Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

GuldklumpenEmma

STN skriver:

Jeg vil sige, at du bare skal glemme ham en gang for alle! Manden er en fusker, og det er ligegyldigt hvad han har sagt eller skrevet til dig nu.. For det hele har været en løgn! Fatter ikke hvordan folk kan få sig selv til, at udgive sig for en anden.. Det giver ingen mening.. Men der må vel være noget bekræftelse i det.. Bare synd det skal gå ud over andre! Føler virkelig med dig...

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter en rigtig fyr! Som findes i virkeligheden! Det er jeg sikker på, at du fortjener langt mere, end at blive holdt for nar så længe.. Håber du finder din drømmeprins!

Hilsen Sille, 11+0

kan kun sige mange tak, og ser allerede lidt til en super sød fyr, og vi tager det bare stille  og roligt, det er såment heller ikke fordi jeg er brandt varm på "frederik" og vores samtaler har de sidste md været mere venskabelige end med flirt i luften, men man kan altså ikke undgå at blive nysgerig. 6½ år er længe, og sidder nok bare mere med en følelse i kroppe af at jeg har ondt af denne camilla, og stakkels børn. Lavede dette eftersøgning fordi jeg egentlig gerne ville af bekræftet eller afkræftet at han var den han udgav sig for at være, nok også fordi tvivlen et eller andet sted altid lidt har været der. kan kun sige jeg nu alligevel har nydt vores snakke, uanset hvem han så end er.. men alligevel er det ret klampt at tænke på.. er glad for jeg ikke bare har været 100% naiv og troet på alt for så havde jeg nok ikke søgt kærligheden ved siden af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Sitrani

GuldklumpenEmma skriver:

kan kun sige mange tak, og ser allerede lidt til en super sød fyr, og vi tager det bare stille  og roligt, det er såment heller ikke fordi jeg er brandt varm på "frederik" og vores samtaler har de sidste md været mere venskabelige end med flirt i luften, men man kan altså ikke undgå at blive nysgerig. 6½ år er længe, og sidder nok bare mere med en følelse i kroppe af at jeg har ondt af denne camilla, og stakkels børn. Lavede dette eftersøgning fordi jeg egentlig gerne ville af bekræftet eller afkræftet at han var den han udgav sig for at være, nok også fordi tvivlen et eller andet sted altid lidt har været der. kan kun sige jeg nu alligevel har nydt vores snakke, uanset hvem han så end er.. men alligevel er det ret klampt at tænke på.. er glad for jeg ikke bare har været 100% naiv og troet på alt for så havde jeg nok ikke søgt kærligheden ved siden af..

Godt at du tænker sådan.. Det er da dejligt for dig at du ser lidt til en anden, for ja, som du selv siger, hvis du bare have været naiv og troet på ha, så ville det nok ikke have været sådan i dag!

Held og lykke med det hele..

Anmeld

11. december 2010

eliasogmor

GuldklumpenEmma skriver:

detter er de sidste billeder han har sendt.  Han skulle oprindelig komme fra risskov, arbejder meget i udlandet, kan ikke sige ved hvad præcist. Ved dog at han vist nok i en kort periode arbejde ved vestas i århus/randers.

uhh sys der ringer en klokke med det nederst billede...

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

eliasogmor skriver:

uhh sys der ringer en klokke med det nederst billede...

vi ved godt hvem det er på billederne, ham jeg har skrevet med har udgivet sig for at være en anden af udsene. Har personligt snakket med vedkommen på billederne og han er informeret om misbrugen af hans billeder. 

Anmeld

11. december 2010

LotteGabriella

tinasmor skriver:

Bare glem ham. Det er da lige meget om det sidste han sagde er løgn eller ej.

Du har jo nu konstateret at han er en total lystløgner. Og stakkes kone at være gift med sådan en fyr (som hun sikkert slet ikke aner er sådan en latterlig nar) som i flere år går og chatter med piger.

Nej, bare glem alt om ham, og pris dig lykkelig for, at I ikke begyndte at ses osv, mens han kørte sine små julelege.

HELT ENIG

Anmeld

11. december 2010

N&J

Hovsa..m 

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

GuldklumpenEmma skriver:

vi ved godt hvem det er på billederne, ham jeg har skrevet med har udgivet sig for at være en anden af udsene. Har personligt snakket med vedkommen på billederne og han er informeret om misbrugen af hans billeder. 

Så den var god nok med Jesper Kristensen fra Holstebro?
Og at de to billeder vi begge har fået var af den mand som også er på linket?

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

StephanieJ skriver:

Så den var god nok med Jesper Kristensen fra Holstebro?
Og at de to billeder vi begge har fået var af den mand som også er på linket?

ja det var det, ret ulækkert.  Jesper sagde jeg bare kunne tilføje ham på facebook, og så kunne jeg kigge om det var de samme billeder og ganske rigtig. Skrev også lidt med ham, og må være ærlig at sige synes nu det er lidt underlig der er en mand derude som ligner jesper så meget af træk hår og måde at skrive på, at man måske godt kunne blive lidt mistænkelig... så jo ved en fejl "frederik" over webcam dig kun det halve ansigt, men jeg må jo antage at det er en fake person som har brugt jespers billeder.

Anmeld

11. december 2010

Kamulla

hehe... okay.. han har jeg så også skrevet sammen med for nogle år siden.. var det dating eller beautifullpeople?? dont remember..  men kender ham ikke personligt, så skal ikke sige om han er real

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

GuldklumpenEmma skriver:

ja det var det, ret ulækkert.  Jesper sagde jeg bare kunne tilføje ham på facebook, og så kunne jeg kigge om det var de samme billeder og ganske rigtig. Skrev også lidt med ham, og må være ærlig at sige synes nu det er lidt underlig der er en mand derude som ligner jesper så meget af træk hår og måde at skrive på, at man måske godt kunne blive lidt mistænkelig... så jo ved en fejl "frederik" over webcam dig kun det halve ansigt, men jeg må jo antage at det er en fake person som har brugt jespers billeder.

Fatter ikke han har lavet det nummer i SÅ mange år
Men er SÅ glad for at jeg kunne hjælpe dig
Kan du ikke linke til Jesper's profil?

Har lige svaret på din PB fra imorges, har ikke set den før nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.