Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

LISBETH:-)

Znuzke skriver:

Heeey - du har da også mødt mig - på kagekursus

AAARRRGGGHHH kan man stadig have ammehjerne selvom man ikke ammer mere.

Søde Znuzke det er jo det jeg har - og der mødte jeg jo også en del andre fra baby.dk - dumme dumme mig. Måske vi snart skulle lave et nyt kagekursus........................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ekzunz

lisbeth2910 skriver:

AAARRRGGGHHH kan man stadig have ammehjerne selvom man ikke ammer mere.

Søde Znuzke det er jo det jeg har - og der mødte jeg jo også en del andre fra baby.dk - dumme dumme mig. Måske vi snart skulle lave et nyt kagekursus........................

Jeps - ammehjernen er desværre svær at slippe af med. Jeg har den stadig selv om jeg efterhånden ikke har ammet i 3,5 år.... En god gangbar undskyldning skal man jo ikke lige lade smutte. Jeg kan også stadig være temmelig hormonella - men de forsvinder jo heller ikke bare lige sådan 4,5 år efter en fødsel....

Og jo, jeg er helt frisk på et kursus. Eller et af de chokoladekurser som Susan1978 har været på - det så nu også godt ud.

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

jep jep, har mødt en del herinde fra, og er altid åben for flere hyggelige møder eller kagekurser

Anmeld

13. december 2010

Pia.

iii nu får jeg helt lyst til at møde en masse af jer søde piger - siden bugner jo med jer...

Anmeld

13. december 2010

nattergalen

louiseandersen85 skriver:

Nej, har desværre ikke rigtig mødt nogen herinde, kun hvis vi har skulle bytte ting fra 'julehjælps-debatter' eller lign.

Men ville nu smadder godt, for som en anden skriver, det bliver vel bare noget helt andet når man møder personerne bag skærmene

Ja jeg har lige som dig, heller ikke mødt nogen herfra endnu.. Men mon ikke det stadig kan nåes 

Og el må vi her i København da bare starte en gruppe op, man kan mødes i en gang om mdr el sådan noget! 

Nogen der kunne være interesseret??  

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

Jeg har mødt de fleste inde fra debatten navlestreng nogle af dem har jeg mødt flere gange til vores baby komsamner

Har været med til et babymøde hvor det var dejlige kvinder fra resten af baby.dk. Og ja så går den jo løs på fredag igen

Anmeld

13. december 2010

A.

ja det har jeg og har også fået vild gode veninder her

Anmeld

13. december 2010

LR85

nattergalen skriver:

Ja jeg har lige som dig, heller ikke mødt nogen herfra endnu.. Men mon ikke det stadig kan nåes 

Og el må vi her i København da bare starte en gruppe op, man kan mødes i en gang om mdr el sådan noget! 

Nogen der kunne være interesseret??  

Det var da en super god ide..

Har også en ide om a der jo må være nogen der mødes i kbh, men har bare ikke rigtig stødt på disse debatter sys jeg.

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Jeg har mødt de fleste inde fra debatten navlestreng nogle af dem har jeg mødt flere gange til vores baby komsamner

Har været med til et babymøde hvor det var dejlige kvinder fra resten af baby.dk. Og ja så går den jo løs på fredag igen

Haha ja det gør den

Anmeld

13. december 2010

Marco2

Har mødtes med rigtig mange. Alle fra min mødregruppe juli 07.

Både til babytræf, men også til fester uden ungerne. Vi er kommet vidt omkring geografisk. Og skal igen her den 19. december til lidt julehygge. 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.