Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

For at du føder snart ! Jeg husker hvor smertefuldt det er , og det er sleet ikke sjovt ..

Glæder mig til Fb !

Held og lykke med det hele 

Årh , tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Rosa skriver:

Keep going - og sæt noget musik på baby kan lide, så er det nemmere at fokusere på noget rart OG bevare tidsfornemmelsen 

Er du alene?

Det vil jeg prøve så

Nej nej , min kæreste er her , så det er jeg ret glad for .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MetteMe skriver:

Jeg skal slet ikke bruge ve-støv endnu, så sender hermed en masse afsted i din retning Sidder og følger lidt med fra sidelinjen, er helt spændt på dine vegne

Held og lykke

Hvor er i søde alle sammen .

det er så dejligt at i følger med og kommer med lidt opmuntrende ord

Anmeld

29. december 2010

Kay

Pernille08 skriver:

Det vil jeg prøve så

Nej nej , min kæreste er her , så det er jeg ret glad for .

godt for jeg var lige ved at tilbyde at komme og hjælpe dig ved ikke precis med hvad... men bare så der var en

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

og huska t drikke noget god, sodavand eller saftevand og spise så du har energi nok til de næste mange timer:-)

Forkæl dig selv, for derinde glemmer man lidt at spise og drikke

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

ja det håber vi

har godt nok tænkt meget på dig.. hvad siger fg?

har du snakket med dem siden?

Ja snakkede med dem ved en 6 tiden .

Og ja det var desværre stadig for tidligt at komme ind .

Så jeg skulle tage et varmt bad en panodil og ligge mig godt under dynen .

jeg har taget et bad og en panodil , men alle siger man skal trave rundt så meget man kan , for at få ordentlig gang i det , så det forsøger jeg virkelig .

Jeg vil bare så gerne at der snart sker noget .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

godt for jeg var lige ved at tilbyde at komme og hjælpe dig ved ikke precis med hvad... men bare så der var en

Årh , hvor er du bare sød .

Men ejg er Heldigvis ik alene . Jeg har en sød kæreste som hjælper mig

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

og huska t drikke noget god, sodavand eller saftevand og spise så du har energi nok til de næste mange timer:-)

Forkæl dig selv, for derinde glemmer man lidt at spise og drikke

Jaaa , jeg har os søgeret fo både at spise slik drikke sodavand og rigtig mad osv

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Pernille08 skriver:

Ja snakkede med dem ved en 6 tiden .

Og ja det var desværre stadig for tidligt at komme ind .

Så jeg skulle tage et varmt bad en panodil og ligge mig godt under dynen .

jeg har taget et bad og en panodil , men alle siger man skal trave rundt så meget man kan , for at få ordentlig gang i det , så det forsøger jeg virkelig .

Jeg vil bare så gerne at der snart sker noget .

Jeg vil faktisk råde dig til det modsatte, så du kan få samlet en masse energi, for det kræver virkelig mange kræfter at føde og om man går eller ej, har vist ikke så meget at sige. Babyen kommer, når den er parat - ikke før. Held og lykke med det hele

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

super, så er du da godt med der, pak evt lidt godt i tasken, lidt juice eller noget.

Håber du snart får noget ud af det, sidder bare og husker tilbage på træthende og hvordan man bare ikke gider mere. Fik først epidural efter noget nær 40 timers tid, men det var fordi jeg tuede hele tiden til sidst. Orkede det ikke emre og gad ikke fødeeller jo, gad godt, men ville have det hele skulle stoppe.

Anden gang var det hele så anderledes og fedt at jeg har vzlgt at huske den bedst, men når man hører om andre så kommer det hele jo igen:-)

Og vil lige sige at jeg kunne have smask kysset den narkoselæge da han endelig gav mig epien, hvis ikke det var fordi jeg var klistret ind i tårer og snot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.