Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
108 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Laulund87

Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen

Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde

Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen

Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde

Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!

Jep... 

FrkT og SeeS... 

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Jep... 

FrkT og SeeS... 

Hyggeligt

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

Caroline86
Som er blevet en af de aller aller bedste.

Og skal snart mødes med SanneBoe

Og ja i det nye år dig

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Hyggeligt

Jaa.. 

skal fandme også møde dig... 

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

Kruse90 skriver:

Caroline86
Som er blevet en af de aller aller bedste.

Og skal snart mødes med SanneBoe

Og ja i det nye år dig

Jaa vi skal mødes!

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Jaa.. 

skal fandme også møde dig... 

Ja da

Har hørt en fugl synge om at du kommer til Randers i det nye år, til fotografering

Anmeld

13. december 2010

Pia.

Ja jeg har mødt nogen her inde fra - både gode og dårlige oplevelser !!!

Jeg ser tit Heidi B - (som har de skønne tvillinge drenge Mikkel og Jeppe) hendes drenge går i samme skønne børnehave som min søn gør...

Vi har faktisk hygge i dag til julehygge et par timer her i eftermiddag...

Knus Pia, som har et par åbne aftaler med et par piger her inde, som jeg snakker en del med uden for baby.dk og så er der en del piger jeg rigtig gerne ville se en dag...

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

Pia. skriver:

Ja jeg har mødt nogen her inde fra - både gode og dårlige oplevelser !!!

Jeg ser tit Heidi B - (som har de skønne tvillinge drenge Mikkel og Jeppe) hendes drenge går i samme skønne børnehave som min søn gør...

Vi har faktisk hygge i dag til julehygge et par timer her i eftermiddag...

Knus Pia, som har et par åbne aftaler med et par piger her inde, som jeg snakker en del med uden for baby.dk og så er der en del piger jeg rigtig gerne ville se en dag...

Hvor dejligt!

Ja jeg har også nogle åbne aftaler med nogle forskellige

Hehe dårlige oplevelser..Ja man ved jo ikke om det er nogen man "svinger med"

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Jeg har også mødt en del herinde (primært forummet : navlestrengen - hvor jeg har holdt til, og snakket/skrevet med nogle i nu cirka 4 år!! ....først et andet sted, og så rykkede vi herover)

Jeg syntes det er en skøn måde at skabe kontakt, og mulighed for at møde andre - måske en ny nær ven. Om ikke andet, så en man skriver med, som man også har fået ansigt på. Det bringer da hinanden tættere på.

Jeg har været (og har også afhold træf) ude og mødes med andre 3-4 gange. Så har vi gerne været 5-10 stykker samlet.
Og derefter har jeg så også mødtes med nogle stykker, som jeg har mødt til træffene, hvor vi så bare har set hinanden på 2-mands-hånd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.