PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

All-riis

Hejsa

Jeg vil også meget gerne have opskrifterne tilsendt

bettinariisandersen@gmail.com

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

AnjaS

Hej,

Hvis det stadig er muligt vil jeg da ogå meget gerne have tilsendt de opskrifter... Har indkøbt bogen Spis dig selv gravid og kigger på nettet, men synes bestemt ikke jeg har nok opskrifter til et liv med PCO...

Mvh Anja - anjaseerup@hotmail.com

Anmeld

4. august 2012

annemoss

Vil også meget gerne have den tilsendt

anneogpav@gmail.com

Anmeld

20. august 2012

lykkeliten

Hej!

Jeg vil ogsaa gerne modtage opskrifterne, min mail er

livhoen@gmail.com

Paa forhaand tak, dejligt med inspiration i køkkenet nu hvor projekt "spis mig gravid" gaar i gang. Venter spændt paa bogen der er bestilt, samt bogen "fra barnløs til frugtbar". Nogen der kender den sidste ?

Lykkeliten

Anmeld

23. august 2012

kanitten

Hej skattepigen

Hvis du stadig ligger inde med din opskrift-bog er jeg også meget interesseret i et eksemplar. 

På forhånd tak:-)

alm@mb.au.dk

Anmeld

23. august 2012

kanitten

Kay skriver:

ved ik hvorfor hun har slettet sin profil... men hun har sendt bogen til mig... den er lang men god... skal jeg vidersende???

Hej kay

Nu prøver jeg chancen. Hvis du stadig ligger inde med hæftet med pco-opskrifter vil jeg meget gerne have en videresending:-)

alm@mb.au.dk

På forhånd tak for hjælpen;-)

Alm

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

kanitten skriver:

Hej kay

Nu prøver jeg chancen. Hvis du stadig ligger inde med hæftet med pco-opskrifter vil jeg meget gerne have en videresending:-)

alm@mb.au.dk

På forhånd tak for hjælpen;-)

Alm

Hej kay.
Ville det være muligt at du kunne videresende bogen til mig? :)

Anmeld

23. september 2012

SaraSSL

Hej 

Min mand og jeg har forsøgt at få et barn i 3 1/2 år. Lægerne kan ikke finde årsagen til at det ikke er lykkes endnu, så jeg forsøger mig nu med KISS-kosten, men mangler helt bestemt nogle opskrifter..

Vil du være sød at sende dine opskrifter til mig også? Det ville være en kæmpe hjælp. Min mailadresse er saraj@jubii.dk

Med venlig hilsen

Sara 

Anmeld

9. december 2012

marietut

AndreasMor84 skriver:

men jeg skal gerne sende dig en opskriftssamling

Jeg vil også meget gerne be om opskrifterne, da jeg håber de kan hjælpe mig med at ændre kostvaner og måske også øge min fertilitet.

marie_tut@hotmail.com

Anmeld

12. december 2012

AndreasMor84

marietut skriver:

Jeg vil også meget gerne be om opskrifterne, da jeg håber de kan hjælpe mig med at ændre kostvaner og måske også øge min fertilitet.

marie_tut@hotmail.com

Jeg kan desværre ikke finde opskriftsamlingen længere Men skriv evt til én af de første i tråden som fik den tilsendt.. sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.