MiChElLeKuHr skriver:
Er det smart at lægge billeder ud af ham plus navn og hvilken by han bor i??? jeg ville blive rasende hvis jeg var ham. og ja det synes jeg godt nok lyder dumt hvis du har snakket med ham i 6 år... synes du ikke selv at det lyder dumt at skulle lade som om at man er "en anden" i 6 år? spørg ham dog selv
Hej Allesammen.
Nå nu fik jeg taget mig sammen til at oprette en profil så jeg kan få besvaret alle de positive indlæg der er om STJERNEN på dette forum lige pt.
1: nej jeg er ikke frederik og kommer ikke fra Kbh eller Århus.
Jeg hedder Jesper Kristensen og har altid boet i Holstebro.
2: Nej jeg har ALDRIG udgivet mig for at være en anden end den jeg er. Det her drejer sig om en syg mand der mangler noget opmærksomhed. Den måde han får det på er og bruge billeder fra nettet til hans falske profiler.
3: Jeg vil gerne takke dem som har menneskelig forståelse for at det ikke er fedt og ligge billeder ind af en uden og få hans samtykke for det.
4: Ja jeg var arrogant i telefonen i lørdags, men var ærlig talt træt af hende Laila konstant ringede og skrev sms til mig. I starten var jeg høflig ja, men til sidst i løbet af aftenen blev jeg ærlig talt ret træt af igen og igen skulle sige det ikke var mig. Laila indrømmede om eftermiddagen det ikke var mig. Det kunne hun høre på min stemme. Om aftenen ringede hun IGEN og der var andre herindefra som var med i samtalen. Der beskyldte hun mig for at have lavet stemmen om osv osv. Er det ikke klart man bliver pist over sådan noget til sidst. Laila du må meget gerne slette denne debat så mine billeder kan blive slettet herindefra.
Mvh Jesper Kristensen
Anmeld