Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.335 visninger
124 svar
0 synes godt om
10. december 2010

GuldklumpenEmma

Hej alle sammen.

Håber virkelig i kan hjælpe mig med at finde ud af hvem denne chamerende fyr er..                                                                        Dette lyder dumt, men for 6½ år siden startet det som en internet flirt, vi har skrevet mere eller mindre fast sammen siden, nogle gange flere gange om ugen, andre gange et par gange om måneden, men ja i flere år. Og nu må jeg altså bare vide om det han siger er sandt! Kan i hjælpe mig piger... hvis det han siger passer hedder han Frederik Andreasen, er 32 år, har boet i Kbh og skulle vist bo i Århus nu. Er der nogen som synes han virker bekendt eller noget så skriv endelig eller ja spørg andre..Venter i spænding.

Kh Laila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

ekzunz

GuldklumpenEmma skriver:

Hej alle sammen.

Håber virkelig i kan hjælpe mig med at finde ud af hvem denne chamerende fyr er..                                                                       Dette lyder dumt, men for 6½ år siden startet det som en internet flirt, vi har skrevet mere eller mindre fast sammen siden, nogle gange flere gange om ugen, andre gange et par gange om måneden, men ja i flere år. Og nu må jeg altså bare vide om det han siger er sandt! Kan i hjælpe mig piger... hvis det han siger passer hedder han Frederik Andreasen, er 32 år, har boet i Kbh og skulle vist bo i Århus nu. Er der nogen som synes han virker bekendt eller noget så skriv endelig eller ja spørg andre..Venter i spænding.

Kh Laila

Kan du måske fortælle lidt om job, hvor i hhv. Kbh og Århus han bor/har boet.

Jo flere detaljer, jo større sandsynlighed er der for at der er en der kan genkende et eller andet...

Anmeld

11. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

I følge de gule sider så findes der kun 1 Frederik Andreasen i nærheden af Århus:

http://www.degulesider.dk/navne/%C3%85rhus/frederik%20andreasen/1/

9 i alt i hele Danmark:

http://www.degulesider.dk/navne/-/frederik%20andreasen/1/

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

11. december 2010

GuldklumpenEmma

detter er de sidste billeder han har sendt.  Han skulle oprindelig komme fra risskov, arbejder meget i udlandet, kan ikke sige ved hvad præcist. Ved dog at han vist nok i en kort periode arbejde ved vestas i århus/randers.

Fotos slettet af redaktionen

Anmeld

11. december 2010

Sees

GuldklumpenEmma skriver:

detter er de sidste billeder han har sendt.  Han skulle oprindelig komme fra risskov, arbejder meget i udlandet, kan ikke sige ved hvad præcist. Ved dog at han vist nok i en kort periode arbejde ved vestas i århus/randers.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=808168056

Er det den samme person som på billederne?

Anmeld

11. december 2010

Sees

GuldklumpenEmma skriver:

Neeej - Er det vidst ikke

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Tak piger, det har jeg selv tænkt men jeg kan jo ikke begynde at ringe rundt til alle der hedder Frederik Andreasen, og så har jeg jo egentlig aldrig spurgt til hans fulde navn, så måske han hedder noget mere det ved jeg jo ikke.. Derfor jeg håber nogen genkender ham på et billed!

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

GuldklumpenEmma skriver:

Han er da totalt lækker, men jeg synes godt nok han ser bekendt ud på det øverste billede. Altså ikke at jeg kender ham privat, men sådan model-bekendt ud.....

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Sees. skriver:

Neeej - Er det vidst ikke

Nej desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.