PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

tweety2060

HeidiW86 skriver:

Hej kay.
Ville det være muligt at du kunne videresende bogen til mig?

HEjsakunne du muligvis sende opskrifterne til mig også?
April@jubii.dk
God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

SabineMulle

Hej Allesammen!

Er der stadig nogle af Jer der ligger inde med pco- venlige opskrifter?

vh. ps må meget gerne sendes til mulle-madsen@live.dk

Anmeld

27. maj 2013

garfield88

Hej alleville da osse gerne have noget nyt at lave så ville du osse være sød at sende den til mig på mail thewildcat_2@hotmail.com.( det er den gamle mail��) mvh christina

Anmeld

18. september 2013

PernilleSiff

Jeg kunne også godt, tænke mig at få fingerene i de opskrifter, hvis det kan lade sig gøre.
FLOT med vægttabet.

Mvh Pernille

og på forhånd tak!

Anmeld

22. oktober 2013

Smukkert

Er det mon muligt stadig at få tilsendt disse opskrifter her 3 år senere???

Anmeld

16. december 2013

denice-jensen

skatte_pige skriver:

Hej med alle jer dejlige piger herinde (;
Jeg er en ung pige 19 år, som fik konstateret PCOS da jeg var 15 år.
Jeg er en lidt overvægtig pige, og jeg har altid haft problemer med at tabe mig. Jeg har prøvet diverse slankekure og dieter, men intet har hjulpet mig.
Jeg har aldrig fået nogen støtte eller hjælp fra min egen læge og tog derfor beslutning at tage sagen i egen hånd - Nu skulle det altså ændres!!
Jeg begyndte derfor at læse rigtig meget om PCO, hvad der var godt og skidt for kroppen og fandt en masse gode oplysninger.
Jeg kunne dog ikke rigtig finde en god bog med mange opskrifter (ud over bogen, spis din mave flad). Jeg tog derfor beslutningen at lave min egen bog, og jeg har derfor samlet en masse pco venlige opskrifter. Opskrifterne er bygget ud fra Kiss-kuren som findes i bogen "Spis dig gravid" som jeg selv lige er blevet færdig med at læse, og der er en masse grundinformationer, bare for få opskrifter. Jeg har derfor samlet en masse opskrifter og har fået en lille bog på 102 siden med opskrifter til diverse måltider.

Har læst på mange forums at KISS-kuren virkelig skulle hjælpe folk med vægt tab, som på længere sigt kan være med til at de kan blive frugtbare, som jeg selv inderligt ønsker.
Ang vægt tab kan jeg selv efter en måned sige at det virker. Jeg har ikke kunne tabe mig i en del år, men kun stået stille eller gået op i vægt. Men siden jeg startede på denne kost (1. nov 10.) har jeg tabt mig 3,8 kg - Så der er hjælp at hente ved at ændre sin kost   

Nu da jeg har fået lavet min lille bog ville jeg jo gerne dele den med alle der skulle have lyst til at få den tilsendt.
Jeg vil selvfølgelig blive ved med at finde nye opskrifter, og I kan jo altid selv prøve jer frem .. (:

Hvis det lyder som noget der kunne fang jeres interesse, og muligvis være med til at give en hjælpende hånd, så er I velkommen til at ligge en besked med jeres mail, og så sender jeg den gerne til jer (:

Mange Knus og Kram
Louise

Hej ved godt er noget tid siden i skrev om de opskrifter men er det muligt du vil sende de opskrifter til mig så vil de blive modtaget med kyshånd. Min mail denice-jensen@hotmail.com 

på forhånd tak 

mvh denice 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.