Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Becks

janemai skriver:

Jeg har læst nok til at vide det her er aaalt for langt ude, og kan slet ikke forstå hvorfor der skal ligge billeder af min ven herinde, når han ikk har en skid med sagen at gøre!??

Hvis du læser længere oppe på side 10, står der netop at de har fået lov af denne Jesper.. Fordi der åbenbart er én som udgiver sig for at være ham, blot med et andet navn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

janemai

Hallo!!!??? Han sidder lige ved siden af mig tøs, og NEJ han har ALDRIG givet lov til at beholde de billeder...

Måske burde i fatte at det ikk er Jesper der skriver...

Anmeld

13. december 2010

Lence

Når nu det er opklaret at Jesper ikke Frederik, så var det måske på tide at få slettet de billeder! Tænk at udsætte en uskyldig mand for sådan en hetz. Det kunne jo være man skulle tænke sig godt om inden man lagde billeder af andre mennesker ud på internettet. Skam jer! Og der er bestemt ikke nogen der har fået lov at bruge de billeder.....skulle jeg hilse og sige

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

janemai skriver:

Hallo!!!??? Han sidder lige ved siden af mig tøs, og NEJ han har ALDRIG givet lov til at beholde de billeder...

Det virker på mig meget påfaldende, at både du og nedenstående har oprettet jeres brugere på samme tid i dag, og kun har skrevet i lige netop denne tråd, hvor i kommer med udsagn, som slet ikke stemmer overens med nogle af de beviser, der er blevet ført herinde. Jeg vil nødigt lyde grov, og jeg beklager, men jeg synes nu bare, at det er en anelse suspekt.

Anmeld

13. december 2010

janemai

DUMME TØSER!!!!!! Vi går i skole med Jesper!! HALLOOOOOO!!??

Anmeld

13. december 2010

Becks

janemai skriver:

Ok

Det gider jeg sådan set ikke blande mig i, om er rigtigt eller ej, da jeg hverken kender "Frederik/Jesper"

Hvis han ikke har givet lov, så er det selfølgelig trist, men at du skriver stødende osv. gider jeg ikke, så hellere tage den privat over pb, med de 2 istedet!

Anmeld

13. december 2010

Becks

janemai skriver:

DUMME TØSER!!!!!! Vi går i skole med Jesper!! HALLOOOOOO!!??

Hvor gammel er du?

Anmeld

13. december 2010

Becks

Secrets skriver:

Det virker på mig meget påfaldende, at både du og nedenstående har oprettet jeres brugere på samme tid i dag, og kun har skrevet i lige netop denne tråd, hvor i kommer med udsagn, som slet ikke stemmer overens med nogle af de beviser, der er blevet ført herinde. Jeg vil nødigt lyde grov, og jeg beklager, men jeg synes nu bare, at det er en anelse suspekt.

Enig den lurede jeg nemlig også lige

Anmeld

13. december 2010

janemai

Hun har jo ikk fattet hva Jesper har sagt til hende... så må vi jo skrive, ligesom jer, i et offentlig forum!!

Så kan man håbe på i fatter bare liiiidt!

Anmeld

13. december 2010

Lence

Det er overhovet ikke suspekt. Vi kender Jesper og synes ikke han har fortjent en sådan tilsvining af sin person. Ud over det synes jeg faktisk ikke at man skal lægge billeder af mennesker der ikke har bedt om det ud på nettet. Tænk på at Jesper jo faktisk ikke er Frederik men har måttet stå for skud temmelig længe for noget han ikke har gjort. Jeg synes der er nogen herinde der burde skamme sig kraftigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.