Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

MariaJ

Ih, hvor bliver jeg misundelig . Jeg har desværre ikke mødtes med nogen IRL, da jeg jo bor liiiidt langt væk. Men ville gerne, og kommer da også jævnligt forbi både København, Århus og Vestjylland, så hvem ved. Måske en dag.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Becks

Jeg var hjemme hos Dorthemus og Runa i fredags, smadder hyggeligt  Og forhåbenligt ikke sidste gang

Derudover er der en del jeg godt kunne tænke mig og møde..

Je@nne som også er herinde, kender jeg fra folkeskolen og efter..

Anmeld

14. december 2010

Kamulla

nej ikke herinde fra.. er sådan på herinde on off.. så ingen kender mig nærmest når jeg vender tilbage

men har mødt skønne piger fra andre sider IRL

Anmeld

14. december 2010

LR85

Malene84 skriver:

næææh desværre ikke  ville vildt gerne! Det kan hurtigt blive overfladisk bag skærmen, ville meget gerne møde flere af jer herinde fra  I har hjulpet mig igennem mange ting, og støttet op når der var brug for det. Jeg skylder irl-krammer til mange

Ejj, endnu en der også kunne tænke sig a se hvem der er bag skærmen.

Kunne lige se du også var fra Amager, vi må altså snart oprette en AMAGER-tråd, eller en hvem vil mødes-tråd.

Men godt a se du også er her, ligesom os andre der heller ikke har mødt nogen herfra baby.dk

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Du er, blandt andre, på min liste over personer, som jeg godt gad møde

Og alle NS'ere er på min! Jeg vil gerne med, næste gang der er noget.. Hvis jeg kan!

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Anmeld

14. december 2010

Loa

Malene84 skriver:

næææh desværre ikke  ville vildt gerne! Det kan hurtigt blive overfladisk bag skærmen, ville meget gerne møde flere af jer herinde fra  I har hjulpet mig igennem mange ting, og støttet op når der var brug for det. Jeg skylder irl-krammer til mange

Iiiih jeg ville helt vildt gerne møde dig irl...... Du er så inspirerende at læse om og at læse det du skriver.....

Anmeld

14. december 2010

Malene84

Loa skriver:

Iiiih jeg ville helt vildt gerne møde dig irl...... Du er så inspirerende at læse om og at læse det du skriver.....

åårrhh hvor er du bare sød... jamen jeg er totaaalt klar på at mødes

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Har mødtes med winnie, michealhealer, vippigen, jannebjerre, missgeoh og noname   og skal helt klart snart ses Lillespurv !! og så er der en del andre herinde jeg gerne vil mødes med

HELT KLART

Anmeld

14. december 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

HELT KLART

Det skal vi snart have fundet ud af !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.