Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidde og bliver total benovet
Hold da helt op hvor kan baby.dk bruges til meget!!!!!
Tænk du fandt "ham", hvor vildt er det lige....
Nå det var et sidespring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sallisørøver skriver: hehe... okay.. han har jeg så også skrevet sammen med for nogle år siden.. var det dating eller beautifullpeople?? dont remember.. men kender ham ikke personligt, så skal ikke sige om han er real
hehe... okay.. han har jeg så også skrevet sammen med for nogle år siden.. var det dating eller beautifullpeople?? dont remember.. men kender ham ikke personligt, så skal ikke sige om han er real
Hvad "hed" han dengang da du skrev med ham??
StephanieJ skriver: Hvad "hed" han dengang da du skrev med ham??
årh skal jeg ikke kunne sige.. er ikke typen der er god til at huske navne.. overhovedet... kan bare genkende de billeder.. den er stensikker...
Dupont og Dupont på mission! Ærgeligt for ham at vi har overhalet ham
StephanieJ skriver: Dupont og Dupont på mission! Ærgeligt for ham at vi har overhalet ham
Ja vi må igang med dedektiv arbejdet på onsdag, og indtil da må vi lige ligge en slagplan for hvordan vi skal gribe det an.. hehe dupont.
GuldklumpenEmma skriver: Ja vi må igang med dedektiv arbejdet på onsdag, og indtil da må vi lige ligge en slagplan for hvordan vi skal gribe det an.. hehe dupont.
Jeg er da lidt nysgerrig på om det var mit link der fik henledt dig hen til den rigtige person?? som jeg sendte i en PB til dig
Ham har jeg da været kærester med engang
Passer ikke....og gudskelov for det da
Pøj pøj med kærlighedslivet....jeg håber du finder/har fundet en skøn mand og ikke en der holder dig for nar. Der findes søde fyre derude
Ja hvad kan vi lige stille op? Hehe. Skal nok blive hygge onsdag, glæder mig ihvert fald
Hold det op! Det er utrolig hvor meget sådan en side kan hjælpe! Jeg er ked af det, at du skulle opleve sådan noget, men jeg er også glad, at du endeligt fik sanheden og du kan "move on"...
Arj okay.... ham den rigtige, altså Jesper, ham har jeg datet i nogle måneder for en del år tilbage... før Jens. Underlig lille verden vi lever i!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128