Sne-veje-vejret, giv mig din UPDATE... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget sne har du fået i nat?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.146 visninger
74 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Zafir

Jeg sidder og er nysgerrig på, om det er blevet SÅÅÅÅ slemt, som de gik HELT amok med igår. SNESTORM, den værste i 30 år osv...

Her, syntes jeg faktisk ikke det er så slemt. Men altså så igen, det plejer ikke være slemt i Odsherred. Der kommer bare ikke så meget sne og regn og sådan. vi har jo også målbart flere solskinstimer end resten af danmark, sammen med samsø, skagen og bornholm (når de ikke er sneet inde?!...)

Men hvordan ser det ud hos dig?

Hos mig, har jeg fået 5-7 cm sne vil jeg tro, det blæser 8-9/sekundmeter eller hvad det hedder og der er ikke de store driver, når jeg kigger ud af vinduet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

LotteN

vi har fået INTET sne her i Viborg så der var ikke så meget snestorm til os

Anmeld

23. december 2010

oo

jeg har trykket 15-20 cm, men det kan snildt være mere der e rkommet hernede. Der står en kæmpestor hvid klos i indkørslen...som er bilen

det sner og det fyr helt vildt, så vi kan ikke komme ud af skoven, fordi der er åbne marker for enden af begge veje og de er fyet helt til så jeg ved skismer ikke om min mor og lillebror overhovedet kan komme herned i aften

Anmeld

23. december 2010

ekzunz

Jeg gætter på at vi indtil videre har fået 5-10 cm. sne. Det sner stadig temmelig meget, og det blæser rigtigt meget. Det er svært at vurdere hvor meget der er kommet, for jeg kan nu se græs nogle steder, men til gengæld kan jeg ikke åbne havedøren.....

Men helt generelt synes jeg overhovedet ikke de har styr på vejret i øjeblikket. Der er store ændringer fra DMI til TV2 og fra kl. 9 til kl. 10. Igår havde TV2 2 stk "Her falder sneen" kort, og det ene gjaldt til juleaften og sagde ca. 10-15 cm. sne heroppe og det andet var delt ind i tidsintervaller og kunne måske nå op på 5 cm. indtil jul. Og DMI sagde samtidig ca. 4 cm sne det næste døgn.....

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Vi har fået ca 1 cm så det er ikke det ville denne gang. Men det sner sådan lidt on and off her med sådan noget fint tyndt noget. 

Anmeld

23. december 2010

Pia.

Mit bud må ligge imellem 10-15 (20) cm men det er svært at sige - blæsten gør jo at det samler sig i meget store bunker - jeg kunne hverken åbne havedøren eller hoveddøren - eller jo hoveddøren kunne jeg godt for den går ind af, men det gjorde sneen også - det fyr enormt meget... Og jeg befinder mig I Havdrup mellem Solrød og Roskilde..

Det sneer pt. stadig og hvad jeg kan se på DMI så fortsætter det lidt endnu...

Vi skal til Store Heddinge i eftermiddag, ned til børnenes far (der skal vi holde jul i år) så jeg er meget spændt på hvordan det er at køre I...

Glædelig Jul Zafir til dig og familien..

En ting er sikkert - VI FÅR HVID JUL....

Knus fra Pia.

Anmeld

23. december 2010

B&J

vi har ingen ting fået i nat her i hjørring

Anmeld

23. december 2010

eElak

Altså det sner og blæser her i KBH. 

Når jeg ser ud på den "semi-lukkede" altan, så er der faldet 2-3 cm bare der.... barnevognen derude er dækket af sne (og det plejer den ikke at være).. 

Håber bare at knægten og hans far kan komme herhjem i dag.... Kanon dage at have samvær på.. 

Anmeld

23. december 2010

Zafir

Tjuhl skriver:

jeg har trykket 15-20 cm, men det kan snildt være mere der e rkommet hernede. Der står en kæmpestor hvid klos i indkørslen...som er bilen

det sner og det fyr helt vildt, så vi kan ikke komme ud af skoven, fordi der er åbne marker for enden af begge veje og de er fyet helt til så jeg ved skismer ikke om min mor og lillebror overhovedet kan komme herned i aften

Åh nej dog I kender ikke en sød bondemand, der kan plove dem ned til jer???

Anmeld

23. december 2010

Mille83

Jeg syntes det er svært og se pga det fyr helt vildt hvor jeg bor ligenu, men det er nok ikke helt galt og sige 15 cm, min bil er hvertfald HELT hvid...

Heldigvis købte vi det sidste igår til juleaften, og den sidste gave, så idag skal prinsessen og jeg julebage lidt samt gøre rent, vaske tøj osv så vi ikke skal til det i juledagene....

GOD JUL ALLESAMMEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.