Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

CarinaSB

Ungermann skriver:

OG vi to SKAL ses inden inden jeg flytter..

Det er vi bare nød til :D Så vi må lige om snart finde en dag :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Moar'en

nix ikke en eneste

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

kitty skriver:

Jeg har mødtes med Mia Maia, og det er bestemt ikke sidste gang! Og så er der maaaange jeg godt gad hilse på!

Der er også en del jeg godt gad at hilse på

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

FrkLarsen skriver:

Jeg har mødt 

Louise4060

Og har da også i tankerne at skulle mødes med 

Kruse90 

aa skatte. Jeg vil også mødes med dig

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

Moar'en skriver:

nix ikke en eneste

Øv du bor langt væk Ellers gad jeg godt at møde dig

Anmeld

13. december 2010

DK

Jep!

Jeg har jo lært Rosa at kende IRL herindefra, det er snart 1,5 år siden vi mødtes for første gang. Det føltes dælme som en bedre blind date, he he...

Derudover har jeg mødtes med Sofia og Mettemus, som er to rigtig søde piger, der begge har termin i samme kvartal som mig, og vi er også alle tre studerende i Århus så vi har meget tilfælles.

Så har jeg været med på Jensens til et "fælles baby.dk møde" hvor der var mange dejlige og søde piger med!

Anmeld

13. december 2010

frk Jensen

CarinaSB skriver:

Det er vi bare nød til Så vi må lige om snart finde en dag

JA det syns jeg da lige at vi skal Så kan vi lige drikke en kop varm kaaakaoooo og bikse en omgang frugtsalat sammen..

Har også dine zumba film.. morten syns jeg ser tosset ud når jeg står her og hopper.

Anmeld

13. december 2010

CarinaSB

Ungermann skriver:

JA det syns jeg da lige at vi skal Så kan vi lige drikke en kop varm kaaakaoooo og bikse en omgang frugtsalat sammen..

Har også dine zumba film.. morten syns jeg ser tosset ud når jeg står her og hopper.

Ummm .. Jaaaaa :D .. Ej han skal da syntes at du er så piv fræk når du danser zumba :) Så står du jo og ryster røv ;)

Anmeld

13. december 2010

LRJ

Har mødtes med winnie, michealhealer, vippigen, jannebjerre, missgeoh og noname   og skal helt klart snart ses Lillespurv !! og så er der en del andre herinde jeg gerne vil mødes med

Anmeld

13. december 2010

twinboys

Jeg vil også gerne møde nogle af jer skønne piger og har allerede mødt nogle af jer... Har også hjulpet piger i Kolding med at flytte, mødt en i Bilka hvor hun kom hen og spurgte om jeg ikke var twinboys... Har været på cafe med en fra sjælland... hun er dog ikke på baby mere...

Og på mandag skal jeg mødes med en super dygtig kagepige og det glæder jeg mig til... ( Dot d)

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.