Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Sees. skriver:

Nu studerede jeg dem lige, og vil sige at det synes jeg nu det gør.
Den masse hårgrænse, de samme smalle øjne - Selvfølgelig smallere når han smiler - og den samme lige og spidse næse.

Det eneste jeg kan se til forskel er hårlængden, smil/ikke smil og lyset på billederne.

Burde måske overveje at blive sådan en slags detektiv?

Hehe ja det burde du... og din første sagtkan jo blive.......

Hvem er denne Frederik, den mystiske mand på billedet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Sees

GuldklumpenEmma skriver:

Hehe ja det burde du... og din første sagtkan jo blive.......

Hvem er denne Frederik, den mystiske mand på billedet!!

Who the fuck is Frederik?

(Sagt lige som den der "Who the fuck is Alice")

Anmeld

11. december 2010

Mussi30

GuldklumpenEmma skriver:

Hej alle sammen.

Håber virkelig i kan hjælpe mig med at finde ud af hvem denne chamerende fyr er..                                                                       Dette lyder dumt, men for 6½ år siden startet det som en internet flirt, vi har skrevet mere eller mindre fast sammen siden, nogle gange flere gange om ugen, andre gange et par gange om måneden, men ja i flere år. Og nu må jeg altså bare vide om det han siger er sandt! Kan i hjælpe mig piger... hvis det han siger passer hedder han Frederik Andreasen, er 32 år, har boet i Kbh og skulle vist bo i Århus nu. Er der nogen som synes han virker bekendt eller noget så skriv endelig eller ja spørg andre..Venter i spænding.

Kh Laila

Hvorfor går du ham ikke bare noget mere på klingen, hvis du ikke føler at det er sandt det han fortæller dig?

Jeg kan ikke forestille mig det ville være særligt rart at blive vist frem på sådan et forum som det her. Specielt ikke når det er åbent for alle! Hvis han søger sit eget navn på Google, kommer det her helt sikkert frem....

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Sees. skriver:

Who the fuck is Frederik?

(Sagt lige som den der "Who the fuck is Alice")

JA, det må blive mit nye fødselsdags og juleønske at finde ud af hvem er han egentlig....sad bare idag og tænkte... Laila i har skrevet intens i 6½ år nu... hvorfor er det lige du aldrig har mødt ham... hvorfor er det når vi laver en aftale han altid aflyser i sidste øjeblik... nu MÅ JEG BARE VIDE HVEM ER HAN..

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Tja det har du ret i og det har jeg da også tænkt over, og har jeg prøvet. Dette er jo et ret uskyldig forum og så hænger jeg ham ikke negativt ud. Der er faktisk ikke noget negativt at sige om manden... i mine øjne er han bare drømmeprinsen... han er fantastik af person og et mennske med stort hjerte Og så kan jeg ikke se noget galt i at spørge om der er nogen der ved noget..

Jeg spørg ikke fordi jeg ikke stoler på ham, for i bund og grund så tror jeg på ham. Spørg fordi det er så sparsomme oplysninger jeg ved om ham og så har vi i alt den tid kun skrevet over msn..Derfor håbede jeg der var nogen der kunne hjælpe og selvfølgelig hvis der sad en jamen så ville jeg være meget taknemmelig for at at det den personen viste blev skrevet som et personlig brev til mig herinde.

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

GuldklumpenEmma skriver:

Tja det har du ret i og det har jeg da også tænkt over, og har jeg prøvet. Dette er jo et ret uskyldig forum og så hænger jeg ham ikke negativt ud. Der er faktisk ikke noget negativt at sige om manden... i mine øjne er han bare drømmeprinsen... han er fantastik af person og et mennske med stort hjerte Og så kan jeg ikke se noget galt i at spørge om der er nogen der ved noget..

Jeg spørg ikke fordi jeg ikke stoler på ham, for i bund og grund så tror jeg på ham. Spørg fordi det er så sparsomme oplysninger jeg ved om ham og så har vi i alt den tid kun skrevet over msn..Derfor håbede jeg der var nogen der kunne hjælpe og selvfølgelig hvis der sad en jamen så ville jeg være meget taknemmelig for at at det den personen viste blev skrevet som et personlig brev til mig herinde.

Næste gang du skriver med ham, så fortæl ham at du er nysgerrig efter at lære ham bedre at kende. Du kan spørge ind til hvor han er bor - så lidt mere præcist, hvad han helt præcist arbejder med, om han har søskende, sport osv. Eller du kan bede ham om at fortælle 10 ting om sig selv som du ikke ved....

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Znuzke skriver:

Næste gang du skriver med ham, så fortæl ham at du er nysgerrig efter at lære ham bedre at kende. Du kan spørge ind til hvor han er bor - så lidt mere præcist, hvad han helt præcist arbejder med, om han har søskende, sport osv. Eller du kan bede ham om at fortælle 10 ting om sig selv som du ikke ved....

Jeg har jo fået svar på alt dette, det mange år tilbage og kan bare slet ikke huske det mere, men mener han spiller lidt fodbold, synes helt bestemt han skulle bo i århus nu. Ved han har en masse barndoms venner han satdigvæk ser, de kommer jo så også fra risskov området.

Kan ikke rigtig sige mere, håber I istedet ville kunne genkende ham på billedet og så skrive til mig..

Anmeld

11. december 2010

iris-mor

Ih jeg synes nu også det er en vældig spændende "sag". Men kan godt se det fra en af de andre deltagers synspunkt, at han som sådan bliver hængt lidt ud også selvom det ikke er negativt. Tænk om han har kæreste/kone og har en flirt kørende over nettet, som han bestemt ikke synes hun skal vide.

Så kan man jo bagefter gå ind og tænke over om man evt bør have det. Under alle tilfælde er det her måske ikke lige måden en evt flirt skulle komme andre for lyset.

Men læææækker det er han godt nok!

Anmeld

11. december 2010

SpunkenJo

iris-mor skriver:

Ih jeg synes nu også det er en vældig spændende "sag". Men kan godt se det fra en af de andre deltagers synspunkt, at han som sådan bliver hængt lidt ud også selvom det ikke er negativt. Tænk om han har kæreste/kone og har en flirt kørende over nettet, som han bestemt ikke synes hun skal vide.

Så kan man jo bagefter gå ind og tænke over om man evt bør have det. Under alle tilfælde er det her måske ikke lige måden en evt flirt skulle komme andre for lyset.

Men læææækker det er han godt nok!

Enig

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

GuldklumpenEmma skriver:

JA, det må blive mit nye fødselsdags og juleønske at finde ud af hvem er han egentlig....sad bare idag og tænkte... Laila i har skrevet intens i 6½ år nu... hvorfor er det lige du aldrig har mødt ham... hvorfor er det når vi laver en aftale han altid aflyser i sidste øjeblik... nu MÅ JEG BARE VIDE HVEM ER HAN..

Undskyld jeg lige blander mig Men har du overvejet om han måske slet ikke er interresseret i at mødes? Tænker at hvis han aflyser hver gang og ikke kommer med en ny dag i kan ses, så virker det lidt som om han prøver at skjule noget.. For hvis en fyr virkelig var interreseret vil der i hvertfald ikke gå 6 1/2 år :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.