STN skriver:
Jeg vil sige, at du bare skal glemme ham en gang for alle! Manden er en fusker, og det er ligegyldigt hvad han har sagt eller skrevet til dig nu.. For det hele har været en løgn! Fatter ikke hvordan folk kan få sig selv til, at udgive sig for en anden.. Det giver ingen mening.. Men der må vel være noget bekræftelse i det.. Bare synd det skal gå ud over andre! Føler virkelig med dig...
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter en rigtig fyr! Som findes i virkeligheden! Det er jeg sikker på, at du fortjener langt mere, end at blive holdt for nar så længe.. Håber du finder din drømmeprins!
Hilsen Sille, 11+0
kan kun sige mange tak, og ser allerede lidt til en super sød fyr, og vi tager det bare stille og roligt, det er såment heller ikke fordi jeg er brandt varm på "frederik" og vores samtaler har de sidste md været mere venskabelige end med flirt i luften, men man kan altså ikke undgå at blive nysgerig. 6½ år er længe, og sidder nok bare mere med en følelse i kroppe af at jeg har ondt af denne camilla, og stakkels børn. Lavede dette eftersøgning fordi jeg egentlig gerne ville af bekræftet eller afkræftet at han var den han udgav sig for at være, nok også fordi tvivlen et eller andet sted altid lidt har været der. kan kun sige jeg nu alligevel har nydt vores snakke, uanset hvem han så end er.. men alligevel er det ret klampt at tænke på.. er glad for jeg ikke bare har været 100% naiv og troet på alt for så havde jeg nok ikke søgt kærligheden ved siden af..
Anmeld