Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Og det er ihvertfald IKKE sidste gang
Og det er ihvertfald IKKE sidste gang
Nej det er det ikke!!! Så kommer vi over og henter jer!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke herfra, men min bedste veninde kender jeg fra et andet forum
Jeg har mødt 3 tøser fra Baby.dk, alle nogle super søde mennesker.
Desuden har jeg mødt en del tøser fra Min-Mave forumet, bl.a. mine tidl. termins- og forældregrupper til både mave- og babytræf.
kitty skriver: Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!
Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!
Du er, blandt andre, på min liste over personer, som jeg godt gad møde
Heidibh skriver: Har desværre ikke mødt nogle.. Men får da helt lyst til det
Har desværre ikke mødt nogle.. Men får da helt lyst til det
hi hi du har da mødt mig
Niks...har ikke mødt nogen herinde fra...
Jo, Susan, da vores børn gik i bh sammen, skøn skøn kvinde..
Har mødt LoneH og SoffiLine som også har været her.
LAURAS MOR skriver: hi hi du har da mødt mig
Heidibh skriver: Hihi er rigtig ja.. Men vi kendte jo hinanden i forvejen ;-)
Hihi er rigtig ja.. Men vi kendte jo hinanden i forvejen ;-)
hihi Ja
Laulund87 skriver: Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!
Jeg blev lige nysgerrig, har i mødtes med nogen herinde fra? Altså nogen i ikke kendte i forvejen
Jeg har mødt to skønne tøser og skal mødes med endnu en på fredag Synes det er herligt at få nye bekendtskaber på den her måde
Desuden har jeg fundet ud af at det gør det nemmere for mig at jeg har skrevet med personen først..Lært hinanden at kende, på en måde, for jeg har angst..Så det er virkelig positivt!
næææh desværre ikke ville vildt gerne! Det kan hurtigt blive overfladisk bag skærmen, ville meget gerne møde flere af jer herinde fra I har hjulpet mig igennem mange ting, og støttet op når der var brug for det. Jeg skylder irl-krammer til mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128