Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Malthesmoar

Stemt blankt, da det fyer helt vildt her...så svært at sige hvor meget sne der egentlig er kommet

Bor i Helsinge/Ramløse...Nordsj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Ja jeg var ærligt talt også lidt overrasket... Er da glad for faktisk, at jeg ikke nåede på arbejde.

Skulle du have været på arbejde idag???  Hvad med drengene??

Anmeld

23. december 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Skulle du have været på arbejde idag???  Hvad med drengene??

Ja jeg skulle have været helt almindeligt på job idag.

Ungerne er også hjemme...

Jeg ringede til arbejdet, lige da jeg skulle have haft kørt hjemmefra, og meldte mit fravær i kraft af alt den sne omkring min bil, og den kraftige vind på vejene her ude...

Lige efter ringede Bastians børnehave, om Bastian kom idag, for nu havde de haft åbent i 2 timer, og der havde ikke været en eneste og aflevere børn endnu. Så hun var ved at ringe hele forældrelisten igennem, for at høre om hun skulle aflyse personale....

Anmeld

23. december 2010

Vingummien

Her har det slet ikke sneet

Anmeld

23. december 2010

Zafir

mariamiss6 skriver:

Ja jeg skulle have været helt almindeligt på job idag.

Ungerne er også hjemme...

Jeg ringede til arbejdet, lige da jeg skulle have haft kørt hjemmefra, og meldte mit fravær i kraft af alt den sne omkring min bil, og den kraftige vind på vejene her ude...

Lige efter ringede Bastians børnehave, om Bastian kom idag, for nu havde de haft åbent i 2 timer, og der havde ikke været en eneste og aflevere børn endnu. Så hun var ved at ringe hele forældrelisten igennem, for at høre om hun skulle aflyse personale....

Man kan skuda godt ringe og aflyse sine børn, så ´man ved om der er nødvændig med personale.. grr...

Nå, men det er da så dejlit, at I får fri her dagen før jul

Anmeld

23. december 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Man kan skuda godt ringe og aflyse sine børn, så ´man ved om der er nødvændig med personale.. grr...

Nå, men det er da så dejlit, at I får fri her dagen før jul

Det har været mellem 8 og 9 de ringede til mig, så det er jo ikke sikkert alle havde opgivet udgravningen endnu

Men ja dejligt at have fri dagen før jul. Bare ærgerligt her skal være så pisse hamrende koldt altså...

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Kl 14:50

Her uden for Nyborg er det begyndt at falde til ro..det blæser stadig en del, men det er ikke så slemt mere.
Hovedvejen fra Nyborg til Ørbæk er med forsigtig kørsel rimeligt farbar, og det sner ikke ret meget. Men selvfølgelig fyger det en del, men som sagt farbart med forsigtighed. Sneplovene kører rimeligt tit forbi.
Hos os har vi vel omkring 20-25 cm sne, men driverne er store.

Kærligt
Sussie

Anmeld

23. december 2010

Jolene

test - af signatur

Øv

Anmeld

23. december 2010

Tanja84

Nu har jeg ikke læst hele indlægget og ved derfor ikke om der allerede er update fra Bornholm (hvor bla. Malene84 sidder strandet), men derover Er det helt vildt - Øen er faktisk helt lukket.

http://www.bornholm.nu/

Det resulterer desværre også i, at min farmor og bedstefar ikke kan komme til Sjælland og fejre jul som planlagt, men i stedet må fejre jul helt alene, og uden gaver, da vi naturligvis har alle gaver herover

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Tanja84 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele indlægget og ved derfor ikke om der allerede er update fra Bornholm (hvor bla. Malene84 sidder strandet), men derover Er det helt vildt - Øen er faktisk helt lukket.

http://www.bornholm.nu/

Det resulterer desværre også i, at min farmor og bedstefar ikke kan komme til Sjælland og fejre jul som planlagt, men i stedet må fejre jul helt alene, og uden gaver, da vi naturligvis har alle gaver herover

pis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.