lidt vestøv herfra

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

super, så er du da godt med der, pak evt lidt godt i tasken, lidt juice eller noget.

Håber du snart får noget ud af det, sidder bare og husker tilbage på træthende og hvordan man bare ikke gider mere. Fik først epidural efter noget nær 40 timers tid, men det var fordi jeg tuede hele tiden til sidst. Orkede det ikke emre og gad ikke fødeeller jo, gad godt, men ville have det hele skulle stoppe.

Anden gang var det hele så anderledes og fedt at jeg har vzlgt at huske den bedst, men når man hører om andre så kommer det hele jo igen:-)

Og vil lige sige at jeg kunne have smask kysset den narkoselæge da han endelig gav mig epien, hvis ikke det var fordi jeg var klistret ind i tårer og snot

ÅRh ha , jeg ønsker virkelig ikk der går 40 timer , den tanke kan jeg slet slet ikk holde ud lige nu .

Jeg har bare det så skidt i hele min krop . og min mor fødte bare sååå let alle 3 gange hvor er det uretfærdigt .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Mathilde skriver:

Hvis der ikke er rigtig gang i det endnu, vil jeg synes at det er bedst du hviler, da der jo kan gå laaang tid endnu. Men hvis du fornemmer at det er NU og at du er nået til point of no return, er det godt at røre sig for at få det hele til at gå hurtigere og holde gang i det

Hvis du ikke har mere ondt end at en panodil kan tage det værste og du stadig kan slappe af og sove, vil jeg råde dig til det, for så er der sikkert lang vej endnu..

Lidt vestøv herfra

Jeg kan slet slet ikk få ro , og en panodil kan ABSOLUT ikk tage det , ik engang toppen af det , har taget en for ja 2 timer siden ogder er ingen virkning i den - Andet end jeg er sindsyg sindsyg ondt .

Såå håber så inderligt at der sker noget .

de sidste  veer der har været har været med 2-5 min imellem .

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

Ja, men dit problem er at de ikke gør ondt nok(selv om jeg ved du synes de er lede), de ER ikke kraftige nok, for var de det var det meget usandsynligt du stadig kunne skrive på computeren.Ved de gode veer kan man simpelthen intet, stort set heller ikke ved pausen, for der ligger man og gisper og sunder sig inden det starter forfra.

Men måske  gør de her startveer en forskel, så at det rent faktisk går hurtigt når de bliver kraftige nok:-)det er jo også det, ikke alle er håbløse tilfælde som mig jo

Men giv det lige 1-2 timer og sig så til dem at du vil tjekkes for at se om det skriver frem og gør det ikke det kan de tage stilling derfra, sådan gjorde jeg og havde det sgu bedste med at de vidste hvor langt jeg rent faktisk var i stedet for at gætte-.også selv om de sendte mig hjem igen. Så vidste jeg i det mindste hvor jeg var ..ingen steder, men alligevel, det hjalp mig lidt at vide noget.

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Pernille08 skriver:

Okay , ja det er jo det der er så skide svært .

Nogen siger det ene andre det andet . Så det er fandens svært . - Men vil forsøge at ligge lidt så .

Ja, men husk at lade max op, for fødslen kræver maaaange kræfter

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Pernille08 skriver:

Jeg kan slet slet ikk få ro , og en panodil kan ABSOLUT ikk tage det , ik engang toppen af det , har taget en for ja 2 timer siden ogder er ingen virkning i den - Andet end jeg er sindsyg sindsyg ondt .

Såå håber så inderligt at der sker noget .

de sidste  veer der har været har været med 2-5 min imellem .

Så synes jeg faktisk du skal overveje at ringe til fg igen... Lige se om de næste veer også kommer regelmæssigt. I hvert fald hvis de er så smertefulde, at du ikke kan noget mens de er der.

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Mathilde skriver:

Så synes jeg faktisk du skal overveje at ringe til fg igen... Lige se om de næste veer også kommer regelmæssigt. I hvert fald hvis de er så smertefulde, at du ikke kan noget mens de er der.

Jaaa , jamen de erså smertefulde nu at jeg intet kan holde ud , har bare lyst til at skrige .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

Ja, men dit problem er at de ikke gør ondt nok(selv om jeg ved du synes de er lede), de ER ikke kraftige nok, for var de det var det meget usandsynligt du stadig kunne skrive på computeren.Ved de gode veer kan man simpelthen intet, stort set heller ikke ved pausen, for der ligger man og gisper og sunder sig inden det starter forfra.

Men måske  gør de her startveer en forskel, så at det rent faktisk går hurtigt når de bliver kraftige nok:-)det er jo også det, ikke alle er håbløse tilfælde som mig jo

Men giv det lige 1-2 timer og sig så til dem at du vil tjekkes for at se om det skriver frem og gør det ikke det kan de tage stilling derfra, sådan gjorde jeg og havde det sgu bedste med at de vidste hvor langt jeg rent faktisk var i stedet for at gætte-.også selv om de sendte mig hjem igen. Så vidste jeg i det mindste hvor jeg var ..ingen steder, men alligevel, det hjalp mig lidt at vide noget.

Årh ja , jeg bider dem i mig lidt endnu . Selvom som du selv siger det er pisse svært . Men prøver .

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Pernille08 skriver:

Jaaa , jamen de erså smertefulde nu at jeg intet kan holde ud , har bare lyst til at skrige .

Så ring derind søde jeg krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.