Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

eElak

Carina1977 skriver:

Ham har jeg da været kærester med engang

Passer ikke....og gudskelov for det da

Pøj pøj med kærlighedslivet....jeg håber du finder/har fundet en skøn mand og ikke en der holder dig for nar. Der findes søde fyre derude

Jeg ville nu ikke have noget imod at date personen PÅ BILLEDERNE... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Steph_Laurits

albertesmor skriver:

Jeg er da lidt nysgerrig på om det var mit link der fik henledt dig hen til den rigtige person?? som jeg sendte i en PB til dig

Det var min info hvor vi fandt ud af hvem det er.
Eller, Jesper er Jesper. Men vi er ret sikre på "Frederik" også er Jesper. Det er bare så mange ting der har en fælles nævner. Men hvor er det egentlig sjovt at lege dedektiv med GuldklumpenEmma

Anmeld

12. december 2010

Steph_Laurits

KaLee skriver:

Tror jeg ikke du ville, vi (GuldklumpenEmma og jeg) talte med ham i telefonen igår (eller jeg i den ene telefon og Jesper i den anden og så GuldklumpenEmma, som "mægler"), og der hørte vi da lidt om hvordan han er.
Meeega arrogant og bare til at kaste op over.
Han ser rigtig perfekt osv. ud på billederne, men ikke ligefrem det indtryk han giver i telefonen

Anmeld

12. december 2010

Carina1977

KaLee skriver:

hehe nu går jeg ikke efter udseendet, men det der gemmer sig inde bagved  Skal ikke kunne sige om han er ligeså lækker indvendig som udvendig *griner*

Anmeld

12. december 2010

eElak

Carina1977 skriver:

hehe nu går jeg ikke efter udseendet, men det der gemmer sig inde bagved  Skal ikke kunne sige om han er ligeså lækker indvendig som udvendig *griner*

der er da heller ikke nogen som kan tåle en joke... (skrevet med et smil på læben) 

Indpakningen så da ok ud, og havde da ikke ngoet imod at bruge den for en aften.. A girl has needs 

Men er da enig i at det indre tæller.... Selvom det ikke skader med noget lækkert at kigge på... 

Anmeld

12. december 2010

Ox.

GuldklumpenEmma skriver:

detter er de sidste billeder han har sendt.  Han skulle oprindelig komme fra risskov, arbejder meget i udlandet, kan ikke sige ved hvad præcist. Ved dog at han vist nok i en kort periode arbejde ved vestas i århus/randers.

Hmm ... der har min onkel arbejdet i mange år, kan lige forhøre mig

Anmeld

12. december 2010

Mischa

Er det smart at lægge billeder ud af ham plus navn og hvilken by han bor i??? jeg ville blive rasende hvis jeg var ham. og ja det synes jeg godt nok lyder dumt hvis du har snakket med ham i 6 år... synes du ikke selv at det lyder dumt at skulle lade som om at man er "en anden" i 6 år? spørg ham dog selv

Anmeld

12. december 2010

Mussi30

MiChElLeKuHr skriver:

Er det smart at lægge billeder ud af ham plus navn og hvilken by han bor i??? jeg ville blive rasende hvis jeg var ham. og ja det synes jeg godt nok lyder dumt hvis du har snakket med ham i 6 år... synes du ikke selv at det lyder dumt at skulle lade som om at man er "en anden" i 6 år? spørg ham dog selv

Prøv at læse resten af tråden

Anmeld

12. december 2010

eElak

MiChElLeKuHr skriver:

Keep on reading.. 

Anmeld

12. december 2010

Mischa

Det var så vildt nok.. men der er stadig sat billeder ud af en mand som ikke har bedt om det, så håber jeg at tråden han blive slettet for hans skyld. det er ikke fedt.

forstår heller ikke hvordan man kan snakke med en mand i 6 år uden af have set ham eller vide mere end det man gør, når man nu har snakket så meget med ham... hmm ligemeget hvad, meget underlig situation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.