PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Zafir

Jeg lavede lækker hjertegryde, med en helt masse grønsager den anden dag. Dertil serverede jeg røde linser med grønne bønner... Til min veninde, der har PCO. Det var perfekt pco mad Ingen stivelse eller sukker.
og smagte lækkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Mor0109

Hej Louise skatte-pige

Jeg er også en kvinde med PCO, jeg fik det af vide da jeg var 24 år. Min kæreste og jeg ville gerne have et barn, men han havde nedsat sædseller og så skulle vi jo have hjælp og det var i det for løb at jeg/vi fandt ud af det....

Vi har så været så heldige at vi kun fik taget æg ud en gang og allerede på det ene og første æg vi fik sat op blev vi gravide..

Vi her fået os en dejlig dreng med krudt i røven, som bliver 2 år den 01-09-2011 så det er vi meget glade for, men så er det bare lige det at jeg har taget rigtig meget på siden da og har prøvet ddv det gik også fint med de første 10 kg, men da jeg så startede på arbejde igen kom kagen i vegn og ja taget det hele og mere på igen.

Så alt om alt, hvis du havde nogen opskrifter ville det bare være dejligt at få noget hjælp til et tab på 30 kg.

scharff@comxnet.dk

Med venlig hilsen

Mie Olsen 

Anmeld

15. august 2011

Mor0109

Kay skriver:

ved ik hvorfor hun har slettet sin profil... men hun har sendt bogen til mig... den er lang men god... skal jeg vidersende???

Hej Key

Jeg ville høre om du ikke også kunne sende mig bogen med opskrifter. Da jeg skal prøve at tabe mig inden vi skal i gang med barn nr 2.

scharff@comxnet.dk

Med Venlig Hilsen

Mie

Anmeld

17. november 2011

Bonee

Hejsa alle sammen

Jeg fik konstateret pco for snart 2 år siden. Fik så af vide at jeg sku tabe mig, og hvis det sku ende med vi ska have hjælp til at blive gravide, ska jeg tabe mig 30 kilo. Kunne ikke tage mig sammen, det virkede vildt uoverskueligt, men tog mig sammen i starten af i år, og har indtil videre tabt mig lige omkring 15 kilo. Jeg er desværre total uopfindsom når det kommer til opskrifter, og det er ikke nemmere når det sk være pco opskrifter.

Synes det er så svært at høre når ens venner og lille søster kommer og fortæller at de er gravide, jeg er selvfølgelgi glad på alle deres vegne, men det er som at få en knytnæve lige i maven.

Kan se "skatte_pige", du skriver du har lavet en lille fin bog, med opskrifter, hvis det er noget du stadig har lyst til at dele ud af, er jeg meget interesseret SS.

Med venlige hilsen en trist pige med PCO

Min mail er: Bonee22@hotmail.com

Anmeld

26. november 2011

LauraLaura

hej alle herinde.

Jeg lavede lidt detektiv arbejde for et par måneder siden og det viser sig at der er RIGTIGT mange pco kogebøger på cdon.com, jeg tror det var under helse og kost eller noget deromkring. De er godt nok på engelsk men det er simpelthen sådan nogle lækre opskrifter og der er masser af dem. man kan også med fordel bruge opskrifter fra "south beach diet" bøgerne.

Jeg købte for 1200 kr. pco kogebøger på stedet

det er rigtigt synd at der ikke findes flere danske pco kogebøger og for det meste syntes jeg de er ret uinspirerende. 

Håber i kan bruge mit råd, vi pco tøser skal holde sammen jo

kram kram laura

Anmeld

24. januar 2012

mhandberg

hej

Jeg har haft samme problem så derfor er min kæreste og jeg er igang med at lave en hjemmeside henvendt til kvinder med PCO og PCOS. Da siden stadig er i opstartsfasen kunne det være rigtig fedt hvis nogle af jer havde lyst til at checke den ud og komme med feedback. Hvad er godt, hvad er dårligt og hvad mangler eller kan forbedres?  Vi har prøvet at gøre hjemmesiden så nem og overskuelig som mulig og har indtil videre haft fokus på udseende og opskrifter. "Gode madvarer er derfor kun en indikation for, hvordan det er meningen det skal se ud.

Noget af det specielle ved hjemmesiden er at alle opskrifterne bestræber sig efter at have en 33% fordeling af protein, kulhydrat og fedt.

Jeg selv har PCOS og har haft kæmpe succes ved at leve på denne måde (bl.a. et vægttab på 25 kg og en regelmæssig menses).

Hjemmesiden hedder www.pcomad.dk

på forhånd tak for hjælpen

Mvh Malou

Anmeld

31. januar 2012

fridapigen

Hej 

Jeg er også meget interesset i den opskrift bog , det har taget os 5 år at få en dejlig pige , som er 5 mdr idag. 

så hvis der skal komme en til , så bliver jeg nød til at spise efter de principer, men syntes at det er så svært at finde på opskrifter .

så vil meget gerne have hjælp

email er stinejoers@hotmail.com

Hilsen Stine

Anmeld

3. februar 2012

Mullepige80

Hej

Jeg fik konstateret PCOS for ca. 2 år siden. Jeg har købt bøgerne "Spis maven flad" og senest "Spis dig gravid" men jeg mangler inspiration til opskrifter, så jeg er også meget interesseret i den opskriftbog som I skriver om

email - mullepige80@gmail.com

Hilsen

Karina

Anmeld

16. februar 2012

tvislingerne

Hej!

Jeg er meget int i pco opskrifter !

Hvis nogen ligger inde med nogle, må de meget gerne sende dem til mig.

Mail: h-wulff@hotmail.com

Anmeld

20. februar 2012

Mullepige80

Er der sket ikke nogen som vil sende opskrifterne til mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.