Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Zafir

Tullen85 skriver:

Det bliver jeg også, færgebusset er ikke helt til at regne med... så var mest nervøs for min fars lille bil kunne køre i det her vejr... :-D

ORK Det er Odsherred vi taler om hehe. Det kan din fars dyt sagtens klare. Desuden har jeg lige set en snerydder - selv på vores lille vej SÅ noooo problemo. Vi lukker bare nogen skoler, så vi kan få råd til sneryddere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Zafir

Tjuhl skriver:

nej, desværre ikke. men...ellers må Søren hente dem til fods nede på stationen og så må de klatre igennem snedriverne herop det ser i hvert fald ud til at togene kører og bussen mellem Odense og Faaborg kører  så det er kun de 2 km mellem stationen og os der er problemet lige nu. Så jeg har lovet at sidde klar med varm the og kakao og nybagt æblekage med is til når de når frem - det kan man få min mor til at klatre gennem RIGTIG meget sne for

Aaaah... Sne sko, kælke og kompas Også kage og kakao. For fanden!!! - Det er sku lige før vi kører til fyn!!! (hvis ikke Idun kom til sjælland i morgen altså hehe... )

Anmeld

23. december 2010

SHERO

Zafir skriver:

ORK Det er Odsherred vi taler om hehe. Det kan din fars dyt sagtens klare. Desuden har jeg lige set en snerydder - selv på vores lille vej SÅ noooo problemo. Vi lukker bare nogen skoler, så vi kan få råd til sneryddere...

Hehe kunne ikke helt huske hvordan det var... Tænkte mest bare hvis de ryder sne som de holder vejerne fri for huller så er det nok et helved..

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Henri84 skriver:

Mellemørebetændelse tror jeg Hun har skreget og taget sig til ørerne siden midnat nu selvom jeg har givet hende panodil Og har 40,2 i feber PÅ panodil Og vil selvfølgelig hverken spise eller drikke
Jo der er vidst mange der er syge. Storebror er indlagt sammen med far, så ham kan vi heller ikke en gang besøge

Ai  for fanden da!! Har I falck abbonnement? Så kan I jo få kørt medicin ud. Så må hun jo få pencilin på formodning af telefonlægen altså!!!!

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Henri84 skriver:

Mellemørebetændelse tror jeg Hun har skreget og taget sig til ørerne siden midnat nu selvom jeg har givet hende panodil Og har 40,2 i feber PÅ panodil Og vil selvfølgelig hverken spise eller drikke
Jo der er vidst mange der er syge. Storebror er indlagt sammen med far, så ham kan vi heller ikke en gang besøge

Og åh nej dog, hvad fejler storebror?..

Anmeld

23. december 2010

Zafir

sommerbarn<3 skriver:

Her i Vejstrup, kan vi kun lige åbne dørene, hvis vi skubber lidt til dem. Vores hund kan ikke "bunde" den tør ikke at gå ud og tisse fordi sneen når den til skuldrene. Så her er meget!

Er spændt på om vores julegæster når frem imorgen.

LOL!!! Stakkels vuffer!!! HIHI...

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Tullen85 skriver:

Hehe kunne ikke helt huske hvordan det var... Tænkte mest bare hvis de ryder sne som de holder vejerne fri for huller så er det nok et helved..

Jamen Thomas (vores borgmester) har jo spenderbuksen på. Vi har både råd til dit og dat og skalte og valte med pengene, selvom vi er under administration. Så selvom vi HAR brugt snerydnignsbudgettet for i år, så er der jo ingen problemer Ellers så køber han vel bare en maskine der kan ændre vejret?

Men altså - i hvertfald - sneryder er kørt her i plejerup

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

Zafir skriver:

Jeg sidder og er nysgerrig på, om det er blevet SÅÅÅÅ slemt, som de gik HELT amok med igår. SNESTORM, den værste i 30 år osv...

Her, syntes jeg faktisk ikke det er så slemt. Men altså så igen, det plejer ikke være slemt i Odsherred. Der kommer bare ikke så meget sne og regn og sådan. vi har jo også målbart flere solskinstimer end resten af danmark, sammen med samsø, skagen og bornholm (når de ikke er sneet inde?!...)

Men hvordan ser det ud hos dig?

Hos mig, har jeg fået 5-7 cm sne vil jeg tro, det blæser 8-9/sekundmeter eller hvad det hedder og der er ikke de store driver, når jeg kigger ud af vinduet.

vi har fået 30 cm foruden det der lå i forvejen, dvs ialt har vi nu indtil videre 45cm sne. mere de steder hvor der ligger bunker pga. vinden.. og det sner stadig meget kraftigt hos os..

Anmeld

23. december 2010

JacobsMoar

Hmm.. Her i Over Dråby (Frederikssund kommune) ude af vejen med marker på begge sider () tror jeg der er faldet 5-10 cm.. det blæser helt vildt, så kæresten måtte ud og grave så han kunne komme på arbejde i morges.. Og jeg tror jeg er spærret inde.. Barnevognen kan nok ikke komme igennem snedriverne..

Så lillemanden har først lige fået tøj på, og jeg sidder stadig i nattøj

Glædelig hvid jul

fra Karina

Anmeld

23. december 2010

morethanperfect

På Sydfyn(svendborg) Har fik jeg sne op til over knæene da jeg vovede mig ud med Oscar i bæreselen !!! Har aldrig i 20 år oplevet noget lignende .. Det fyr helt vildt !! Kan ikke åbne havelågen , og hvis vores dør gik udaf kunne man heller ikke åbne den .. Det væltede ind med sne da jeg åbnede .. SÅ meget sne har vi :O :O 

God Jul ! 

.... Nu vil jeg gå ud og skovle !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.