Okey.. lad os få den bordet, hvad forventer I af jeres jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

N&J

TinaPina skriver:

Hvad jeg forventer af julen kommer helt an på hvordan jeg har det og hvor det ksla holdes.

I år er jeg fx vild påvirket af graviditetskvalme og har derfor ikke fået bagt, lavet konfekt osv som jeg plejer.

Men der skal alt det gamle julepynt frem, og et træ på terrassen som komme ind og bliver pyntet omkring den 20.

Skal vi holde jul hos min familie, forventer jeg at det bliver en hyggelig aften, men ang, steg og alt hvad dertil hører. En aften i ro og mag, hvor vi hygger, spiser og pakker gaver op til omkring midnat.

Skal vi holde jul hos kærestens familie, forventer jeg at vi er mindst 15 mand, at maden er indtaget på under en time, og at der hersker totalt børnekaos indtil hele aftenen er overstået klokken 21 hvor vi tager hjem.
Og det skal vi så i år. Derfor vil jeg rigtig få hygget herhjemme om kæresten i løbet af dagen, og få pakket hinadens gaver op og gået en rigtig lang tur med hunden inden vi tager afsted. Og så vil jeg nok også lige besøge min mor inden vi smutter til børnekaos!

Hehe.. børnekaos.. syntes det er hyggelig..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

serinasmor

N&J skriver:

Jeg har faktisk aldrig været i kirke juleaften.. men vidste godt at der var et par gudstjenester den dag.. men er det så ikke eftermiddag og sen aften..?

det er forskelligt fra by til by ...

hvor jeg er opvokset var det kl 14 og kl 16 ... og nu har de endda været nødt til at udvide til 13, 15 og 17 i stedet ... og man er jo nødt til at være der lidt før og sådn en gudtjeneste tager 3 kvarter måske en time ... så det gik der meget tid med

Anmeld

15. december 2010

N&J

Baagøe skriver:

Hej Smukke.

Det er jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg har i år brugt 2000 kr. på julegaver og jeg sparer op i løbet af hele året, så jeg har, de penge, jeg skal bruge.

Af mad forventer jeg and, flæskesteg og medister på julebordet hos mine forældre, som betaler gildet  Havde jeg selv skulle betale, ville forventningerne være de selvsamme

Hvad forventer du selv?

Vores ligner vist det samme, har skrevet længere nede.. dejligt at have nogen der holder gildet, ville hellere ikke undvære min fars julemad for noget i verden.. 

Anmeld

15. december 2010

N&J

Jildes skriver:

Jamen, det tror jeg godt de ville nu...men det har jeg ikke råd til.

Så må man da håbe at pengene bliver lidt flere i fremtiden, når du engang er færdig.. så må du få indhentet din juletur til udlandet.. 

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

N&J skriver:

Vores ligner vist det samme, har skrevet længere nede.. dejligt at have nogen der holder gildet, ville hellere ikke undvære min fars julemad for noget i verden.. 

Ups - havde jeg først lige set nu

Anmeld

15. december 2010

Aves..

N&J skriver:

Så må man da håbe at pengene bliver lidt flere i fremtiden, når du engang er færdig.. så må du få indhentet din juletur til udlandet.. 

Jamen, ungerne har det fint med jul...så jeg overlever jo nok...jeg har skåret alt det fra som jeg ikke gider...ingen bagning, ingen julefrokost osv...man må jo passe det ind til den enkelte...

Anmeld

15. december 2010

N&J

serinasmor skriver:

det er forskelligt fra by til by ...

hvor jeg er opvokset var det kl 14 og kl 16 ... og nu har de endda været nødt til at udvide til 13, 15 og 17 i stedet ... og man er jo nødt til at være der lidt før og sådn en gudtjeneste tager 3 kvarter måske en time ... så det gik der meget tid med

Ja okey, så kan da gå en del tid med det.. 

Anmeld

15. december 2010

N&J

Baagøe skriver:

Ups - havde jeg først lige set nu

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

N&J skriver:

Velbekomme

Anmeld

15. december 2010

oo

N&J skriver:

Hehe.. jeg læste bare brunede kartofler.. hihi

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det at I tager udgangspunkt i den enkelte jul, det er vel også en form for tradition i sig selv, tror du Trine I kommer til at have det anerledes med fx. det med gaver og juletræ nu hvor I har fået lille sol???

tjae...måske! hun får ikke nogen julegave i år udover den kjole hun skal have på til jul. altså fra os, for hun får jo et hav fra familien og juletræ...altså, vi bor jo til leje under en gods og der er juletræsmark op ad vores grund og der kan vi bare hente kvit og frit, så det er jo NEMT at have juletræ herhjemme men jeg ved ikke om vi gider hvis julen ikke skal holdes herhjemme...selvom...I do love me some christmastree, hvis jeg skal være ærlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.