Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

slettet_7530

Kender ham ikke, men vil sige det er 100 procent samme person på begge billeder hvor har du fået kontakt med ham henne??

Pøj pøj med jagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Tror nu ikke han skulle lyve når han siger han er singel. for han har nu ikke holdt det skjult hvis han har haft en kæreste, vi har haft som nævnt et meget intens og ærligt forhold hvor vi har skrevet om alt. Ved han i forbindelse med arbejde rejser rigtig meget, og er tit væk halve år af gangen.  Tror mere det er det at jeg har et barn der gør han har fået lidt kolde fødder og så er det også blevet aflyst pga arbejde. Og så var det lige så meget afstanden der også det umuligt jeg boede i Århus og han boede i Kbh. NU skal det lige siges at vi snakker om en 4 aftaler over 6½ år.

Jamen for mange år siden hvor alle de datingsider kom frem aftalte mig og min veninde vi skulle prøve det lidt for sjov, og der skrev han så og vi har skrevet lige siden. Vi har dog haft nogle pauser, bla. da jeg var i et forhold, men ligeså hurtig som det gik galt skrev vi igen.

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

Okay ret creepy, nu smider jeg så lige en bombe.

Jeg har også skrevet med ham, og der hed han Jesper Kristensen og boede i Holstebro, plus at der var det også de to billeder han sendte til mig. Det øverste billed var hans profilbilled på, tror det var netdating.
Dengang var han 25 eller 26, og vi taler om 4-5 år tilbage (så kan jo ifølge hans historie dengang om den er sand eller ej, kun være et sted mellem 29-31 år nu)

Men det er ret vildt at han har udgivet forskellige navne!
På hans profil hed han vidst også Jesper Kristensen. Vi skrev sammen et kort stykke tid og det endte brat da det eneste han ville var at cam'e frækt osv. Nej tak!   

Har du mødt ham i virkeligheden?

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

StephanieJ skriver:

Okay ret creepy, nu smider jeg så lige en bombe.

Jeg har også skrevet med ham, og der hed han Jesper Kristensen og boede i Holstebro, plus at der var det også de to billeder han sendte til mig. Det øverste billed var hans profilbilled på, tror det var netdating.
Dengang var han 25 eller 26, og vi taler om 4-5 år tilbage (så kan jo ifølge hans historie dengang om den er sand eller ej, kun være et sted mellem 29-31 år nu)

Men det er ret vildt at han har udgivet forskellige navne!
På hans profil hed han vidst også Jesper Kristensen. Vi skrev sammen et kort stykke tid og det endte brat da det eneste han ville var at cam'e frækt osv. Nej tak!  

Har du mødt ham i virkeligheden?

hej, nej det har jeg ikke. har kun set et kort glimpt på cam og det er ham. jamen så må vi jo bare videre i sagen. se om der er andre der kan fortælle noget om manden. Så piger hjælp nu!

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

GuldklumpenEmma skriver:

hej, nej det har jeg ikke. har kun set et kort glimpt på cam og det er ham. jamen så må vi jo bare videre i sagen. se om der er andre der kan fortælle noget om manden. Så piger hjælp nu!

Fandt lige dette:

http://www.sn.dk/Ejer-af-sexbutik-frifundet-i-dildosag/Danmark/artikel/65323

Byen passer med Holstebro, og syntes jeg faktisk også udseendet gør en hel det. Dog måske lidt "kraftigere" i hovedet. Men de billeder der vi begge har fået af ham er jo også min. 4-5 år gamle

Anmeld

11. december 2010

Diana...

StephanieJ skriver:

Fandt lige dette:

http://www.sn.dk/Ejer-af-sexbutik-frifundet-i-dildosag/Danmark/artikel/65323

Byen passer med Holstebro, og syntes jeg faktisk også udseendet gør en hel det. Dog måske lidt "kraftigere" i hovedet. Men de billeder der vi begge har fået af ham er jo også min. 4-5 år gamle

He he ja det ligner ham godt nok 

Hvad har han sagt han arbejder med?

Anmeld

11. december 2010

Steph_Laurits

Diana... skriver:

He he ja det ligner ham godt nok 

Hvad har han sagt han arbejder med?

Det kan jeg virkelig ikke huske

Men så bl.a. dengang at han også var på scor.dk og så er han butiksbestyrer i en erotikshop nu. Hmmmm. Det hænger meget godt sammen!

Anmeld

11. december 2010

slettet_7530

GuldklumpenEmma skriver:

Hej alle sammen.

Håber virkelig i kan hjælpe mig med at finde ud af hvem denne chamerende fyr er..                                                                       Dette lyder dumt, men for 6½ år siden startet det som en internet flirt, vi har skrevet mere eller mindre fast sammen siden, nogle gange flere gange om ugen, andre gange et par gange om måneden, men ja i flere år. Og nu må jeg altså bare vide om det han siger er sandt! Kan i hjælpe mig piger... hvis det han siger passer hedder han Frederik Andreasen, er 32 år, har boet i Kbh og skulle vist bo i Århus nu. Er der nogen som synes han virker bekendt eller noget så skriv endelig eller ja spørg andre..Venter i spænding.

Kh Laila

Jeg har skrevet en privat besked til dig

Anmeld

11. december 2010

Diana...

GuldklumpenEmma skriver:

Hvad har han sagt til dig han arbejder med 

Anmeld

11. december 2010

Frøken J.

Set i lyset af de oplysninger du nu har fået, synes jeg, at du skal passe på. Nogle mennesker på nettet er fantastiske løgnere, og kan virkelig overbevise én. Jeg talte med en fyr på nettet i laaaaaaaaaaaang tid. Der var begyndt at køre en flirt, og der var kærlighed i luften allerede før vi mødtes. Så mødtes vi, og vi kyssede og hyggede. Ren romantik, han var så skøn. Han var VVS

er og brandmand, og sidst i 20'erne og bare drømmefyrEN. Også virkelig lækker og fræk  Han overnattede og holdt om mig hele natten. Sagde han var vild med mig, og ville komme igen, når han dagen efter havde været på arbejde. I løbet af dagen, da han var på job, skrev vi lidt sammen, men synes han virkede lidt kølig. Kl. 18 snakkede jeg i tlf. med ham, hvor han sagde, at han stadig kom hjem til mig senere. Det er det sidste jeg hørte fra ham nogensinde!

Græd og græd om aftenen, fordi han ikke svarede og tog telefonen og ikke kom som aftalt. Jeg har sidenhen fundet ud af, at han er notorisk løgner og er berygtet på nettet for at udnytte piger. Han har (og havde på det tidspunkt) en kæreste, som har en datter han er stedfar for. De har en profil på scor, og har et åbent forhold, hvor han godt må være sammen med andre. Men mon hun ved, at han bilder folk ind, at han er vild med dem, og ikke fortæller, at han har en kæreste og en lille familie derhjemme?

Pointen med denne historie var bare at fortælle dig, at du skal passe på. Også selvom du har skrevet med ham længe og "den virker god nok" - Det er den muligvis ikke. Jeg er bare glad for, at jeg sidenhen har mødt min drømmefyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.