Okey.. lad os få den bordet, hvad forventer I af jeres jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

N&J

isabellamor skriver:

fuck gaver, så længe der er FLÆSKESTEEEEG

Hehehehe... 

Din flæskesteg er min fars hjemmelavet brune sovs, kunne nøjes med kartofler og sovs.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maise

isabellamor skriver:

fuck gaver, så længe der er FLÆSKESTEEEEG

• NOPE fuck gaver og flæskesteg så længe der er Andesteg, brune kartofler og SOOOOOOOOOOVS i lange baner. og lidt rødkål

Anmeld

15. december 2010

N&J

Maise skriver:

haha jep, sagde også til kæresten at han altså ikke behøvede at give mig gave. ( han har ikke lige så mange penge pga bil reperation) men det ville han ikke høre tale om. JA tror at julen ikke siger mig så meget andet end at jeg går op i at være sammen og hygge og snakke med lidt god mad. Jeg har altid haft fantaske jule som barn og teenager, så jeg er vel fyldt op

Nå.. han er da sød..

Jeg syntes lidt julen fik en helt ny betydning fordi man pludselig så den gennem et barns øjne, så det blev bare endnu mere fantastisk efter Nikita var kommet til verdenen, så glæder mig helt enorm meget til i år, fordi hun er lidt større... 

Anmeld

15. december 2010

TinaPina

Hvad jeg forventer af julen kommer helt an på hvordan jeg har det og hvor det ksla holdes.

I år er jeg fx vild påvirket af graviditetskvalme og har derfor ikke fået bagt, lavet konfekt osv som jeg plejer.

Men der skal alt det gamle julepynt frem, og et træ på terrassen som komme ind og bliver pyntet omkring den 20.

Skal vi holde jul hos min familie, forventer jeg at det bliver en hyggelig aften, men ang, steg og alt hvad dertil hører. En aften i ro og mag, hvor vi hygger, spiser og pakker gaver op til omkring midnat.

Skal vi holde jul hos kærestens familie, forventer jeg at vi er mindst 15 mand, at maden er indtaget på under en time, og at der hersker totalt børnekaos indtil hele aftenen er overstået klokken 21 hvor vi tager hjem.
Og det skal vi så i år. Derfor vil jeg rigtig få hygget herhjemme om kæresten i løbet af dagen, og få pakket hinadens gaver op og gået en rigtig lang tur med hunden inden vi tager afsted. Og så vil jeg nok også lige besøge min mor inden vi smutter til børnekaos!

Anmeld

15. december 2010

N&J

9510 skriver:

Ja det syns jeg,, det hører min jul til ihvertfald

Hygge og god mad,, og en masse glade unger

Glæde, ja det er vel det julen handler om.. 

Anmeld

15. december 2010

Isabella_mor

Maise skriver:

• NOPE fuck gaver og flæskesteg så længe der er Andesteg, brune kartofler og SOOOOOOOOOOVS i lange baner. og lidt rødkål

andesteg kan også gå an(d) men jeg skal nu helst have flæskesteg til jul, er ikke rigtig mega vild med andesteg, og har heller ikke lavet det før, og har erfaringer med at den godt kan blive tør.. 

men brun sovs og franske kartofler.. MÅÅÅÅÅM 

Anmeld

15. december 2010

N&J

serinasmor skriver:

og ja disneys juleshow kan sagtens være begge steder .. det er bare en af de ting jeg godt kan undvære hvis jeg skal .. det har flere gange passet rigtig dårligt ind i programmet .. men jeg har så også i rigtig mange år gået i kirke 2 gange hver juleaften (kor )

Jeg har faktisk aldrig været i kirke juleaften.. men vidste godt at der var et par gudstjenester den dag.. men er det så ikke eftermiddag og sen aften..?

Anmeld

15. december 2010

N&J

Jildes skriver:

DEt kan jeg sagtens forstå...man vil jo altid gerne dele det man selv mener er fantastisk...stod det til mig tog jeg langt væk i juleferien, det er slet ikke mig...men jeg gør det for børnenes skyld..

På et eller andet tidspunkt bliver de vel så gamle at de ville syntes det var en fantastisk ide med en tur sydpå.. 

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

N&J skriver:

Nu har der været utallige julehjælpstråde, med mange undrende og til tider kritiske spørgsmål, men hvorfor?

Fordi vi alle har vores egen lille forventning om hvad julen bør indeholde og derved koste og hvad den indeholder/koster generalt, samtidigt udlægger medierne hvert år nogle fine statistikker, der fortæller os at vi bruger flere og flere penge på gaver for hvert år der går.. 

Så hvordan ser jeres forventninger til julen ud, mener selvfølgelig ikke at I skal smide et budget ind så I kan stå til regnskab for jeres forbrug, men hvad mener I der skal være penge til, den mere økonomiske julesteg eller den mere pebrede oksemørbrad, julegaver/julegave til kun barn eller også familie, træ/ikke træ.. osv

ALTSÅ HVAD SYNTES I DER SKAL VÆRE TIL JULEN????

Hej Smukke.

Det er jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg har i år brugt 2000 kr. på julegaver og jeg sparer op i løbet af hele året, så jeg har, de penge, jeg skal bruge.

Af mad forventer jeg and, flæskesteg og medister på julebordet hos mine forældre, som betaler gildet  Havde jeg selv skulle betale, ville forventningerne være de selvsamme

Hvad forventer du selv?

Anmeld

15. december 2010

Aves..

N&J skriver:

På et eller andet tidspunkt bliver de vel så gamle at de ville syntes det var en fantastisk ide med en tur sydpå.. 

Jamen, det tror jeg godt de ville nu...men det har jeg ikke råd til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.