Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Zafir

karina1980 skriver:

vi har 15-20 cm og der ligger store driver over alt og jeg skal på job kl 15:30

og sneen falder stadig meget jævnt her, så jeg skal nok regne med at skulle køre i rigtig god tid idag

AI PIS. Du skaljo også hjem fra arbejde igen så ...

Krydser fingre for dig i nat!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

karina1980

Zafir skriver:

AI PIS. Du skaljo også hjem fra arbejde igen så ...

Krydser fingre for dig i nat!!

Tak, har lige sendt manden ud for at afprøve vejen og kan han ikke komme op af bakken, kan jeg slet ikke og så kan jeg ikke komme på job, for toget køre jo nærmest ikke(regionaltog)

men håber da at det snart stilner lidt af og de begynder at rydde bare en smule

Anmeld

23. december 2010

Zafir

karina1980 skriver:

Tak, har lige sendt manden ud for at afprøve vejen og kan han ikke komme op af bakken, kan jeg slet ikke og så kan jeg ikke komme på job, for toget køre jo nærmest ikke(regionaltog)

men håber da at det snart stilner lidt af og de begynder at rydde bare en smule

Men hvis du kommer op af bakken... Så kan du jo i hvertfald komme hjem For så er det jo ned af bakke... mmm

Vi krydser fingre

Anmeld

23. december 2010

JustAnotherName

Ingenting i nat i Randers-omegnen...

Anmeld

23. december 2010

AnneBJ

Da jeg gik i seng omkring midnat sneede det ikke i KOlding. Da jeg var oppe og få syltetøjsmadder omkring kl. 1 (træls vane i øvrigt.. ) væltede det ned, men blæste ikke.

Nu vælter det ned OG blæser.... Nedbøret skulle heldigvis aftage inden for de næste par timer men med de delte meninger der er fra TV2/DMI osv. vil jeg se det før jeg tror det.

Vi bor i Kolding, og skal holde jul i Middelfart. Det skal  nok lade sig gøre at komme frem, men det tager muligvis lidt ekstra tid. Desværre er vi muligvis nødt til at aflyse vores "juleaftenaften-besøg" hos mine bedsteforældre på Fyn, men det må jeg konferere med kæresten om når han kommer hjem fra job..

Så cm mæssigt aner jeg ikke hvad der er faldet, eller ligger, for det blæser a' h til så snart det lander...!

Rigtig glædelig jul!

Anmeld

23. december 2010

roenlund

Pia. skriver:

Mit bud må ligge imellem 10-15 (20) cm men det er svært at sige - blæsten gør jo at det samler sig i meget store bunker - jeg kunne hverken åbne havedøren eller hoveddøren - eller jo hoveddøren kunne jeg godt for den går ind af, men det gjorde sneen også - det fyr enormt meget... Og jeg befinder mig I Havdrup mellem Solrød og Roskilde..

Det sneer pt. stadig og hvad jeg kan se på DMI så fortsætter det lidt endnu...

Vi skal til Store Heddinge i eftermiddag, ned til børnenes far (der skal vi holde jul i år) så jeg er meget spændt på hvordan det er at køre I...

Glædelig Jul Zafir til dig og familien..

En ting er sikkert - VI FÅR HVID JUL....

Knus fra Pia.

lige nu er det ikke helt godt i St heddinge... det sner stadig, men de gør deres bedste for at ryde hele tiden

Men hvordan der ser ud uden for byen tør jeg ikke spå om

Anmeld

23. december 2010

mariamiss6

Min far siger vi har fået 15-20 cm sne ind til nu....

Og det fyger som død og helvede her ude....

I morges gik jeg over til olde (10-15 meter), der var sneen til midt skinneben. Og 1½ time senere da jeg skulle hjem, var mine sne spor væk, og sneen dobbelt så høj...

Anmeld

23. december 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Min far siger vi har fået 15-20 cm sne ind til nu....

Og det fyger som død og helvede her ude....

I morges gik jeg over til olde (10-15 meter), der var sneen til midt skinneben. Og 1½ time senere da jeg skulle hjem, var mine sne spor væk, og sneen dobbelt så høj...

OMG

Anmeld

23. december 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

OMG

Ja jeg var ærligt talt også lidt overrasket... Er da glad for faktisk, at jeg ikke nåede på arbejde.

Anmeld

23. december 2010

AnneBJ

Nu sner det ikke længere... Men det er møgglat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.