Set i lyset af de oplysninger du nu har fået, synes jeg, at du skal passe på. Nogle mennesker på nettet er fantastiske løgnere, og kan virkelig overbevise én. Jeg talte med en fyr på nettet i laaaaaaaaaaaang tid. Der var begyndt at køre en flirt, og der var kærlighed i luften allerede før vi mødtes. Så mødtes vi, og vi kyssede og hyggede. Ren romantik, han var så skøn. Han var VVS
er og brandmand, og sidst i 20'erne og bare drømmefyrEN. Også virkelig lækker og fræk
Han overnattede og holdt om mig hele natten. Sagde han var vild med mig, og ville komme igen, når han dagen efter havde været på arbejde. I løbet af dagen, da han var på job, skrev vi lidt sammen, men synes han virkede lidt kølig. Kl. 18 snakkede jeg i tlf. med ham, hvor han sagde, at han stadig kom hjem til mig senere. Det er det sidste jeg hørte fra ham nogensinde!
Græd og græd om aftenen, fordi han ikke svarede og tog telefonen og ikke kom som aftalt. Jeg har sidenhen fundet ud af, at han er notorisk løgner og er berygtet på nettet for at udnytte piger. Han har (og havde på det tidspunkt) en kæreste, som har en datter han er stedfar for. De har en profil på scor, og har et åbent forhold, hvor han godt må være sammen med andre. Men mon hun ved, at han bilder folk ind, at han er vild med dem, og ikke fortæller, at han har en kæreste og en lille familie derhjemme?
Pointen med denne historie var bare at fortælle dig, at du skal passe på. Også selvom du har skrevet med ham længe og "den virker god nok" - Det er den muligvis ikke. Jeg er bare glad for, at jeg sidenhen har mødt min drømmefyr 
Anmeld