Efterlysning.... Nogen der ved hvem denne fyr er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Znuzke skriver:

Han er da totalt lækker, men jeg synes godt nok han ser bekendt ud på det øverste billede. Altså ikke at jeg kender ham privat, men sådan model-bekendt ud.....

Er du selv model og har evt set ham der igennem eller hvad mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

qp

Uha nej de fotos der er alt for amatør til, at være modelfotos ... (heldigvis for det) 

Anmeld

11. december 2010

Sees

Znuzke skriver:

Han er da totalt lækker, men jeg synes godt nok han ser bekendt ud på det øverste billede. Altså ikke at jeg kender ham privat, men sådan model-bekendt ud.....

Jeg synes der er lidt Oliver Bjerrehus over ham, på det første billede!

Men lækker, det er han sgu!

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

qp skriver:

Uha nej de fotos der er alt for amatør til, at være modelfotos ... (heldigvis for det) 

Jeg kan godt se at det er ham selv der har taget det! Det er hans udseende jeg taler om. Jeg synes han ser bekendt ud.

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

Sees. skriver:

Jeg synes der er lidt Oliver Bjerrehus over ham, på det første billede!

Men lækker, det er han sgu!

Jeg synes så bare slet ikke det ligner samme person på de 2 billeder...

Anmeld

11. december 2010

ekzunz

GuldklumpenEmma skriver:

Er du selv model og har evt set ham der igennem eller hvad mener du?

Ha ha ha - nej! Det er jeg bestemt ikke, jeg synes bare det er et ansigt jeg har set før, altså måske i blade eller reklamer.....

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

qp skriver:

hehe det er jeg glad for du oss mener... for min veninde har dog tit sagt det modsatte... Jeg har jo engang ved en fejl fra hans siden set et kort glimt på webcam og hår, øjnbryn, krop og træk lignede nu meget godt billedet.. så tvivler også på det.

Anmeld

11. december 2010

Sees

Nu studerede jeg dem lige, og vil sige at det synes jeg nu det gør.
Den samme hårgrænse, de samme smalle øjne - Selvfølgelig smallere når han smiler - og den samme lige og spidse næse.

Det eneste jeg kan se til forskel er hårlængden, smil/ikke smil og lyset på billederne.

Burde måske overveje at blive sådan en slags detektiv?

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Znuzke skriver:

det øverste er ældst nok derfor, ellers så kig på hårdgrændsen og linjerne det er nu den samme.

Anmeld

11. december 2010

GuldklumpenEmma

Sees. skriver:

Nu studerede jeg dem lige, og vil sige at det synes jeg nu det gør.
Den masse hårgrænse, de samme smalle øjne - Selvfølgelig smallere når han smiler - og den samme lige og spidse næse.

Det eneste jeg kan se til forskel er hårlængden, smil/ikke smil og lyset på billederne.

Burde måske overveje at blive sådan en slags detektiv?

Jeg tvivler ikke på det er samme person for har tidliger fået billeder og de har nu alle lignet hinanden.

Men piger vi må hive alle vi kender ind og kigge de billeder, størrer er Danmark vel ikke.  Før eller siden vil/må der være en der genkender ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.