Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Hej piger.

Jeg takker mange gange for hjælpen, og nu er sagen opklaret, billederne er Jesper Cristensen, og har lige snakket med manden og han har gentagende gange oplevet der er nogen som udgiver sig for at være ham... Og ja jeg fik min mistanke opklaret og Jesper fik en adresse han kunne kontakte denne fake person på.

Så sagen endte jo godt og takker alle de dejlige piger som har hjulpet.

God weekend og jul.

Kh Laila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

slettet_7530

Hej piger.

Jeg takker mange gange for hjælpen, og nu er sagen opklaret, billederne er Jesper Cristensen, og har lige snakket med manden og han har gentagende gange oplevet der er nogen som udgiver sig for at være ham... Og ja jeg fik min mistanke opklaret og Jesper fik en adresse han kunne kontakte denne fake person på.

God weekend og jul.

Kh Laila

Den skal jeg lige have skåret ud i pap, du har taget kontakt til Jesper Kristensen som er butiksbestyrer af en sexshop, han har bekræftet at det er ham på billederne men ikke ham du har skrevet med??

Du har så nu givet den rigtige Jesper Kristensen adressen til den person du har chattet med som du troede hed Frederik Andreasen men som ingen i virkeligheden ved hvad hedder men har sat falske profilbilleder på  af Jesper Kristensen, er det korrekt forstået??

Anmeld

11. december 2010

BinaMor

GuldklumpenEmma skriver:

Hej piger.

God weekend og jul.

Kh Laila

Anmeld

11. december 2010

Frøken J.

GuldklumpenEmma skriver:

Hej piger.

God weekend og jul.

Kh Laila

Jeg er ked af at høre, at han ikke var den, du troede han var! Men det var godt, at du fik sagen opklaret!

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

ja det hele har nu være en stor løgn, og ja er nu glad for jeg gorde det, Jesper som er ham på billederne, er ikke ham jeg har skrevet og snakket med, det kunne jeg jo tydelig høre på stemmen, og Jesper har fået denne falske frederiks msn og kan nu selv kontakte ham.. Jeper var nu en meget sød og forstående mand og han har selv oplevet piger skældte ham ud på dating sider for ting han ikke havde gjort. Så alt i alt, kom der jo kun noget godt ud af...

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

okay, har skrevet med denne frederik, for sidste gang, og nu påstår han så ja det er falske billeder, og ja han har udgivet sig for at være en anden.

men at han rigtig hedder frederik andreasen, er gift med en camilla, bor i århus med deres søn william der bliver 3 år i febuar, og så venter de sig til maj, de blev gift i smug på rådhuset da hun var gravid første gang. det har skulle ha boet i kbh indtil for ca 4 år siden hvor de flyttet til århus. Af udsede kan jeg stadigvæk kun sige han lgner denne jesper meget, har jo set et meget kort glimt af ham... kan i hjælpe igen... nu må jeg vide om dette så er sandheden.

mvh laila

Og til alles advarsel undgå denne msn Andreasen21@hotmail.com

Anmeld

11. december 2010

tinasmor

Bare glem ham. Det er da lige meget om det sidste han sagde er løgn eller ej.

Du har jo nu konstateret at han er en total lystløgner. Og stakkes kone at være gift med sådan en fyr (som hun sikkert slet ikke aner er sådan en latterlig nar) som i flere år går og chatter med piger.

Nej, bare glem alt om ham, og pris dig lykkelig for, at I ikke begyndte at ses osv, mens han kørte sine små julelege.

Anmeld

11. december 2010

Frøken J.

GuldklumpenEmma skriver:

okay, har skrevet med denne frederik, for sidste gang, og nu påstår han så ja det er falske billeder, og ja han har udgivet sig for at være en anden.

men at han rigtig hedder frederik andreasen, er gift med en camilla, bor i århus med deres søn william der bliver 3 år i febuar, og så venter de sig til maj, de blev gift i smug på rådhuset da hun var gravid første gang. det har skulle ha boet i kbh indtil for ca 4 år siden hvor de flyttet til århus. Af udsede kan jeg stadigvæk kun sige han lgner denne jesper meget, har jo set et meget kort glimt af ham... kan i hjælpe igen... nu må jeg vide om dette så er sandheden.

mvh laila

Og til alles advarsel undgå denne msn Andreasen21@hotmail.com

Kan det ikke være fuldstændig underordnet, om den historie er sand? Slet ham dog fra MSN og glem ham, du har jo allerede fundet ud af, at han ikke var den, han udgav sig for at være!

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Eller endnu bedre, find en måde at kontakte hans kone på, hun fortjener da sandheden og så kan hun jo tage stilling til om han er værd at samle på.. Stakkels kone..

Anmeld

11. december 2010

Jetjen

Heidibh skriver:

Eller endnu bedre, find en måde at kontakte hans kone på, hun fortjener da sandheden og så kan hun jo tage stilling til om han er værd at samle på.. Stakkels kone..

Ja ærlig talt. Gad vide hvad han har bundet hende på ærmet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.