Okey.. lad os få den bordet, hvad forventer I af jeres jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

N&J

lauras*mor* skriver:

Vi bliver 15, men det er også helt utroligt at alle børn og børnebørn kan komme i år... det er vist aldrig sket før.. hehe...

de fleste af vores gaver kommer dog rundt i landet  til alle mulige andre.. hehe...

Og så et godt trick vi bruger meget det er at køber man 2 eller flere så pakker vi dem ind hver for sig... mest når det er til børn... hehe... :-) de bliver bare liiiidt ekstra vilde når de får 20 gaver fremfor 10... hehe...

fx har vi faktisk købt en ave til 50 kr til en på 5... det er en bog der hedder find brillesmølfen... hehe... ligesom find holger, bare med smølfer... Har fået af vide af hendes mor at den kommer til at falde i rigtig god jord... :-)

Det er simpelthen så dejligt når gaverne er noget der gør glæde.. min søster (da hun var lille) pakkede ting ind til os som vi allerede havde.. det bragte i hvert fald også smil frem, vi fik jo gaver, så hun var godt tilfreds.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Isabella_mor

fuck gaver, så længe der er FLÆSKESTEEEEG

Anmeld

15. december 2010

N&J

Karo skriver:

Det er et godt spørgsmål

Tror det er en tyr...................billedet er taget i Naturama i Svendborg (lidt ala zoologisk museum) og kan ikke lige huske hvad der stod bagved.

ja det må det vel være.. men et godt billede, det er det

Anmeld

15. december 2010

N&J

Maise skriver:

For mig er det bare det at være sammen og hygge. lidt julemad og knas til så er jeg glad. er ligeglad med pynt og gaver.

Du er da en nem dame at gøre tilfreds..  

Anmeld

15. december 2010

N&J

9510 skriver:

Vores jul skal indeholde HYGGE, det er det vi prioterer højest,,

Men vi har sparet i 11 måneder for at få den skønne jul med de gaver vores unger ønsker sig...

vi ved jo at julen banker på hvert år i december, så derfor sparer vi lidt hver måned så der kan komme alt på bordet og under træet den 24/12

så for mig skal der and, flæskesteg, brunede kartoler osv på bordet og risalamande, konfekt og slik i lange baner,, gode pakker under træet..

Elsker julen og ikke at glemme HYGGEN sammen med hele familien

Det er da også hyggeligt med alt den julemad og gaver.. 

Anmeld

15. december 2010

N&J

Jildes skriver:

Jeg havde intet problem med det, det er jo bare en aften som alle andre...dem der er ensomme alle dage hele året er det dobbelt juleaften, tror jeg...men jeg er jo aldrig ensom, jeg har en skøn familie, mine børn havde en god aften og jeg sad bare og nød roen og gjorde året op..

Så jeg tror ikke man skal have ondt af andre, hvis ikke de ligefrem fortæller de har det skidt med det de bydes....

Jeg tror også mere det var fordi at jeg syntes julen var så fantastisk hyggelig, så har aldrig kunne forstå hvorfor alle andre ikke syntes det samme.. det gør jeg nu, men invitere stadig, fordi jeg egentlig syntes at alle skal da have del i hyggen.. 

Anmeld

15. december 2010

Maise

N&J skriver:

Du er da en nem dame at gøre tilfreds..  

haha jep, sagde også til kæresten at han altså ikke behøvede at give mig gave. ( han har ikke lige så mange penge pga bil reperation) men det ville han ikke høre tale om. JA tror at julen ikke siger mig så meget andet end at jeg går op i at være sammen og hygge og snakke med lidt god mad. Jeg har altid haft fantaske jule som barn og teenager, så jeg er vel fyldt op

Anmeld

15. december 2010

9510

N&J skriver:

Det er da også hyggeligt med alt den julemad og gaver.. 

Ja det syns jeg,, det hører min jul til ihvertfald

Hygge og god mad,, og en masse glade unger

Anmeld

15. december 2010

serinasmor

N&J skriver:

Det er faktisk rigtig godt ramt plet, tror du har ret i at ens ønskejul og nøjesjul egentlig ligner hinanden, men den ene der spares der bare lidt på de ting, som ikke har en betydning for om det bliver en god jul, men mere om der er mere og større end der ellers ville være.. og disney juleshow - den kan skam sagtens være begge steder.. 

og ja disneys juleshow kan sagtens være begge steder .. det er bare en af de ting jeg godt kan undvære hvis jeg skal .. det har flere gange passet rigtig dårligt ind i programmet .. men jeg har så også i rigtig mange år gået i kirke 2 gange hver juleaften (kor )

Anmeld

15. december 2010

Aves..

N&J skriver:

Jeg tror også mere det var fordi at jeg syntes julen var så fantastisk hyggelig, så har aldrig kunne forstå hvorfor alle andre ikke syntes det samme.. det gør jeg nu, men invitere stadig, fordi jeg egentlig syntes at alle skal da have del i hyggen.. 

DEt kan jeg sagtens forstå...man vil jo altid gerne dele det man selv mener er fantastisk...stod det til mig tog jeg langt væk i juleferien, det er slet ikke mig...men jeg gør det for børnenes skyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.