Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Zafir

Pia. skriver:

Mit bud må ligge imellem 10-15 (20) cm men det er svært at sige - blæsten gør jo at det samler sig i meget store bunker - jeg kunne hverken åbne havedøren eller hoveddøren - eller jo hoveddøren kunne jeg godt for den går ind af, men det gjorde sneen også - det fyr enormt meget... Og jeg befinder mig I Havdrup mellem Solrød og Roskilde..

Det sneer pt. stadig og hvad jeg kan se på DMI så fortsætter det lidt endnu...

Vi skal til Store Heddinge i eftermiddag, ned til børnenes far (der skal vi holde jul i år) så jeg er meget spændt på hvordan det er at køre I...

Glædelig Jul Zafir til dig og familien..

En ting er sikkert - VI FÅR HVID JUL....

Knus fra Pia.

Har du set hvordan vejene ser ud hos dig???

Og glææææædelig jul også til jer!!!  (jeg skal liiiiige igang med Kalkunen, når jeg har spist morgemad. Så må Friggsebassen lege med farmand )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Manakauapo

Vi har haft (og har stadig) snestorm her i Nyborg. Jeg har trykket +20 cm. Der er kommet ca. 5 cm siden imorges, og der havde vi 20 cm. Og vi skal få ca. det dobbelte inden for de næste 36 timer!

Nu må det snevejr gerne snart stoppe! Brr... For søvtan der er koldt...

God jul til jer søde Zafir

Anmeld

23. december 2010

blomst84

Herinde i hovedstaden er den helt gal, jeg har trykket 20+ da hele min have er fyldt op med sne, og det bliver ved og ved med at falde kan næsten ikke åbne havelågen og mine hunde nægter at gå ud men flot ser det ud jo og en hvid jul bliver det i hvert fald her i på Amager

Anmeld

23. december 2010

SHERO

Ihh yndlings tråd... Tak zafir.. :-D Har siddet her og været nervøs for om jeg dog kunne komme til Asnæs i dag til jul... for i vejret på tv2 lød det helt vildt der ovre.. :-D

Her i århus er der ikke kommet særlig meget, et par cm vil jeg tro..

Anmeld

23. december 2010

Pia.

Zafir skriver:

Har du set hvordan vejene ser ud hos dig???

Og glææææædelig jul også til jer!!!  (jeg skal liiiiige igang med Kalkunen, når jeg har spist morgemad. Så må Friggsebassen lege med farmand )

Jeg ved hvordan vejene er I selve Havdrup og de er slemme ... Men det har de hele tiden været ... Men når man kommer ud af Havdrup mod Lille Skendsved og Køge ved jeg ikke, men talte lige med børnenes far som arbejder I Køge og som skal komme og hente os senere, han sagde at vejene var slemme I Køge også... Men vi må køre forsigtigt og tage den tid det tager at komme frem...

God fornøjelse med kalkunen

Fra Pia.

Anmeld

23. december 2010

malenecl

Her i Hirtshals i Nordjylland er der slet ikke kommet noget

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Tullen85 skriver:

Ihh yndlings tråd... Tak zafir.. :-D Har siddet her og været nervøs for om jeg dog kunne komme til Asnæs i dag til jul... for i vejret på tv2 lød det helt vildt der ovre.. :-D

Her i århus er der ikke kommet særlig meget, et par cm vil jeg tro..

Jamen Asnæs, det er jo lige om hjørnet fra mig Og der er der jo ikke SINDSYGT meget sne...

Så GLÆDELIG jul til jer!!! (og hvis færgen sejler, så er det jo fint for dig, med at komme fra Århus til Odsherred )

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Kageteenageren skriver:

Vi har haft (og har stadig) snestorm her i Nyborg. Jeg har trykket +20 cm. Der er kommet ca. 5 cm siden imorges, og der havde vi 20 cm. Og vi skal få ca. det dobbelte inden for de næste 36 timer!

Nu må det snevejr gerne snart stoppe! Brr... For søvtan der er koldt...

God jul til jer søde Zafir

Holddafest, det lyder vildt!!! Håber jeres gæster kan nå frem i morgen!!

og glædelig jul til jer også

Anmeld

23. december 2010

Henri84

Her sner det.. Har idt svært ved at sige hvor meget der er kommet da der nogen steder næsten intet ligger, mens der andre steder ligger store snedriver på over 1 meter pga. vinden... Faktum er i hvert fald at vi er sneet inde og jeg ikke kan komme til læge med min lille syge trunte

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Henri84 skriver:

Her sner det.. Har idt svært ved at sige hvor meget der er kommet da der nogen steder næsten intet ligger, mens der andre steder ligger store snedriver på over 1 meter pga. vinden... Faktum er i hvert fald at vi er sneet inde og jeg ikke kan komme til læge med min lille syge trunte

ÅH NEJ DOG Hvad fejler hun?...

Er det bare store syge-jul eller hvad?

GOD BEDRING med truntepigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.