Uhh for at det er jul for mig "kræver" jeg i år:
Gåsesteg, med papir-machetter, lagt fint på fad! Sauce, hvide og brune kartofler og julesalat med appelsiner til. Ris a la mande.
Et smukt dækket julebord! (dvs. damask-dug, dæk-tallerkner og flere glas, flot pynt midt på bordet med ex. lys, julekugler osv, stof servietter og måske bordkort)
Et KÆMPE juletræ. Altså jeg bliver SÅ skuffet hvis det ikke når HEEELT op til loftet, og gerne at toppen er klippet ned og stjernen alligevel ikke helt kan være der! Så skal der naturligvis være det "rigtige" pynt på, dvs. alle de hjemmelavede og gamle papirklip og julehjerter, masser af julekugler, dannebro flagkæderne og selvfølgelig masser af rigtige lys på træet! Det er sååå smukt!
Min familie! Det er ikke så vigtigt hvem der er der, bare der "er nogen". Og at Mikkel er der naturligvis. Jeg er jo vant til kun at have Kirstine hver andet år, og det er naturligvis altid ekstra dejligt når hun er hos mig i julen.
Julegaver til dem jeg holder jul med. Jeg ønsker mig ikke selv noget sådan "særligt" til jul, og har ingen julegave-crawings i år. Tilgengæld glæder jeg mig rigtig meget til at give gaver til Kirstine, min mor, far og lillesøster! Nogle år glæder jeg mig MEGET til mine gaver, men i år er jeg mere fokuseret på Bimmeren...
Det er vist det. Der er INTET i denne plan for i år, der ikke kunne laves mindre hvis midlerne var anderledes. Min aften ville være lige god alligevel!
Anmeld