Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

SHERO

Zafir skriver:

Jamen Asnæs, det er jo lige om hjørnet fra mig Og der er der jo ikke SINDSYGT meget sne...

Så GLÆDELIG jul til jer!!! (og hvis færgen sejler, så er det jo fint for dig, med at komme fra Århus til Odsherred )

Jahh det ved jeg, min hjemby  Nemlig, så længe man ikke skal med toget, kan det ikke gå helt galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Zafir

Tullen85 skriver:

Jahh det ved jeg, min hjemby  Nemlig, så længe man ikke skal med toget, kan det ikke gå helt galt..

Mmm... altså du skal nok regne emd at blvie hentet ved færgen eller noget. For togene de er ikke helt til at stole på

Jeg er spændt på i morgen for Idun er jo i jylland med mine forædlre, som hun altid er. De SKAL bare kunne komme hjem til jul!!!

Anmeld

23. december 2010

Mathilde

Vi har slet ikke fået sne i nat Bor på Mors.

Anmeld

23. december 2010

SHERO

Zafir skriver:

Mmm... altså du skal nok regne emd at blvie hentet ved færgen eller noget. For togene de er ikke helt til at stole på

Jeg er spændt på i morgen for Idun er jo i jylland med mine forædlre, som hun altid er. De SKAL bare kunne komme hjem til jul!!!

Det bliver jeg også, færgebusset er ikke helt til at regne med... så var mest nervøs for min fars lille bil kunne køre i det her vejr... :-D

Anmeld

23. december 2010

oo

Zafir skriver:

Åh nej dog I kender ikke en sød bondemand, der kan plove dem ned til jer???

nej, desværre ikke. men...ellers må Søren hente dem til fods nede på stationen og så må de klatre igennem snedriverne herop det ser i hvert fald ud til at togene kører og bussen mellem Odense og Faaborg kører  så det er kun de 2 km mellem stationen og os der er problemet lige nu. Så jeg har lovet at sidde klar med varm the og kakao og nybagt æblekage med is til når de når frem - det kan man få min mor til at klatre gennem RIGTIG meget sne for

Anmeld

23. december 2010

Henri84

Zafir skriver:

ÅH NEJ DOG Hvad fejler hun?...

Er det bare store syge-jul eller hvad?

GOD BEDRING med truntepigen

Mellemørebetændelse tror jeg Hun har skreget og taget sig til ørerne siden midnat nu selvom jeg har givet hende panodil Og har 40,2 i feber PÅ panodil Og vil selvfølgelig hverken spise eller drikke
Jo der er vidst mange der er syge. Storebror er indlagt sammen med far, så ham kan vi heller ikke en gang besøge

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

vi har slet ikke fået noget sne her i Lemvig, så vi får nok ikke den der meget hvide jul de snakker om  men det passer mig meget fint, hvis jeg pludselig skal på fg, så er jeg da sikker på at kunne komme frem

Anmeld

23. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Her i Vejstrup, kan vi kun lige åbne dørene, hvis vi skubber lidt til dem. Vores hund kan ikke "bunde" den tør ikke at gå ud og tisse fordi sneen når den til skuldrene. Så her er meget!

Er spændt på om vores julegæster når frem imorgen.

Anmeld

23. december 2010

Mormilla

Vi har ikke fået noget, hvad jeg kan se af Jeg bor tæt på Aalestrup...

Anmeld

23. december 2010

maria87

her i slagelse er der ekstremt meget sne....

men god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.