Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Og alle NS'ere er på min! Jeg vil gerne med, næste gang der er noget.. Hvis jeg kan!

Jeg har også ALLE NSére på min "ønske-seddel" over mennesker jeg gerne vil møde ..... Jeg har bare været så heldig, at have mødt en del af dem efterhånden. Men der er mange tilbage endnu - og ALLE vil jeg også gerne se IGEN!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Diana...

Jeps jeg har mødtes med mange her ind og nogen snakker jeg meget med og ses oftes med bla. MetteT.

Jeg har været til 2 babytraf på jensens i århus og silkeborg og det har været super hyggeligt begge gange. Men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan huske hvad alle hedder og mange har skiftet navne.

Knus Diana der håber på at møde hele min ny mødregruppe her inde da rigtig mange af os kommer her fra det midtjyske

Anmeld

15. december 2010

Lise

Marco2 skriver:

Har mødtes med rigtig mange. Alle fra min mødregruppe juli 07.

Både til babytræf, men også til fester uden ungerne. Vi er kommet vidt omkring geografisk. Og skal igen her den 19. december til lidt julehygge. 

AG

Næsten det samme - der er vist nogle få stykker jeg endnu ikke har mødt fra juli 07. Men det er tihvertifald den allerskønneste mødregruppe, og jeg eeelsker at mødes med jer. Og glæder mig skide meget til på søndag

Anmeld

15. december 2010

Sofia

DK skriver:

Jaaaa.... det bliver bare SUPER hyggeligt!! Og dejligt at det er på lørdag, så vi har goood tid til at plapre løs om vigtige emner, thi hi!

Ja, lørdag er virkelig perfekt! Så har vi alle tre overstået den første eksamen, og din opgave er ude af verden, pøj pøj med de sidste krampetrækninger i den forbindelse i øvrigt! Vi ses lørdag

Anmeld

15. december 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen

Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde

Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!

jeg har ikke mødtes med nogen endnu. men vil gerne.

eller jo jeg har set astas mor nina, i legoland med vores mødregruppe, men det tæller nok ikke

Anmeld

15. december 2010

Mettemus

DK skriver:

Jaaaa.... det bliver bare SUPER hyggeligt!! Og dejligt at det er på lørdag, så vi har goood tid til at plapre løs om vigtige emner, thi hi!

OG spise uanstændigt meget fra brunchbuffeten - det kan stadig undskyldes med graviditet! Det blir alletiders og super hyggeligt!

Anmeld

15. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg har mødt DK og Mettemus. Rigtig hyggeligt, og jeg synes det er så dejligt at møde nogen, der skal føde i samme kvartal som mig. Vi skal ses på lørdag og jeg glæder mig

Wehuu, det blir simpelthen så hyggeligt - GLÆDER MIG!

sålænge

/Mette - som er midt i en 24 timerseksamen og på baby for .... 20. gang?

Anmeld

15. december 2010

Mettemus

Jepper - har mødt Sofia og DK en gang og gentager succesen på lørdag. Vi har termin i samme kvartal og er alle tre studerende i Århus. Super søde piger, og det kan kun gå for langsomt med at blive lørdag

Anmeld

15. december 2010

FrkT

Jeg har mødt Line&Liam og MoarJ herigennem, og flere gange, og det skal jeg bestemt igen 

Så kender jeg også nogle stykker fra andre steder..... kender FrøkenHedegaard fra gymnasiet. Kender lulle1985 fra mine tidligere teenagerår, hvor vi festede meget sammen. Og kender Stumpen fra mit arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.