Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

janemai

Hva fanden er det med min alder at gøre???!! Det sku da jer der ikk har fattet pointen i at ligge andres billeder ud og efterlyse dem under andet navn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Jesper kristensen

MiChElLeKuHr skriver:

Er det smart at lægge billeder ud af ham plus navn og hvilken by han bor i??? jeg ville blive rasende hvis jeg var ham. og ja det synes jeg godt nok lyder dumt hvis du har snakket med ham i 6 år... synes du ikke selv at det lyder dumt at skulle lade som om at man er "en anden" i 6 år? spørg ham dog selv

Hej Allesammen. 

Nå nu fik jeg taget mig sammen til at oprette en profil så jeg kan få besvaret alle de positive indlæg der er om STJERNEN på dette forum lige pt.

1: nej jeg er ikke frederik og kommer ikke fra Kbh eller Århus.

Jeg hedder Jesper Kristensen og har altid boet i Holstebro.

2: Nej jeg har ALDRIG udgivet mig for at være en anden end den jeg er. Det her drejer sig om en syg mand der mangler noget opmærksomhed. Den måde han får det på er og bruge billeder fra nettet til hans falske profiler.

3: Jeg vil gerne takke dem som har menneskelig forståelse for at det ikke er fedt og ligge billeder ind af en uden og få hans samtykke for det.

4: Ja jeg var arrogant i telefonen i lørdags, men var ærlig talt træt af hende Laila konstant ringede og skrev sms til mig. I starten var jeg høflig ja, men til sidst i løbet af aftenen blev jeg ærlig talt ret træt af igen og igen skulle sige det ikke var mig. Laila indrømmede om eftermiddagen det ikke var mig. Det kunne hun høre på min stemme. Om aftenen ringede hun IGEN og der var andre herindefra som var med i samtalen. Der beskyldte hun mig for at have lavet stemmen om osv osv. Er det ikke klart man bliver pist over sådan noget til sidst.  Laila du må meget gerne slette denne debat så mine billeder kan blive slettet herindefra.

Mvh Jesper Kristensen

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

Hun har jo ikk fattet hva Jesper har sagt til hende... så må vi jo skrive, ligesom jer, i et offentlig forum!!

Så kan man håbe på i fatter bare liiiidt!

Jeg aner ikke noget om denne sag, og synes derfor det er under al kritik, at du taler på den måde. Men jeg vil da lige sige, at hvis denne "Jesper", eller hvem fanden det nu er mener, at trådstarter har misforstået ham, så må han jo selv klare sin sag og komme på banen

.. Og det kom han så. Meget bedre og mere modent. Men fatter godt nok bjælde af denne sag, meget mærkeligt. Pyt!

Anmeld

13. december 2010

Diana...

Hvor gammel er du?

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

Diana... skriver:

He he ja det tænkte jeg også. det lyder nemlig ikke som på samme aldre med ham på billedet 

Nåå men jeg håber i får løst jeres problem. 

Me too! Det er jo en spændende sag det har udviklet sig til, nu han selv er på banen. I andre fortsætter bare, det er ligesom at se en god drama-tvserie  Hehe ej, sorry 

Anmeld

13. december 2010

Becks

Diana... skriver:

He he ja det tænkte jeg også. det lyder nemlig ikke som på samme aldre med ham på billedet 

Nåå men jeg håber i får løst jeres problem. 

Nemlig derfor jeg spurgte

Anmeld

13. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske dette er en sag, der burde klares privat?

Under alle omstændigheder vil jeg lige minde om, at der naturligvis skal skrives i en ordentlig tone.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør på baby.dk

Anmeld

13. december 2010

Nadia&Daniel

Karoline skriver:

Måske dette er en sag, der burde klares privat?

Under alle omstændigheder vil jeg lige minde om, at der naturligvis skal skrives i en ordentlig tone.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør på baby.dk

Anmeld

13. december 2010

Diana...

Secrets skriver:

Me too! Det er jo en spændende sag det har udviklet sig til, nu han selv er på banen. I andre fortsætter bare, det er ligesom at se en god drama-tvserie  Hehe ej, sorry 

Jeg synes det er fint han nu selv er kommet på banen og så synes jeg klart at når han beder om det skal billederne slettes. Jeg ville selv synes det var meget ubehageligt lige pludselig at finde billeder af mig selv på nettet som jeg ikke selv har lagt ind. 

Men ja god mandags drama 

Anmeld

13. december 2010

Lise

Spændende tråd - og velkommen til Jesper ham'sææl!

Er den ikke kørt rigeligt ud nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.