Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har mødt
Louise4060
Og har da også i tankerne at skulle mødes med
Kruse90
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Det gør jeg nemlig...
Det gør jeg nemlig...
Jubii
Laulund87 skriver: Jubii
Jeps det har jeg, en hel del efterhånden Synes også det er skønt at "kende" personerne inden man får set dem, så har man også det mere at snakke om
Kruse90 skriver: fedtGlæder mig også vildt meget til at møde hendeVi fandt jo ud af, at vi ikke bor så langt fra hianden. 5-6 km eller sådanOg bor klods op af hendes bror ( som jeg godt kender ) og så hendes forældre
fedtGlæder mig også vildt meget til at møde hendeVi fandt jo ud af, at vi ikke bor så langt fra hianden. 5-6 km eller sådanOg bor klods op af hendes bror ( som jeg godt kender ) og så hendes forældre
Line&Liam skriver: Jeps det har jeg, en hel del efterhånden Synes også det er skønt at "kende" personerne inden man får set dem, så har man også det mere at snakke om
Ja nemlig
Jeg har mødt 3 skønne kvinder :)
Ungermann, 9510 og Mor_Sabrina :)
Jeg har mødt dorthemus og så er vi nogen stykker her fra falster der har mødtes et par gange - 2 af dem kendte jeg dog i forvejen
Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!
CarinaSB skriver: Jeg har mødt 3 skønne kvinder Ungermann, 9510 og Mor_Sabrina
Jeg har mødt 3 skønne kvinder
Ungermann, 9510 og Mor_Sabrina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128