Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Mussen2

Jeg sidde og bliver total benovet

Hold da helt op hvor kan baby.dk bruges til meget!!!!!

Tænk du fandt "ham", hvor vildt er det lige....

Nå det var et sidespring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Steph_Laurits

Sallisørøver skriver:

hehe... okay.. han har jeg så også skrevet sammen med for nogle år siden.. var det dating eller beautifullpeople?? dont remember..  men kender ham ikke personligt, så skal ikke sige om han er real

Hvad "hed" han dengang da du skrev med ham??

Anmeld

11. december 2010

Kamulla

StephanieJ skriver:

Hvad "hed" han dengang da du skrev med ham??

årh skal jeg ikke kunne sige.. er ikke typen der er god til at huske navne.. overhovedet... kan bare genkende de billeder.. den er stensikker... 

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

Dupont og Dupont på mission! Ærgeligt for ham at vi har overhalet ham

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

StephanieJ skriver:

Dupont og Dupont på mission! Ærgeligt for ham at vi har overhalet ham

Ja vi må igang med dedektiv arbejdet på onsdag, og indtil da må vi lige ligge en slagplan for hvordan vi skal gribe det an.. hehe dupont.

Anmeld

11. december 2010

slettet_7530

GuldklumpenEmma skriver:

Ja vi må igang med dedektiv arbejdet på onsdag, og indtil da må vi lige ligge en slagplan for hvordan vi skal gribe det an.. hehe dupont.

Jeg er da lidt nysgerrig på om det var mit link der fik henledt dig hen til den rigtige person?? som jeg sendte i en PB til dig

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Ham har jeg da været kærester med engang

Passer ikke....og gudskelov for det da

Pøj pøj med kærlighedslivet....jeg håber du finder/har fundet en skøn mand og ikke en der holder dig for nar. Der findes søde fyre derude

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

GuldklumpenEmma skriver:

Ja hvad kan vi lige stille op?  Hehe. Skal nok blive hygge onsdag, glæder mig ihvert fald

Anmeld

11. december 2010

Cris

Hold det op! Det er utrolig hvor meget sådan en side kan hjælpe! Jeg er ked af det, at du skulle opleve sådan noget, men jeg er også glad, at du endeligt fik sanheden og du kan "move on"...

Anmeld

12. december 2010

FrkT

Arj okay.... ham den rigtige, altså Jesper, ham har jeg datet i nogle måneder for en del år tilbage... før Jens. Underlig lille verden vi lever i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.