Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Loa

MiChElLeKuHr skriver:

Det var så vildt nok.. men der er stadig sat billeder ud af en mand som ikke har bedt om det, så håber jeg at tråden han blive slettet for hans skyld. det er ikke fedt.

forstår heller ikke hvordan man kan snakke med en mand i 6 år uden af have set ham eller vide mere end det man gør, når man nu har snakket så meget med ham... hmm ligemeget hvad, meget underlig situation...

Hvad skulle der ske ved der er de billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mussi30

Loa skriver:

Hvad skulle der ske ved der er de billeder?

Ja, man må faktisk ikke ifølge Persondataloven

http://www.datatilsynet.dk/borger/sociale-netvaerk/det-maa-du-ikke-offentliggoere/

Anmeld

12. december 2010

Steph_Laurits

Vil bare lige sige at den der rent faktisk ER på billederne er en vi har kontakt til, og han har selv sagt at han er ligeglad med at vi bruger hans billeder til at lede efter "Frederik" og at han syntes vi skulle lave en facebook gruppe i håb om at nogen kendte til "Frederik", ejeren af disse billeder siger selv at han mange gange har oplevet piger der har været sure på ham i byen osv. pga. der er en der skulle have udgivet sig for at være ham og brugt hans billeder. Men vi er så tæt på 100% sikre på at "Frederik" er ham selv, der er mere og mere der peger på det.  Så vi har fået lov til at efterlyse med billed, dog ikke da tråden blev oprettet, men han kender nu selv til tråden og er ok med det

Anmeld

12. december 2010

GuldklumpenEmma

hej piger.

synes bare vi skal glemme alle de billeder som ja er jesper.. og måske fukuser mere på om der er nogen der genkender denne msn som ja med 100% sikkerhed er den eneste forbindelse der har være til denne såkaldte Frederik:

Andreasen21@hotmail.com

mvh Laila

Anmeld

12. december 2010

GuldklumpenEmma

GuldklumpenEmma skriver:

hej piger.

synes bare vi skal glemme alle de billeder som ja er jesper.. og måske fukuser mere på om der er nogen der genkender denne msn som ja med 100% sikkerhed er den eneste forbindelse der har være til denne såkaldte Frederik:

Andreasen21@hotmail.com

mvh Laila

Andreasen er efternavnet på den såkaldte frederik og ja 21 skulle stå for postnr 2100. hvis det er til nogen hjælp

Anmeld

13. december 2010

janemai

Hallo tøser!! Nu stopper i fanme! Ham der er billeder af er MINE kammerater!! Og han er ikke en Frederik eller noget!! og egentlig sys jeg i skal lukke ædespalten og lade ham være i fred!

Anmeld

13. december 2010

Becks

janemai skriver:

Hallo tøser!! Nu stopper i fanme! Ham der er billeder af er MINE kammerater!! Og han er ikke en Frederik eller noget!! og egentlig sys jeg i skal lukke ædespalten og lade ham være i fred!

Snak lige ordenligt ikke  DHar du læst hele tråden igenne? De skriver jo netop, at de har fundet ud af, at det ikke er "Frederik" Men én som bruger en Jespers billeder!!!

God dag

Anmeld

13. december 2010

janemai

Hold kæft hvor er det forum her bare en stor gang MUND-DIARRÉ!

Anmeld

13. december 2010

janemai

Jeg har læst nok til at vide det her er aaalt for langt ude, og kan slet ikke forstå hvorfor der skal ligge billeder af min ven herinde, når han ikk har en skid med sagen at gøre!??

Anmeld

13. december 2010

janemai

Og nu hvor i kloge tøser har fundet ud af, at det ikke er Frederik, så slet dog for helved Jespers billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.