Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Pige2009

15-20 cm på Fyn. Måske mere Et mareridt at køre på job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

birthee

Tjuhl skriver:

nej, desværre ikke. men...ellers må Søren hente dem til fods nede på stationen og så må de klatre igennem snedriverne herop det ser i hvert fald ud til at togene kører og bussen mellem Odense og Faaborg kører  så det er kun de 2 km mellem stationen og os der er problemet lige nu. Så jeg har lovet at sidde klar med varm the og kakao og nybagt æblekage med is til når de når frem - det kan man få min mor til at klatre gennem RIGTIG meget sne for

Er det idag eller imorgen I får gæster??? det var mere hvis vi kunne hjælpe med noget transport et stykke af vejen...

Anmeld

23. december 2010

henh01

her i Køge er der faldet i hvert fald 15 cm i nat.

Anmeld

23. december 2010

oo

birthee skriver:

Er det idag eller imorgen I får gæster??? det var mere hvis vi kunne hjælpe med noget transport et stykke af vejen...

nej hvor er du sød!! det er i aften, de skal ankomme til Odense klokken 21, efter planen (så det er jo nok klokken 22 )

Anmeld

23. december 2010

birthee

Jeg har stemt 15-20 cm., men det er nok nærmere over de 20 cm... vores golden retriever går i sne til op på siden af kroppen, og vores lille jack russell hopper rundt for at komme frem ad... hvis vejret bliver ved sådan her, begynder jeg da alligevel at tvivle på at vi kan komme til jylland og fejre jul imorgen... vi bor forresten i faaborg...

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Vi har fået ca 1 cm så det er ikke det ville denne gang. Men det sner sådan lidt on and off her med sådan noget fint tyndt noget. 

Præcis det samme her.... 

Anmeld

23. december 2010

karina1980

Zafir skriver:

Jeg sidder og er nysgerrig på, om det er blevet SÅÅÅÅ slemt, som de gik HELT amok med igår. SNESTORM, den værste i 30 år osv...

Her, syntes jeg faktisk ikke det er så slemt. Men altså så igen, det plejer ikke være slemt i Odsherred. Der kommer bare ikke så meget sne og regn og sådan. vi har jo også målbart flere solskinstimer end resten af danmark, sammen med samsø, skagen og bornholm (når de ikke er sneet inde?!...)

Men hvordan ser det ud hos dig?

Hos mig, har jeg fået 5-7 cm sne vil jeg tro, det blæser 8-9/sekundmeter eller hvad det hedder og der er ikke de store driver, når jeg kigger ud af vinduet.

vi har 15-20 cm og der ligger store driver over alt og jeg skal på job kl 15:30

og sneen falder stadig meget jævnt her, så jeg skal nok regne med at skulle køre i rigtig god tid idag

Anmeld

23. december 2010

Henri84

Zafir skriver:

Ai  for fanden da!! Har I falck abbonnement? Så kan I jo få kørt medicin ud. Så må hun jo få pencilin på formodning af telefonlægen altså!!!!

Det ved jeg faktisk ikke om vi har, det er manden der holder styr på de ting herhjemme
Storebror har lungebetændelse...

Anmeld

23. december 2010

TbCp

Aner ikke hvor meget der er faldet her.... jeg NÆGTER at bevæge mig ud af mit nattøj og udenfor før det er højst nødvendigt

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Henri84 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om vi har, det er manden der holder styr på de ting herhjemme
Storebror har lungebetændelse...

Så ring til ham og find ud af det. hvis hun har mellemøresbetændelse skal hun jo ha pencilin jo!!! stakkels dine pussere.:.!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.