Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja som nævnt så var jeg på "blind date" med DK - den allerførste jeg nogensinde har mødtes med fra nettet - GYYYS!!! Heldigvis gik det over al forventning OG hun havde røde roser med til mig Jeg var også med til to træf på Jensens Bøfhus i hhv. Århus og Silkeborg hvor jeg mødte en hel flok dejlige damer og unger!
Så har jeg været til middag hos Diana, gået laaange ture med Bayze og drukket champagne i vindueskarmen i sommer, og haft fint besøg af Dorthemus og Runa
Og i januar skal jeg hoste julefrokosten for staff'en herinde, så der vil jeg så møde Henrik, Tine, Caroline86, Zafir, Karoline, Kruse90 og op til flere af deres påhæng - weee, det bliver fantastisk!!!
Jeg har mødt DK og Mettemus. Rigtig hyggeligt, og jeg synes det er så dejligt at møde nogen, der skal føde i samme kvartal som mig. Vi skal ses på lørdag og jeg glæder mig
Pia. skriver: iii nu får jeg helt lyst til at møde en masse af jer søde piger - siden bugner jo med jer...
iii nu får jeg helt lyst til at møde en masse af jer søde piger - siden bugner jo med jer...
kitty skriver: Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!
Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!
Laulund87 skriver: Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!
Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen
Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde
Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!
Uh jeg elsker at mødes med de mennesker jeg skriver sammen med herinde og dem jeg har mødt betyder noget for mig på hver deres måde
Rosa skriver: Ja som nævnt så var jeg på "blind date" med DK - den allerførste jeg nogensinde har mødtes med fra nettet - GYYYS!!! Heldigvis gik det over al forventning OG hun havde røde roser med til mig Jeg var også med til to træf på Jensens Bøfhus i hhv. Århus og Silkeborg hvor jeg mødte en hel flok dejlige damer og unger! Så har jeg været til middag hos Diana, gået laaange ture med Bayze og drukket champagne i vindueskarmen i sommer, og haft fint besøg af Dorthemus og Runa Og i januar skal jeg hoste julefrokosten for staff'en herinde, så der vil jeg så møde Henrik, Tine, Caroline86, Zafir, Karoline, Kruse90 og op til flere af deres påhæng - weee, det bliver fantastisk!!!
Og det er ihvertfald IKKE sidste gang
Nu mødte vi to jo lige quar20 igår, mit første babymøde! Rigtig sjovt. Og skønt at møde nye mennesker, især når det går som godt som igår!
Har desværre ikke mødt nogle.. Men får da helt lyst til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128