Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

FamilenStorm

Jetjen skriver:

Ja ærlig talt. Gad vide hvad han har bundet hende på ærmet...

Ja tænker jeg også.. Og så venter hun endda deres andet barn, så helt sikkert hun burde vide det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Jetjen

Heidibh skriver:

Ja tænker jeg også.. Og så venter hun endda deres andet barn, så helt sikkert hun burde vide det..

Tænker hun måske godt ved et, men lukker øjnene fordet.. Er vist et par piger der er tale om han snakket med efterhånden. Det må hun da vide på et eller andet plan. Jeg ved godt kærlighed gør blind, men alligevel..

Anmeld

11. december 2010

Mikkelmusen

Heidibh skriver:

Eller endnu bedre, find en måde at kontakte hans kone på, hun fortjener da sandheden og så kan hun jo tage stilling til om han er værd at samle på.. Stakkels kone..

Det synes jeg så overhovedet ikke man skal blande sig i. Det må være hans egen sag. Jeg kan ikke se hvorfor trådstarter skulle ringe til konen og spørge og fortælle en masse om ham. Det har hun ingen pligt til og synes egentlig heller ikke man har ret til det.

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Jetjen skriver:

Tænker hun måske godt ved et, men lukker øjnene fordet.. Er vist et par piger der er tale om han snakket med efterhånden. Det må hun da vide på et eller andet plan. Jeg ved godt kærlighed gør blind, men alligevel..

Både og ja.. Kan ske hun går så meget op i sit barn og nu også at få det hele til at hænge sammen med den lille ny i maven.. Altså nu kan jeg kun snakke for mig selv, men vi har en lille ny på 2 mdr. Som fylder så meget for mig at hvis min mand ville flirte med andre vil jeg ikke opdage det, da det ikke er det jeg tænker mest på i øjeblikket.. Tænker at det måske også er derfor han er startet dette "dobbeltliv" da de i sin tid fik deres første barn og hans kone så ikke har haft det samme overskud til ham og han så har manglet den opmærksomhed?? Ved det ikke, men kunne da godt tænkes?

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Mikkelmusen skriver:

Det synes jeg så overhovedet ikke man skal blande sig i. Det må være hans egen sag. Jeg kan ikke se hvorfor trådstarter skulle ringe til konen og spørge og fortælle en masse om ham. Det har hun ingen pligt til og synes egentlig heller ikke man har ret til det.

Nej er ikke noget hun har pligt til, men jeg ville da håbe at hvis jeg stod i den situation at nogle vil oplyse mig om det.. Vil føle mig til grin hvis jeg selv fandt ud af det..Men var nu også bare et forslag.. :-)

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Han er da totalt lækker, men jeg synes godt nok han ser bekendt ud på det øverste billede. Altså ikke at jeg kender ham privat, men sådan model-bekendt ud.....

Sad lige og tænkte det samme - at han var pivfræk!

Anmeld

11. december 2010

Jetjen

Heidibh skriver:

Både og ja.. Kan ske hun går så meget op i sit barn og nu også at få det hele til at hænge sammen med den lille ny i maven.. Altså nu kan jeg kun snakke for mig selv, men vi har en lille ny på 2 mdr. Som fylder så meget for mig at hvis min mand ville flirte med andre vil jeg ikke opdage det, da det ikke er det jeg tænker mest på i øjeblikket.. Tænker at det måske også er derfor han er startet dette "dobbeltliv" da de i sin tid fik deres første barn og hans kone så ikke har haft det samme overskud til ham og han så har manglet den opmærksomhed?? Ved det ikke, men kunne da godt tænkes?

Jo det vil jeg egentlig give dig ret i. Ens verden får ligesom et andet omdrejningspunkt. Så måske du har ret. Men er da en kylling der reagerer som han gør i stedet for at konfrontere hende med det.

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Jetjen skriver:

Jo det vil jeg egentlig give dig ret i. Ens verden får ligesom et andet omdrejningspunkt. Så måske du har ret. Men er da en kylling der reagerer som han gør i stedet for at konfrontere hende med det.

Ja han er.. For er jo en ærlig sag hvis man føler sig lidt overset af kæresten/ konen, og hvis hun ikke er klar over at han har det sådan, så er det jo svært for hende at gøre noget ved det..

Anmeld

11. december 2010

Sitrani

Jeg vil sige, at du bare skal glemme ham en gang for alle! Manden er en fusker, og det er ligegyldigt hvad han har sagt eller skrevet til dig nu.. For det hele har været en løgn! Fatter ikke hvordan folk kan få sig selv til, at udgive sig for en anden.. Det giver ingen mening.. Men der må vel være noget bekræftelse i det.. Bare synd det skal gå ud over andre! Føler virkelig med dig...

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge mig om efter en rigtig fyr! Som findes i virkeligheden! Det er jeg sikker på, at du fortjener langt mere, end at blive holdt for nar så længe.. Håber du finder din drømmeprins!

Hilsen Sille, 11+0

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

kan sagtens forstå dem der er imod jeg gør noget videre og dem som taler for... Nu gik min datters far fra mig for en anden da jeg var 8 uger henne, og tog da kontakten til frederik, og begynde at skrive igen som aldrig før, jeg dum og naiv som jeg nu var, delte glædeligt min mave med ham og ja han begyndte at ringe mere og mere ofte, vi eller retter han snakkede meget om at vi skulle tage i sommerhus og bare ligge ned ved strande og ja bare sammen nyde min gravide mave og vejret...synes jo så det er vildt ulækkert at jeg fødte i januar og camilla gjorde i febuar så han har jo sammentidlig med at hun var gravid nydt en andens piges graviditet, og ja virklelig i mine øjne været utro. jamen der er vare så mange ting, havde sagt hvis emma nu hvade været en dreng skulle han ha heddet, oliver alexander eller william, og ja nu hedder hans dreng det..tænker bare stakkels kvinde som er lykkelig gidt og er  gravid med barn nr 2 og ja så ved hun slet ikke hvad hendes mand laver... ej synes det er så synd... jeg ville ønkse nogen kunne fortælle mig det hvis min mand gjorde det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.