Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg vil da bare lige give en lille opdate fra Albertslund .

Her ligger vel nok omkring 25-30 cm sne , som er faldet i løbet af natten og som stadig daler fint ned fra himlen , jeg har kun været ude og gå i det ikk køre i det , og der er godt nok MEGET , det fyr ikk såååå meget mere dog stadig lidt .

Det er lidt træls at vide om man ikk kan komme nogen steder juleaften , vi skal til kærestens far (35km herfra) - men vi ved endnu ikk om vi kan komme nogen steder , er rimelig højgravid , så vil ikk risikere noget ved at sætte mig i en bil og køre galt , så heller være hjemme ,. Men lidt trist , og anderledes .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Malene84

Zafir skriver:

Jeg sidder og er nysgerrig på, om det er blevet SÅÅÅÅ slemt, som de gik HELT amok med igår. SNESTORM, den værste i 30 år osv...

Her, syntes jeg faktisk ikke det er så slemt. Men altså så igen, det plejer ikke være slemt i Odsherred. Der kommer bare ikke så meget sne og regn og sådan. vi har jo også målbart flere solskinstimer end resten af danmark, sammen med samsø, skagen og bornholm (når de ikke er sneet inde?!...)

Men hvordan ser det ud hos dig?

Hos mig, har jeg fået 5-7 cm sne vil jeg tro, det blæser 8-9/sekundmeter eller hvad det hedder og der er ikke de store driver, når jeg kigger ud af vinduet.

ER SNEET INDE PÅ EN LUKKET Ø I ØSTERSØEN!!! Tror ikke der er mange andre der kan slå den.... hold fast... 85cm sne og mere på vej. faktisk har de lovet sne i dag, i aften, i nat og hele dagen og aften i morgen

Anmeld

23. december 2010

Malene84

tænkte at I sku ha beviser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

Lullaby

Vi snakker om 50 cm her.

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Malene84 skriver:

tænkte at I sku ha beviser

omg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.